AKG K935 - Reviews

Model
over het hoofd
Klankkast
halfopen

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,3

• Slecht

2wheels 24-09-2014 Product jaar of meer in bezit

6,2
Hoofdtelefoon ongeveer 1 jaar in bezit gehad, nou ja, van dat jaar heeft deze de helft van de tijd bij de leverancier gelegen. In totaal is de voorste hoofdbeugel nu 3 maal gebroken en heb ik nu mijn geld terug gevraagd. De fabricage / compositie van het gebruikte materiaal is dus gewoon slecht. Advies ....... jammer, maar niet kopen dus.

pieko 13-02-2014 Product paar weken in bezit

6,5
Het geluid van deze koptelefoon is subliem. Mooie bas (niet overdreven)mooi midden. Kan over het geluid alleen maar positief zijn.
Vormgeving goed vooral het opberg cq laadsysteem is grappig. Het functioneert goed.
De oorschelpen zijn niets te groot maar passen.
Nu het vervelende; evenals in de vorige review ging bij mij, zonder enige aanleiding, de voorste beugel stuk. Ik had de koptelefoon gekocht bij de webwinkel van Harman kardon en kreeg na ongeveer een week een nieuwe. Was er blij mee maar die blijdschap duurde ongeveer drie weken. Weer brak, eveneens zonder aanleiding, de voorste beugel. Heb hem wederom terug gestuurd en geld terug gekregen.
Heb de fabriek een mailtje gestuurd of zij hierover meerder klachten hadden ontvangen.. Het antwoord dat ik ontving was dat in hun systeem niets bekend was over eerder vermeld probleem.

2wheels 02-01-2014 Product kwartaal in bezit

6,2
Goede koptelefoon qua geluid. Bediening en gebruiksgemak prima. De ontvangst binnenshuis, ook op een andere verdieping is prima. Problemen die mensen zouden ondervinden met de aan en uit knop zijn in mijn ogen onzinnig. Werkt prima, een zeer korte klik is voldoende om de kopteledfoon aan het uit te zetten. Probleem is wel dat de hoofdbeugel van de koptelefoon uit 2 beugels van kunststof bestaat. Inmijn geval brak de voorste beugel al na 2 weken van enig gebruik. Nadat ik de 1e keer een nieuwe koptelefoon had gekregen, deze behandeld als ware het porcelijn. Nu brak de voorste beugel zelfs op 3 plaatsen. Vandaar voor deugdelijkheid een 1. Nu maar hopen dat ik weer een nieuwe krijg.