• Test panel 8.2 jul 2022
Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WF-L900 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

helen8juni 20-09-2022
Geschreven voor: Sony WF-L900

Wauw wat een fijne oordopjes. Zitten goed, geluid super. Accu gaat lang mee.
Muziek zuiver geluid, bellen helder geluid.

a********@g******** 30-08-2022

Top geluid

Geschreven voor: Sony WF-L900

Na het gebruik van een ander a merk heb ik geen oortjes meer gevonden die dat geluid en die kwaliteit kunnen evenaren. Maar deze earbuds van Sony overtreffen zelfs het geluid, de batterijduur en wat heerlijk dat je de muziek niet hard hoeft te zetten om er helemaal in weg te kunnen dromen zonder geluiden om je heen. Kortom, dit worden blijvers, ik ben erg blij ermee.

Pluspunten

• Zitten lekker
  • Fijn geluid

m*******@g******** 25-08-2022

Super prettig

Geschreven voor: Sony WF-L900

Simpel te installeren en geluidskwaliteit is perfect zitten heerlijk in de oren en voelen natuurlijk aan. Eigenlijk nog geen minpunten kunnen vinden ga er lekker mee fietsen wandelen en stukken genieten

Pluspunten

• Degelijk
  • Ontwerp

n*********@h****** 05-08-2022

Prachtig geluid

Geschreven voor: Sony WF-L900

Wat een prachtig geluid komt er uit. Makkelijk te bedienen via de Headphones app. Erg handig is bijvoorbeeld het instellen als je gaat praten dan stopt de muziek, ben je 15 sec weer stil dan begint de muziek weer., Je kunt natuurlijk ook zelf de muziek weer aanzetten door op het oortje te tikken.
Perfecte werking van de noice reduction.

Pluspunten

• oordopjes zelf instellen
  • handige app op de telefoon
  • licht van gewicht
  • klein van formaat

Delange93 27-07-2022

Goed geluid, maar komt na wat aanpassing compleet tot leven

Geschreven voor: Sony WF-L900

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen.

De link buds komen in een mooie kleine verpakking. Het geheel ziet er netjes uit. Naast de oplader en de linkbuds zelf zijn er een drietal maten plugjes zodat ze goed passen in elk oor.

Toch heb ik na een wat langere draag duur (1-2 uur) gemerkt dat ze een paar keer zijn uitgevallen. Maar dit heb ik vrij snel bij in ears. Dus niet ontevreden.

De geluidskwaliteit out of the box is goed. Niet geweldig, ook niet slecht gewoon goed. Wat Sony super doet is de app waarin je zelf via een EQ het geluid kan aanpassen. Hier laten de linkbuds de ware kracht zien. Super geluid precies zoals jij het wil. Strakke bas en heldere hoge tonen. Dit samen met een goede noise canceling maakt muziek/podcasts luisteren in (Bv) de trein een fijne beleving.

Enige minpunt wat ik kan bedenken is de bouw kwaliteit. Uiteraard weet ik (nog) niet hoe ze het volhouden over langere tijd maar zowel de linkbuds als de oplaad case voelen wat goedkoop en fragiel aan.

Overall een goede set. Al betwijfel ik of het de beste in zijn prijs range is.

Pluspunten

• Klein
  • Noise canceling
  • App

Minpunten

• Fragiel
  • Vallen soms uit.

r***************@h********** 24-07-2022

Mooi design en goed geluid

Geschreven voor: Sony WF-L900

Deze Sony LinkBuds S enige tijd mogen testen. Het design is mooi strak en stroef waardoor het doosje niet makkelijk uit bv je broekzak schuift. De oortjes zijn makkelijk in te doen en met de verwisselbare opzetstukjes voor elk oor geschikt. Ik heb een kleine ooringang waardoor veel gekochte oortjes te groot waren en uit mijn oor vielen, bij deze Sony LinkBuds S zitten verschillende opzet stukjes waardoor ze zelfs voor mij perfect paste, het omwisselen ging heel makkelijk. De Buds zijn makkelijk in gebruik en snel gekoppeld met je telefoon, de bediening op de Buds zelf moest ik even aan wennen maar eenmaal gewend had ik mijn telefoon daar niet meer voor nodig. Het geluid is zeer goed en ook tijdens het sporten blijven de Buds goed zitten.

• Geluid

Minpunten

• In het begin even lastig te bedienen

r********@o********** 24-07-2022

Hoge kwaliteit oortjes!

Geschreven voor: Sony WF-L900

Ik heb de Sony LinkBuds S een aantal weken mogen testen en ik ben ontzettend tevreden over het product. De kwaliteit van het geluid is zeer goed en van hoog niveau net zoals de kwaliteit van de noise cancelling. Ik luister veel muziek in het verkeer tijdens het wandelen en fietsen waardoor ik mij in het begin afvroeg of het niet onveilig was met de noise cancelling. Gelukkig kan je met de Sony Headphones app de noice canceling controleren en uitzetten. Het design van de oortjes zijn erg mooi en compact en passen perfect in de oren en blijven goed zitten. Je kan gemakkelijk met de muziek of podcast bedienen door op de oortjes te tikken waardoor je niet meer op je telefoon hoeft te kijken in het verkeer. Het bedienen doormiddel van het tikken was in het begin even uitzoeken maar heb je zo onder controle.

Al met al ben ik ontzettend tevreden over dit product en zou het product zeker aanraden. Als je oortjes zoekt vaan hoog niveau geluid en een mooi design zijn deze zeker geschikt!

Pluspunten

• Geluid
  • Veilig
  • Goede pasvorm

Minpunten

• Bedienen kan in het begin moeilijk zijn

Miss Labello 20-07-2022

Eindelijk oortjes die blijven zitten!

Geschreven voor: Sony WF-L900

Geweldige oordopjes! Ik heb de oordopjes een aantal weken mogen testen en ben erg enthousiast. Ze komen in een stevige, ingenieuze verpakking met handige vakjes voor alle losse onderdelen (lader, handleiding etc.). Het eerste wat je ziet is een stappenplan met QR-code voor de installatie wat het super makkelijk maakt om de oortjes te koppelen aan bijvoorbeeld je smartphone en/of laptop. Wat ik erg fijn vind is dat er 4 verschillende maten dopjes bij zitten, waaronder XS. Eindelijk oordopjes die blijven zitten! Verder ben ik erg te spreken over de kwaliteit van de muziek, super helder en de bastonen zijn ook erg goed. Daarnaast overtreft de noise-cancelling functionaliteit alle verwachtingen; vrachtwagens die laden en lossen, een mobiele airco, de vaatwasser op nog geen 1m afstand. Ik hoor ze allemaal niet! Super fijn als je je even wilt focussen. Overigens kun je de noise-cancelling ook uit zetten, mocht je bijvoorbeeld op de fiets het verkeer om je heen wel graag willen horen.

Pluspunten

• noise-cancelling
  • heldere muziekkwaliteit
  • goede bastonen
  • licht
  • klein

k***********@g******** 19-07-2022

Sony Linkbuds S een goede keuze

Geschreven voor: Sony WF-L900

Ik vond de linkbuds S heel erg fijn werken. Het geluid van de oortjes is erg goed en ze zijn erg compact en licht. Ook zitten ze lekker, maar wanneer je op de trampoline gaat vallen ze wel snel uit. De noise reduction werkt erg goed want je hoort bijna niks meer als je ze in hebt. Maar wanneer je de geluidsinstellingen veranderd om autos en stemmen beter te horen dan hoor je de wind harder als de muziek. Ook zat er geen handleiding bij de oortjes dus je moest alles een beetje zelf ontdekken. Maar nadat je ze koppelt hebt zijn ze ook makkelijk weer terug te koppelen. ook gaat de accu erg lang mee en dat is heel erg fijn

Pluspunten

• geluid
  • gewicht

Ivar 19-07-2022

Super Noice Cancelling oortjes!

Geschreven voor: Sony WF-L900

De Sony LinkBuds S noise cancelling oordopjes zijn echt geweldig! Klein, licht, uitstekende accuduur en natuurlijk is de noice cancelling een bijzondere ervaring. Als je wilt hoor je werkelijk niemand praten. Ik reis veel met het OV en dan is de noice cancelling heel fijn.
De bijbehorende app is makkelijk in gebruik en doordat deze aan de hand van je locatie bepaald of je loopt of stilstaat bijvoorbeeld past deze het niveau van noice cancelling automatisch aan. Wat ik zelf erg miste was een speciale 'fiets' modus. Ook heb ik wel wat aan te merken aan de stabiliteit van de bluetooth verbinding, zeker op drukkere plekken kan deze soms wat onstabiel zijn, maar herstelt zich wel weer altijd. Verder is de app zeer uitgebreid, je kunt alles naar persoonlijke smaak aanpassen. De opties kunnen niet op!
De oortjes blijven goed zitten, ook tijdens het wandelen.
De geluidskwaliteit is zeer goed! De bass heeft wel de overhand, maar dat vind ik persoonlijk wel lekker. Als je hier niet van houdt kun je dit aanpassen in de app.
Al met al dus ontzettend goede oortjes, en heel knap van Sony dat ze zoveel techniek/kwaliteit in deze kleine apparaatjes hebben weten de krijgen.
Ik heb dit product een aantal weken mogen testen.

Pluspunten

• Noice cancelling
  • Accuduur
  • Geluidskwaliteit
  • App

Minpunten

• Bluetooth stabiliteit

Lucas 19-07-2022

De Sony LinkBuds S zijn heerlijk om muziek mee te luisteren

Geschreven voor: Sony WF-L900

Ik heb de Sony LinkBuds S een aantal weken mogen testen en ze zijn me tijdens deze periode erg goed bevallen. De oordopjes komen aan in een plasticvrije verpakking en er zijn siliconen tipjes in vier groottes (SS, S, M, L). De oortjes zien er mooi uit en het matzwarte design zorgt ervoor dat er geen vingerafdrukken zichtbaar zijn op het doosje. De koppeling van de oortjes met je telefoon en de app gaat gemakkelijk. Via de app kan je de oortjes laten meten welke tips je goed passen en welke je oren goed afsluiten. De oortjes zitten fijn en zijn lekker licht om te dragen, waardoor je er helemaal geen last van hebt.

Ook de geluidskwaliteit van de oortjes is erg goed. Je hoort alle delen van het spectrum goed en ik merkte weinig verschil met mijn eigen koptelefoon met noise cancelling. Deze heb ik gedurende de testperiode van de oortjes dan ook links laten liggen. In de app kan je kiezen of je de beste geluidskwaliteit wil (LDAC als je telefoon dat ondersteunt) of liever de stabielste verbinding. Ik denk dat je hem meestal op die laatste zal zetten omdat de geluidskwaliteit daar ook prima is en om te voorkomen dat het geluid in een oortje wegvalt.

De noise cancelling van de oortjes is even goed en soms zelfs beter dan die van mijn eigen noise cancelling koptelefoon. Ik was er blij mee dat deze oortjes het hadden, maar de noise cancelling is natuurlijk niet perfect. In het OV werd het bijvoorbeeld nooit helemaal stil. Je hoorde nog steeds het geluid van de bus (maar zachter), stemmen en huilende baby’s werden er helaas ook niet uitgefilterd. Er is ook nog een erg goede transparantiemodus, waarbij de microfoons het geluid dat van buiten komt versterken en je je omgeving kan horen. Deze kan automatisch getriggerd worden als je begint te spreken of door het aanraken van het linkeroortje. Wat erg handig is, is dat als je een oortje uitneemt, het andere automatisch in transparantiemodus zal gaan of de muziek zal stoppen, afhankelijk van je instelling. Mocht je willen fietsen met deze oortjes, dan vind ik helaas beide modi niet erg geschikt, omdat ze de windruis versterken in plaats van verminderen. Een betere optie is dan om alle omgevingscontrole uit te zetten.

De kwaliteit van de microfoons is prima om mee te bellen. Eventuele windruis wordt niet opgemerkt door degene die je belt. Stemmen klinken ook goed.

Ten slotte is de batterijduur van deze LinkBuds S ook prima. De oortjes en het oplaaddoosje gaan een aantal dagen mee zonder opladen. Ik heb dan ook nooit gehad dat ik met lege oortjes kwam te zitten. Via de app krijg je ook een handige melding als het oplaaddoosje bijna leeg is.

Mijn conclusie is dat de LinkBuds S enorm goede oordopjes zijn en aan te raden zijn voor iedereen die van goede geluidskwaliteit en premium oortjes houdt. De geluidskwaliteit, het design en de batterijduur zijn volgens verwachting. Verwacht echter geen wonderen van de ruisonderdrukking in deze oortjes, hoewel de ruisonderdrukking zeker niet slecht is.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Belkwaliteit
  • Batterijduur
  • Ruisonderdrukking
  • Fijne aanraakbediening op de oortjes

Minpunten

• Prijzig

TJHX 18-07-2022

Geweldige Sony Linkbuds S

Geschreven voor: Sony WF-L900

Deze Sony Linkbuds S oordopjes vind ik geweldig. Heel Kkein maar super fijn. Zacht en comfortabel. Past perfect en zit lekker. Het geluid is ook uitstekend. Je kan jezelf echt helemaal afsluiten. Ruisonderdrukking werk voor mij ook volledig. Ze wegen maar 4,8 gram en hebben echt Noise Cancelling van hoogwaardige kwaliteit. Draadloze oordopjes ook met zelfs 360 Reality Audio. Ik ben geen kenner en heb weinig ervaring met Buds maar mijn muziek is helder en perfect. Ik heb er niks op aan te merken.

Pluspunten

• Zacht
  • Mini formaat
  • Past perfect

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing ontbreekt

I*****@l****** 10-07-2022

Kwaliteit is prima

Geschreven voor: Sony WF-L900

De Sony LinkBuds S heeft een fijn formaat en makkelijk overal mee naartoe te nemen. Het opladen gaat erg snel. Heel gemakkelijk was dat ik de oortjes niet zelf via bluetooth moest verbinden, mijn telefoon herkende ze al. Zelf ben ik een JBL koptelefoon gewend. Helaas hebben de Sony LinkBuds S minder geluid dan een JBL koptelefoon, maar vooralsnog echt wel prima. De oortjes zijn erg gevoelig bij aanraken, zo kun je instellen dat je bij dubbelklik Spotify opent. Telkens bij het afnemen van mijn oortjes word Spotify geopend. Helaas kan ik op de app niet veel aanpassen (noice cancelling bijv.) Maar wel handig om te zien is hoe vol mijn linker en mijn rechter oortje is. Bij mij vallen ze uit tijdens het sporten maar blijven goed zitten bij wandelen of in een rustpositie.

Pluspunten

• Formaat
  • Verbinden met je telefoon

Minpunten

• Noice cancelling werkt niet
  • Geluid (bas) kan beter

Irma 03-07-2022

Mooi geluid

Geschreven voor: Sony WF-L900

Heb de LinkBuds S nu al een poosje in gebruik. De weergave van het geluid is echt zeer goed te noemen, evenals de noice canceling. Echt van een hoog niveau allemaal. Echter, het bedienen van de buds blijf ik lastig vinden. Heb nog steeds moeite met het juiste ‘aantikken’ op de juiste plaats. Het draagcomfort is goed te noemen, maar echt solide zitten ze niet in het/mijn oor. Ongeacht welke dopjes ik ook aanbreng. Het ontbreken van een beknopte papieren handleiding zie ik als gemiste kans. Lastig om telkens op je telefoon te kijken hoe het ook alweer zat….. Dus wel een tevreden gebruiker die dit product aanraad, maar wel met bovengenoemde kanttekening.

Pluspunten

• Geluid
  • Noice canceling
  • Vormgeving
  • Oplaadstation

Minpunten

• Bediening
  • Geen papieren handleiding

Rick 01-07-2022

Fijne oordopjes

Geschreven voor: Sony WF-L900

Het zijn erg fijne oordopjes. Ik gebruik ze vooral tijdens het sporten, fietsen en wandelen. Ze zijn geschikt voor zowel podcasts als muziek.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Veelzijdig

PV91 01-07-2022

Kleine, comfortabele oordopjes met goed geluid

Geschreven voor: Sony WF-L900

De LinkBuds S heb ik nu enkele weken in mijn bezit en mijn ervaring is zeer positief! De oordopjes (en casing) zijn fors kleiner en lichter dan de voorgaande Sony WF-1000XM3 oordopjes. Hierdoor zitten ze prettiger in mijn oren en blijven ze goed zitten (ook tijdens het sporten); dit zal voor de meeste mensen zo zijn, want de oordopjes worden geleverd met meerdere formaten van de dopjes zelf. Tegelijkertijd is het geluid voller (mooier), wat wellicht komt omdat de oordopjes dieper in mijn oren zitten. Het enige nadeel daarvan is tijdens het bellen: omdat de oordopjes diep in je oren zitten hoor je jezelf als het waren in je hoofd ook praten. Dit is vooral even wennen. De kwaliteit van de microfoon is prima en daarmee een stuk beter dan de eerder genoemde voorganger, want daar kon ik simpelweg niet mee bellen vanwege de kwaliteit van de microfoon.
De batterijduur is goed; met gemak kun je de oordopjes enkele uren gebruiken zonder tussendoor op te laden. Door ze terug te plaatsen in de casing worden ze weer opgeladen en kun je bij gemiddeld gebruik meerdere dagen zonder oplader op pad. Wel gaat de batterij minder lang mee als je gebruik maakt van de noise cancellation (ik verwacht ongeveer 6 uur). Deze functie is in veel omstandigheden ideaal (zeker in het vliegtuig) en werkt volledig naar behoren.
Een functie die ook handig is, is het automatisch pauzeren van de muziek als je begint te praten. Tevens wordt dan de omgevingstand in de software geactiveerd, waardoor de microfoon het geluid van om je heen versterkt waardoor je bijvoorbeeld met iemand kan praten. Persoonlijk vind ik het niet zo netjes om je oordopjes in te houden tijdens een gesprek, maar op reis is het ideaal.
Al met al bevallen de LinkBuds S heel goed en kan ik ze zeker aanraden!

Pluspunten

• Klein formaat
  • Comfortabel
  • Noise cancellation
  • Mooi geluid

Minpunten

• Geen easy switch tussen apparaten

Daisy 01-07-2022

Linkbuds S - Zakelijk gebruik - Aanrader!

Geschreven voor: Sony WF-L900

k heb de Linkbuds nu ongeveer 3 weken in gebruik. Het installeren ging heel soepel, omdat ik ze het meeste gebruik voor werk heb ik ze meteen verbonden met mijn laptop. De oortjes zijn licht van gewicht en door de verschillende 'dopjes' passen ze vrijwel altijd in het oor. Hierdoor is het draagcomfort zeer groot! Na enkele minuten heb je niet eens door dat je ze in hebt. Het geluid is prima! In combinatie met mijn laptop gaat het harder dan nodig. De 360 optie, vond ik heel vreemd om te horen. Maar gelukkig kun je deze uitschakelen. De spraakfunctie heb ik tot nu toe nog niet mogen ervaren. Momenteel gebruik ik ze het meest voor gebruik met Microsoft Teams, hiervoor zijn ze prima! Ze hebben een goed bereik ook als je van de laptop weg loopt. De microfoon werkt ook prima. De batterijduur is beter dan verwacht. Gedurende deze 10 dagen heb ik het hoesje 1x in de lader gehad. Waarvan het eigenlijk voor mij niet duidelijk was of ze volledig opgeladen waren. Een nadeel vind ik dat je niet makkelijk kan switchen tussen verschillende apparaten, bijv. telefoon en laptop. Daarnaast ben ik nog altijd niet achter de functie van de kleuren op de case en het knopje bij het laadpunt. Al met al ben ik zeer tevreden over de Linkbuds S en zou ik ze zeker aanraden.

Pluspunten

• Draaggemak
  • Batterijduur
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Connectie met meerdere apparaten

c*********@l****** 30-06-2022

Goeie kwaliteit en veilig

Geschreven voor: Sony WF-L900

Ik heb mij helemaal verbaasd over de functies van de LinkBuds S Truly Wireless Noise Canceling Earbuds. In eerste instantie twijfelde ik of de noice canceling niet gevaarlijk was in het verkeer. Echter kan je met de Sony Headphones app de noice canceling controleren en uitzetten. Hierdoor kan ik op een veilige manier van de earbuds genieten. Ze zitten erg comfortabel en het geluid is van goede kwaliteit! Ik ga niet meer van huis zonder.

Pluspunten

• Noice cancelling
  • Goed geluid
  • Informatie via app

Minpunten

• Volume aanpassen

Xkdhba 28-06-2022

Fijne oortjes

Geschreven voor: Sony WF-L900

Deze oordopjes komen verpakt in een supermooi doosje, zitten lekker en geven goed geluid. Ook de noise cancelling functie werkt goed, in de bus heb je van niemand meer last! Heerlijk. De dopjes zijn in verschillende groottes meegeleverd dus voor ieder wat wils.
Enig nadeel vind ik dat je eigen bewegingen weerklinken. Geritsel van je jas klinkt opeens heel hard door je muziek heen.

Stephanie 27-06-2022

Fijne oordopjes, prachtig geluid.

Geschreven voor: Sony WF-L900

Ik ben de oordopjes nu een poosje aan het gebruiken en wat me opvalt is dat ze prettig in de oren zitten. Er komt mooie muziek uit, erg fijn om met de linkbuds te wandelen en tegelijkertijd naar muziek te luisteren. Bij het gebruiken van de oordopjes om mee te bellen kreeg ik terug dat ik niet zo goed te verstaan was. Dit heb ik bij andere oordopjes/koptelefoon niet.
De oordopjes zijn makkelijk te koppelen met de telefoon met behulp van een app.

Pluspunten

• mooi geluid
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• moeilijk verstaanbaar bij bellen

Tineke83 26-06-2022

Geweldige oortjes

Geschreven voor: Sony WF-L900

Wat een geweldige oortjes. Het geluid kun je helemaal naar je eigen smaak instellen via de app, werkt echt heel makkelijk. Daarnaast werkt de noice cancelling erg fijn, voordeel is ook dat als je begint te praten dat de noice cancelling automatisch stopt.
Je kan de oortjes helaas niet onder de kraan afspoelen, ze zijn niet waterbestendig. Door het gewicht van de oortjes merk je amper dat je ze inhebt, er zitten diverse opzetstukjes bij zodat je ze kan aanpassen aan je eigen formaat. Voor mij echt de beste oortjes!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Lange batterij
  • Noise cancelling

Minpunten

• Niet watervast

Bunman 25-06-2022

Kleine krachtpatsertjes

Geschreven voor: Sony WF-L900

Deze mooie linkbuds nu een aantal weken mogen testen. Ik beschrijf de volgende punten:
draagcomfort: uitstekend. De dopjes zijn lekker licht en ook na lange tijd voelen ze niet vervelend of pijnlijk aan. Ook tijdens het sporten blijven ze goed zitten.

Bediening met app: Werkt zeer goed. De app bied legio mogelijkheden en instellingen. Het geluid kan tevens naar ieders smaak goed worden aangepast.

Geluidskwaliteit: Zeer goed. Ik vind dat het geluid, ook met de standaardinstellingen, prima voldoet. Je krijgt natuurlijk niet hetzelfde geluid als een echte/grote koptelefoon, maar het geluid wat deze oordopjes produceren is voor mij meer dan voldoende.
De noise-cancelling functie werkt ook perfect. Als ik aan het stofzuigen ben dan hoor ik de zuiger nagenoeg niet. Ook in andere omgevingen preseteren de oordopjes prima.
Accuduur: Ik heb niet precies bijgehouden hoelang de accu meegaat. Tot op heden heb ik nog geen moment meegemaakt dat de accu's leeg waren. Accuduur is voor mij dus ook ruim voldoende. De meegeleverde waarin de oordopjes kunnen worden opgeladen is handig.

Al met al zeer tevreden over dit product. Tot nu toe nog geen minpunten tegengekomen.

Pluspunten

• geluid
  • accuduur
  • draagcomfort

Minpunten

• tot nu toe nog geen minpunt

Saskiawortelboer 24-06-2022

Fantastische oortjes!

Geschreven voor: Sony WF-L900

Ik heb deze oortjes mogen testen en ben daar echt heel blij om. Ik heb nogal moeilijke oren qua pasvorm voor oortjes maar deze zitten echt gelijk goed. Er zitten verschillende dopjes bij om ze aan te passen. En via de app kan je zelfs een ooranalyse doen zag ik laatst. Het geluid is heel goed en ik ben vooral helemaal weg van de noise canceling. Echt fantastisch hoe hij vrijwel alle geluiden weg kan filteren. Zo krijg je echt de rust en mooie geluid die je wil. Kortom echt een aanrader!

Pluspunten

• Noise canceling
  • Geluid
  • Pasvorm

p***************@h********** 24-06-2022

Zit top

Geschreven voor: Sony WF-L900

De Sony LinkBuds S dragen heel fijn. Ze zitten lekker en ook na verloop van tijd krijg ik er geen last van. De noise canceling is echt top! Je hoort zo goed als geen omgevingsgeluid. De kwaliteit van de muziek is ook erg goed. Wel heb ik 1 minpuntje, wanneer ik een telefoongesprek voer met de oortjes in gaat dit prima in een rustige omgeving, maar in bijvoorbeeld een drukke trein niet. De persoon aan de andere kant van de lijn hoort de mensen om mij heen dan bijna beter dan mijzelf.

Pluspunten

• Noise canceling
  • Geluid
  • Zit lekker

Minpunten

• Telefoongesprek in drukke ruimte

m.groenewoud 23-06-2022

Top earbuds

Geschreven voor: Sony WF-L900

Super blij met deze earbuds.! Top geluid dmv noice cancelling, goede opbergmogelijkheid om weer op te laden. Ik gebruik ze zeer regelmatig tijdens het thuiswerken om even beter gefocussed te kunnen zijn

Pluspunten

• geluid
  • uiterlijk
  • opberg doosje
  • installatie

Minpunten

• nog niet