De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bose Earbuds II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b*************@h********** 16-11-2022

Aanrader!

Geschreven voor: Bose Earbuds II

Ik ben gewend aan de airpods van Apple maar helaas krijg ik hier na een tijdje altijd pijn van aan mijn oren omdat deze niet verkrijgbaar zijn in verschillende maten. Door de verschillende pasvormen sluiten de oortjes supergoed aan en heb ik voor het eerst geen pijn in mijn oren na verloop van tijd omdat ik kan kiezen voor kleine dopjes voor in het oor. Ik vind het design heel mooi, de kleur vind ik minder belangrijk en zwart is wat mij betreft prima. Het geluid is verbluffend goed! De noise canceling werkt top. Op de fiets moet je deze wel minder zetten anders hoor je het verkeer echt niet maar ook hiervoor is een aparte instelling. Ik ben positief verrast door deze earbuds en zou ze ook aan iedereen aan willen raden! Laadtijd is heel snel in de case.

Pluspunten

• Aanpasbare oortjes
  • Noise cancelling

Minpunten

• Grote oplaadbare