TDK WR780 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TDK WR780 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mau 07-08-2017

Tdk wr 780

Geschreven voor: TDK WR780 zwart, zilver

Ik sta versteld van de kwaliteit die deze headset heeft.
Ik was erg sceptisch omdat die qua prijs best goedkoop is. Ik had hiervoor een Nokia headset die ik zo'n 7 jaar met veel plezier gebruikt heb die was ook een stuk duurder. Ik wou een goede headset terug hebben maar vooral qua geluid moet die goed presteren. De bouw kwaliteit voelt een beetje cheap aan maar het geluid is echt voor deze prijs fantastisch. De high en mid komen er mooi uit de bas is ook qua verhouding erg mooi het geluid had misschien iets dieper en warmer gemogen maar voor dit geld zou ik zeggen een dikke aanrader. En zeker omdat ik er nu niet teveel geld aan wou uitgeven. Het geluid kan ook echt hard en blijft mooi nogmaals en dikke aanrader.

Pluspunten

• gaat hard
  • Mooi geluid
  • Makkelijk te koppelen met nfc en Bluetooth
  • Sluit mooi af om de oren
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Bouw kwaliteit
  • Knelt misschien na lang dragen

Theo 11-01-2019

Ik heb al jaren een TDK koptelefoon en zijn bevallen mij uitstekend, mooi en helder geluid en bij harder zetten van het geluid blijft de kwaliteit van de muziek uitstekend, dus net als wat bovenstaande reviewer ook had vermeld, deze koptelefoon is een echte aanrader.