Philips SHS4700/00

Philips SHS8200BK/10

Philips SHS8200BK/10

Wenda1 21-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik had verwacht dat deze oorclips van Philips wel iets langer mee zouden gaan maar ze scoren daarop niet meer dan andere, goedkopere oorclips.
Verder zitten ze wel goed. In het begin was het even wennen: de stukjes achter je oor zijn redelijk dik en daardoor zitten ze redelijk strak maar dat neemt na verloop van tijd ook wel af. Het geluid is goed en het draadje niet te lang en niet te kort.

Het enige vervelende vond ik dat de haakjes achter je oor aan de speakertjes vastzitten d.m.v. een staafje dat in een gaatje geklemd zit. Dat wordt in de loop van de tijd lam waardoor het haakje steeds los zit.

lorette70 29-03-2010 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze oorclips al een maand of 3, en mij bevallen ze erg goed. Hiervoor had ik ook zoiets, maar ik had de draad kapot getrokken.
Ik vind het degelijk, ze zitten lekker, heel mooi geluid, dus een aanrader wat mij betreft.

Mitchl 09-05-2009 Product paar dagen in bezit

6,7
Ik heb deze clips nu een dag of twee in huis. Ik gebruik de clips op de fiets als vervanging van mijn inmiddels versleten Koss KSC75 clip hoofdtelefoon. Deze clips van Philips klinken goed wat betreft geluid, maar qua comfort zitten ze vrij ongemakkelijk; te hoog qua positie op oorschelp waardoor de afstand tot de oorgang te groot is en de druk te klein wordt. Gevolg is een minder vol geluid en te grote invloed van het omgevingsgeluid. Ik ga weer op zoek naar een beter alternatief of terug naar een nieuw exemplaar van de KOSS koptelefoon.

Akima 24-10-2008 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze 13 maanden gehad tot ze kapot gingen. Dat is heel wat langer dan de meeste oordopjes volhouden. Ze zitten comfortabel en sluiten je niet van de buitenwereld af. Zo kun je toch de omgevingsgeluiden horen en dat is wel zo veilig op de fiets. Ik ga ze absoluut weer kopen. Ik kan niet meer zonder!

t0mmiiiii 08-05-2007 Product paar dagen in bezit

6,2
Heb deze net gehaald, eerste indruk is niet zo heel positief. Het koptelefoontje heeft genoeg bas, en genoeg hoge tonen, maar ergens daartussenin zit het toch niet helemaal lekker.. hopelijk komt het omdat hij nog moet inspelen. Duurzaamheid is slecht, omdat er een onwijs gammel draadje bij zit die er zeer kwetsbaar uitziet. Hij zit redelijk om je oren, maar geluid is tot nu toe dus niet helemaal. komt misschien gewoon door het ontwerp.. net als dat een koptelefoon anders klinkt dan een radio. het lijkt een beetje van ver weg te komen. Kortom, een echte aanrader is het zeker niet, maar het is ook niet zo dat het het slechtste product ooit is.