Sony MDR-EX450LP - Reviews

Soort
oordopjes

8,1

markgeldrop 11-08-2015 Product paar weken in bezit

vind deze headset heerlijk om te dragen
t geluid is prima van kwaliteit
ik vind ze stukken beter dan t geluid van mijn eigen Huawei headset

ik zou iedereen aanraden om deze te kopen

Wisse 11-08-2015 Product paar weken in bezit

dit zijn erg comfortabele in-ear oordopjes. Extra siliconen rubbertjes van verschillende groten worden meegeleverd. Het speciaale van deze oordopjes is dat er een deel aanzit dat zegmaar in je oorschelp zit. Hierdoor zitten de oordopjes heel stevig en comfortabel. Dit is handig als je veel actief bent. De geluidskwaliteit is prima. Tevens zit er aan het plugje dat je in bijvoorbeeld je telefoon stopt een hoek van 90 graden. Dit lijkt mischien onbelangrijk, maar als je je telefoon laat vallen blijft deze aan de oordopjes bungelen wat een gebroken scherm kan voorkomen.

Zeker een aanrader.

Kevin kevin 08-08-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige oordoppen! Zien en voelen luxe aan. De lengte van de kabel is makkelijk aan te passen middels een bijgeleverde middenstuk waar je de kabel omheen kunt wikkelen.
Normaal krijg ik snel last van pijnlijke oren door oordoppen. Daar heb ik bij deze geen last van.
Het geluid is fantastisch! Het lijkt net of je een koptelefoon op hebt. De bas is goed hoorbaar en klinkt zuiver. Dit geld ook voor de hoge tonen.

Cor4311 06-08-2015 Product paar weken in bezit

Na dure headset deze aangeschaft ivm betere prijs
Maar doet niet onder voor de andere kwaliteit van geluid en volume zijn zonder meer erg goed te noemen het dragen van de oortjes geeft geen enkele irritatie waar ik dan voorheen wel had
Draag ze veel op de fiets dus ook vaak maar 1 in en zelfs dan een goed geluid
De ribbels op de kabel geven Idd het gevoel van degelijkheid maar dat moet nog blijken
Al met al erg blij met deze aankoop

MauriceB75 03-08-2015 Product paar dagen in bezit

Het is even wennen om weer een bedraad in-ear oordopje te gebruiken. Maar het valt niet tegen. De oordopjes zitten goed en comfortabel in de oren. Je merkt bijna niet dat je ze in hebt. Ook de draad die niet aanvoelt als goedkoop plastic maar als een soort touw is erg fijn. Voor het eerst een draad die niet in de knoop zit. Het geluid is als sony. Helder en prettig al vallen de lage tonen voor mij wat tegen. Wel prettig is dat je geen last hebt van omgevingsgeluid.

robbert911 03-08-2015 Product paar dagen in bezit

Na al jaren diverse oordopjes (in-ear en normale) gebruikt te hebben kon ik deze MDR-EX450LP gaan uitproberen. Zoals gewoonlijk laat ik ze altijd eerst even een paar uur inspelen voordat ik het geluid beoordeel. Er komt best een prima geluid uit met voldoende bas. Natuurlijk zijn er oordopjes met een beter geluid, maar die zijn dan ook weer vaak een stuk duurder. De vormgeving vind ik zelf niet zo heel mooi, maar het draagcomfort is prima. Vooral ook handig dat er meerdere soorten rubbertjes bij zitten zodat je kan kiezen welke bij jou het beste passen. Het snoer heeft ook een soort van ribbeltje er in zitten waardoor hij volgens Sony niet meer in de knoop moet raken in je tas. Helemaal knoopvrij blijven doet hij niet, maar het is wel een stuk minder en makkelijker uit elkaar te halen dan standaard oordopjes met een normaal rubberen snoertje. Een pluspunt dus. Ook zit er een handig zakje bij waar je ze in kan stoppen. Al met al vind ik het voor de 30 euro die ze kosten prima oordopjes. Het zou mooi zijn als het volume ook via de bedieningsknop geregeld zou kunnen worden, maar dat hebben maar weinig oordopjes. Nu is het een play/pauze/volgende nummer knop en een microfoon. Wat mij betreft voor de 30-40 euro die ze kosten een aanrader.

ale-italia 02-08-2015 Product paar dagen in bezit

Het zijn hele fijne oortjes die een geluid geven wat voor dagelijks gebruik meer dan voldoende is, ik gebruik ze voor meerdere soorten muziek en alles klinkt behoorlijk. Als de dopjes nog nieuw zijn kunnen ze een beetje irriteren maar dit went heel gauw. De oortjes gaan niet snel in de knoop rn als het gebeurt is het vrij snel en simpel verholpen. Ik mis ten opzichte van mijn vorige oortjes wel een microfoon voor de smartphone. Verder wordt het wit heel gauw vies heb ik gemerkt. Overall gezien zijn het goede oortjes!

Tollenaar123 01-08-2015 Product paar weken in bezit

Voordat ik deze oordopjes gebruikte, heb ik altijd on-ear hoofdtelefoons gehad omdat ik die mooier vond en ik dacht dat oordopjes zouden irriteren. Dat ik on-ear hoofdtelefoons mooier blijf vinden is een feit maar ik vind deze oordopjes verder perfect zitten. Ik heb nu na een uur luisteren nog geen pijn aan mijn oren of hele warme oren en dat is erg fijn. Ik ben tevreden met hoe stevig ze in mijn oor zitten. De maat dopjes die er op zaten waren goed voor mijn oren dus ik heb de andere maten niet geprobeerd. Verder vond ik het prettig dat het snoertje een beetje 'ribbelig' is. Dat geeft een gevoel van kwaliteit. Over het geluid ben ik meer dan tevreden. Als de dopjes goed in je oor zitten (dus niet te diep of juist ondiep) doet het geluid niet onder aan die van de grote on-ear hoofdtelefoons die ik gewend was. Opruimen van de oordopjes kan vanwege het meegeleverde tasje ook zonder problemen. Wel zit het snoer elke keer als ik ze opgerold heb in de knoop maar dat is moeilijk te voorkomen. Mijn conclusie: voor het geld dat je er voor betaald zijn dit hele goede oordopjes met een prima geluid!

Eesjesss 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

Draagcomfort: zit goed in de oren, ook tijdens sporten of fietsen of als je veel beweegt
Vormgeving: de vormgeving vond ik op eerste gezicht niet mooi maar het past goed in je oor
Geluidskwaliteit: gewoon een dikke 10 niets op aan te merken
Duurzaamheid: kwalitatief ziet het eruit alsof deze oordopjes lang zullen doen