Sony MDR-HW700DS - Reviews

gesloten
Kleuren
zwart

Gerard 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goede koptelefoon met echt surround Zit prettig perfect geluid, goed ontvangst geen storingen van afstands bedieningen en dergelijke.

mb 26-01-2016 Product kwartaal in bezit

Voor draadloos produkt geweldig luister genot zonder hinder van storingen.
Gemakkelijk te hanteren,spijtig dat opladen door pc moet gebeuren misschien in toekomst ander systeem gebruiken.
Verder zeker aan te raden wanneer men de buren niet wil storen! Prachtig produkt zeker allerhande aansluitingen.
Geluids weergave subliem.

Hans_000 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Deze hoofdtelefoon past perfect. Er zijn verschillende toestellen op mij tv aangesloten en de doorstroming van het geluid gebeurt schitterend. Er is ook geen enkele vertraging merkbaar tussen het beeld en het geluid. Door de handige bediening op de hoofdtelefoon zelf; en het automatisch aanschakelen bij het opzetten, is de gebruiksvriendelijkheid zeer hoog. Kortom: dit toestel doet wat het beloofd en ik raad het zeker aan.

PH1961 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Lang heb ik getwijfeld over de aankoop van een draadloze koptelefoon. Toen zag ik deze Sony en heb ik wat luistertests gedaan. Wat me het eerst opviel toen ik de set opzette was het draagcomfort: perfect. Zelden een koptelefoon gehad die zo goed zat. De vormgeving sprak mij ook direct aan: strak, mooie aluminium look en het geheel voelde uitermate degelijk.
Uiteraard dan het geluid: zeer fraai met mooie diepe (maar niet aggresieve) bassen. Ik heb nog niet alle mogelijkheden kunnen testen, maar ben tot nu toe zeer tevreden over de geluidskwaliteit.
Ook de bediening van de set is zeer intuïtief: alles wijst zich min of meer vanzelf (alhoewel het wel even zal duren voordat je de knopjes op je set allemaal vlekkeloos weet te vinden).
Samenvattend: dit is de koptelefoon die ik al lang zocht en die ik iedereen die waarde hecht aan kwaliteit (geluid en uitvoering) ten zeerste kan aanbevelen!

Eric1403 19-01-2015 Product paar weken in bezit

Deze set vind ik een prima alternatief voor de traditionele surround opstelling. De hoofdtelefoon is in staat om een mooi ruimtelijk beeld neer te zetten, je wordt echt in de soundtrack van een film betrokken. Ook de lage tonen en LFE effecten zijn realistisch.
De surround effecten zijn niet helemaal vergelijkbaar met losse surround speakers, de effecten komen wat meer van de zijkant dan de achterkant. Toch ben ik regelmatig verrast door de effecten en het totale geluidsbeeld.
Het draagcomfort is ook na langere tijd goed, al kan de hoofdtelefoon wat plakkerig aanvoelen door transpiratie (zoals elk gesloten systeem).