JBL Everest 100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Everest 100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Jules 26-12-2019

Batterij leeg

Geschreven voor: JBL Everest 100 wit

Product is inmiddels 4 jaar oud. Geluid perfect, oortjes passen goed. Zie ook. In eerdere beoordeling.
Nu laadt hij nog wel op tot Max 60%. Hij ontlaadt binnen 1 minuut. Kan dus niet meer gebruikt worden. Dat vind ik echt niet acceptabel

Pluspunten

• Geluid
  • Passing

Minpunten

• Batterij na paar jaar kapot

Fred 29-01-2016
Geschreven voor: JBL Everest 100 zwart

Ben erg tevreden over de jbl in ear headphones. Ik had al de jbl reflect mini bt sport maar wilde de jbl everest 100 er nog bij hebben. Deze is weliswaar niet sweat proof maar daar heb ik de reflect bt voor. De klanken van de everest 100 zijn wel iets beter dan van de reflect bt. Maar overeenkomstig zijn beide headphones perfect. Aanrader!!!!

JW 08-08-2016

Hi Fred,
Welke van de twee zitten beter (ergonomisch): de reflect mini of deze everest 100?

Fred 09-08-2016

De jbl everest 100. Die voel je praktisch niet. De mini bt kan na verloop van tijd wat gaan irriteren.

Jules 07-01-2016
Geschreven voor: JBL Everest 100 zwart

Twee dagen in bezit. Dit zijn hele fijne oortjes. Zitten goed vast. Vallen er niet uit. Kabeltje flexibel. Bij bedienen blijft oortje nog steeds goed zitten. Goed geluid. Hoor nu klanken die ik nog nooit eerder hoorde. Oortjes sluiten buitengeluid goed af. Aanrader