Denon AH-GC20 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AH-GC20 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Peter 04-11-2017

Fantastisch geluid

Geschreven voor: Denon AH-GC20 zwart, zilver

Ik wilde in een rumoerige ruimte demping van geluid hebben met fantastische muziek kwaliteit. Toch draagcomfort zonder voor gek te lopen.
Er is zeker een geluidsreductie maar niet de quietness die verwacht was, maar dat was voor mij geen issue. Het is voor de rest een fantastisch draadloze koptelefoon voor een zeker aangename prijs.

Pluspunten

• Muziek 50 mm drivers
  • Draagcomfort prima
  • Looks, vormgeving
  • Bediening
  • Prijs

Minpunten

• Noise canceling niet optimaal
  • Met App fantastisch geluid

EllenEl* 10-08-2017

Goed geluid, maar noise cancelling viel tegen

Geschreven voor: Denon AH-GC20 zwart, zilver

Deze koptelefoon heb ik gekocht omdat ik op een rumoerig kantoor werk en een noise cancelling functie was dan ook belangrijk voor mij. Helaas viel deze functie erg tegen. Gesprekken en achtergrondgeluid hoorde ik met en zonder noise cancelling aan even hard.
Het geluid van de muziek vond ik goed, al viel het mij op dat het minimale volume nog vrij hard is. Voor muziek als achtergrondgeluid om bij te werken, was dit minimale volume eigenlijk te hoog.
De koptelefoon zit goed en de kussentjes zijn zacht.
Al met al niet wat ik van een koptelefoon nodig heb, dus ik heb deze teruggebracht en een Sony MDR100 gekocht.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Zit comfortabel

Minpunten

• Noise cancelling valt tegen