Sennheiser CX 2.00i - Reviews

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,5

• Slecht

Ruud 24-11-2017

breekbaar

Ik heb sep2015 mijn eerste exemplaar gekocht. Al na 2 maanden in nov2015 viel het geluid uit het rechter oortje weg. Omgeruild in de winkel (Dixons). Het 2e exemplaar heeft het langer uitgehouden. Mrt2017 viel ook hiervan het geluid weg uit het rechter oortje. Via een RMA op de site van Sennheiser omgeruild voor een nieuwe versie. De 3e was na 8 maanden defect, ook weer uitval rechter oortje. Nu valt het net buiten de standaard garantie van 2 jaar. Ik heb erover gebeld met de supportafdeling. Het antwoord was zeer onbevredigend: "de economische (hij bedoelde de natuurlijk de technische) levensduur van dit product is ongeveer 2 jaar" en ik moest tevreden zijn met de service, omdat ik al 2x een nieuwe heb ontvangen.
Ik heb de set steeds opgeborgen in een apart zakje en niet om de smartphone gewikkeld, juist om beschadigingen te voorkomen. Desondanks is steeds weer hetzelfde defect opgetreden.
Met mijn iPhone-oortjes heb ik ook na 3 jaar intensief gebruik geen problemen.
Ik koop geen Sennheiser meer!!!

Minpunten

• gaat snel kapot

NickC 21-10-2015

Erg vlak en kil geluid. Helemaal geen basgeluid en mager middentonen. Oordopjes zitten ook niet fijn in de oren( in mijn oren in ieder geval niet) Jammer van de aankoop.