Skullcandy Smokin Buds 2 blauw, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Skullcandy Smokin Buds 2 blauw, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Merlijn 31-12-2016

Prima oortjes voor een goede prijs

Heb de oortjes nu voor de tweede keer gekocht, nadat ik ze kwijt was geraakt. Na een jaar intensief gebruik en niet al te voorzichtige omgang (ik prop ze gewoon in mijn zak als ik ze niet meer nodig heb) zat er nog geen enkel krasje op. De rubberen dopjes blijven prima vastzitten en zitten ook goed in mijn oren. Het geluid is prima: er zit een lekkere bas in, maar die overheerst niet. Geluid van buitenaf wordt redelijk goed buitengesloten. Ik gebruik ze vooral op de fiets en in de trein. Op de fiets weinig last van het gefluit van de wind, maar het verkeer blijf je redelijk goed horen. In de trein ook weinig last van omgevingsgeluid. De microfoon in het snoer gebruik ik niet, de knop voor pauzeren/afspelen en volgende/vorige nummer wel. Deze knop werkt prima en zit op een goede plek. Helaas is het niet mogelijk om het volume met deze knop te regelen, maar ik ben geen oortjes in deze prijsklasse tegengekomen die dat wel kunnen. Het platte snoer is ideaal. Zoals gezegd prop ik de oortje vaak gewoon in mijn zak, maar ik heb nooit last van knopen in mijn snoer. Voor hardlopen zijn ze net wat minder geschikt, omdat ze door het op en neer gaan af en toe uit je oor vallen/waaien. Als je je oortjes daarvoor wil gebruiken, raad ik je aan om oortjes met een haak voor om de buitenkant van je oor aan te schaffen. Voor elk ander gebruik raad ik ze zeker aan!

Pluspunten

• Plat snoer
  • Sluit geluid van buitenaf redelijk goed
  • Goed geluid
  • Geen last van de wind op de fiets

Minpunten

• Volume regelen niet mogelijk