JBL Everest 300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JBL Everest 300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tres0r 04-06-2017

Erg prettig en draadloze bluetooth koptelefoon

Geschreven voor: JBL Everest 300

Ik heb dit model nu al bijna 2 jaar in mijn bezit, en ik ben er nog steeds lyrisch over! JBL levert geweldige kwaliteit geluid, wat de reden is dat ik vrijwel altijd JBL producten heb gehad. Het enige betere merk in mijn ogen is Bose, maar dan betaal je vrijwel zeker het dubbele.

Anyway, meer over het product: Het zit prettig, je kan het uren achter elkaar op hebben zonder dat je last krijgt van pijn aan je oren. De kussentjes zitten op je oor, maar je voelt ze vrijwel niet zitten (de 700 gaat over je oren, maar ik vond dat minder prettig zitten). Het is ook geen product wat verschuift, ik gebruik het zelfs tijdens het fitnessen en dat werkt prima. Het grootste voordeel aan dit model is het feit dat het draadloos is. Je hebt geen last meer van haken achter deurklinken oid; enkel even opladen en je kan uren achter elkaar muziek luisteren. Het geluid is mooi, met een voldoende bas om de tonen te verstevigen. Hij verbindt snel met je bluetooth en blijft goed verbonden. Knoppen zitten goed, vind het alleen vervelend dat ik af en toe per ongeluk de "pair"-functie indruk. Als je dat niet van plan was, moet je hem weer aan en uit doen om de pair-poging weg te halen. Na een jaar merk ik wel dat hij kuren begint te tonen op het gebied van soms een haperende linkerkant. Als ik het geluid even heel hard zet is het probleem weer verholpen en hoor ik beide kanten weer goed.

Prijs/kwaliteit is dit gewoon een erg interessante keuze en als ik weer voor de keuze had gestaan, had ik hem opnieuw gekozen.

Pluspunten

• Zit prettig
  • Goed geluid
  • Goede accu-duur
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Soms haperende linkerkant
  • "Pair" functie betekent resetten