Sony WI-SP510 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WI-SP510 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Rachke 22-05-2020

Prachtige oortjes

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

sinds een week gebruik ik deze draadloze headset, waar ik het meest tevreden van ben is de batterijduur en de kwaliteit van het geluid, geen gedoe meer met oortjes dat uitvallen tijdens het joggen, ze blijven goed zitten, het design is mooi, goede gebruiksgemak. De batterij kan tot wel 2dagen mee zonder opladen, wat ik een mooie pluspunt vind. Ben super tevreden van deze headset. Een echte aanrader!

Ruben 19-05-2020

Comfortabel design

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Ik gebruik deze in-ear oortjes nu ongeveer een maand tijdens het hardlopen en op het werk. Ze zitten erg comfortabel. Het inbrengen is soms nog wat omslachtig omdat ze vrij preciesi ngebracht moeten worden. Verder merk je er weinig van als je ze in hebt en is het geluid uitstekend. De band om je nek is ook erg prettig zodat je de oortjes even uit kunt doen en kunt laten hangen.

Pluspunten

• comfort
  • Geluid
  • Band om je nek

Minpunten

• Inbrengen omslachtig

Johan 19-05-2020

Top oortjes!

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte draadloze oortjes. Deze draadloze en in-ear Sony oortjes sprongen er al snel uit door het mooie design en het beloofde Sony geluidskwaliteit. Na het aanschaffen van het product zijn al mijn verwachtingen overtroffen. Een werkelijk prachtig geluid in vergelijking met de oortjes die ik voorheen gebruikte, een wereld van verschil. Ik ben een fanatiek hardloper en had altijd gedoe met de oortjes die uit mijn oren vielen doordat de draadjes ergens tegen aan kwamen tijdens het rennen. Met deze oortjes is dit probleem voor altijd opgelost. Daarbij komt nog dat door de band om je nek alles heel makkelijk te bedienen is. Al met al erg tevreden en zeker een aanrader!

KoenDemy 15-05-2020

handige headset met prima geluidskwaliteit, ook voor bellen

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Deze headset is erg makkelijk in gebruik te nemen en laadt snel op. De geluidskwaliteit is echt top, ook bij het bellen ben je prima verstaanbaar en hoor je de gesprekspartner prima. Tijdens het sporten kunnen de batterijstukken wat doorschuiven, vooral wanneer je wat harder gaat hardlopen bijvoorbeeld. In de meeste gevallen zal dit echter geen probleem zijn en zijn ze gewoon top.

Pluspunten

• batterijduur
  • gebruiksgemak
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• draagcomfort tijdens intensief sporten

MirandaS 12-05-2020

Aanrader!!

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Als je op zoek bent naar stevige in ears die je nauwelijks voelt als je ze in hebt dan moet je deze kopen! Wat een heerlijke in ears. Ze zijn gemaakt van stevig maar licht materiaal waardoor het aangenaam dragen is. Bovendien kan je ze met behulp van de hulpstukken aanpassen naar de vorm van je oor zodat ze voor ieders oor bestemd zijn. Deze zijn zeer geschikt voor het sporten!! Eindelijk geen in ears meer die uitvallen wanneer je loopt/jogt/fitness doet. Het geluid is heerlijk alsook de bass! De enige struggle die ik had dat was het zoeken hoe het bedieningspaneel juist werkt. Maar eens je het door hebt is het een fluitje van een cent. Wat de batterij duur betreft en dat vind ik ook wel belangrijk om weten is dat deze bij tot +- 4 dagen mee gaat ik intensief gebruik. Je hoeft deze een 3-tal uurtjes op te laden en je bent weer klaar voor de volgende uren sport!

Ik raad ze iedereen aan!!

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • Kwaliteit
  • Batterij

Minpunten

• Bedieningspaneel

Jeroen 10-05-2020

Goed zittende sportoortjes

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Goed zittende oortjes die fijn blijven zitten tijdens het sporten. Onder andere gebruikt bij het fietsen en dat was erg comfortabel. Muziek was van goede kwaliteit en door het volume te reguleren kon je de omgeving nog wel goed horen. Minpunt is wel veel lawaai bij het bellen tijdens het fietsen voor de ander en de accu gaat snel van 50% naar 0, maar heeft wel een goede duur.

Pluspunten

• Kwaliteit muziek
  • Draagcomfort
  • Gemak

Minpunten

• Microfoon dempt omgevingsgeluid niet heel goed

KG 08-05-2020

Geweldig geluid

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Minimaal drie keer per week ga ik harlopen. Muziek tijdens het lopen is voor mij een must. Ik gebruikte hiervoor altijd de standaard oortjes die standaard bij de telefoon zaten. Ten opzichte van die oortjes zijn deze echt van een heel ander niveau. Deze oortjes zonder kabel, zijn echt een verademing. Ze zitten heerlijk en geven je alle vrijheid tijdens het lopen. Ook tijdens langere trainingen bleven ze confortabel zitten en al snel merk je niet eens meer dat je oortjes in hebt De baterij gaat meerdere trainingen mee. Gelukkig zijn deze oortjes ook spatwater dicht wat ze ideaal maakt om te gebruiken tijdens het sporten. Er zit een goede ‘bass’ in waardoor de muziek echt tot leven komt. Het geluid is bovengemiddeld goed voor oortjes uit deze prijsklasse. De bediening gaat erg makkelijk, hiermee is het tijdens het lopen mogelijk om zonder te kijken door- of terug te spoelen of het geluidsniveau aan te passen. Het aansluiten via Bluetooth was erg eenvoudig.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Vallen niet uit
  • Makkelijk schoon te maken
  • Lange batterijduur

kenzovdb 08-05-2020

Goede headset

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Ik vind het een top artikel met een heel leuk design, als je deze headset gebruikt merk je zelf niet dat je hem in je oren hebt. Het gewicht is zeer licht en de pasvorm past perfect rond je nek. De kwaliteit is goed en de muziek komt heel goed in je oren. Ik heb deze oortjes gebruikt tijdens het lopen en het fietsen. Als je gsm rechts in je zak zit, en je kijkt links over je schouder valt het signaal enkele seconden weg of begint het te stotteren.. Of dit aan het signaal ligt, of omdat de telefoon in m'n rechterzak zit dat kan ik niet uitmaken..
Maar ik zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Pasvorm
  • +15u batterij
  • Spat en zweetbestendig
  • Handsfree bellen
  • Goed geluid

Minpunten

• Bedieningsknoppen
  • Geen opbergzakje

saskia 04-05-2020

Comfortabel muziek luisteren tijdens het sporten!

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Ik was op zoek naar oortjes waarmee ik tijdens het hardlopen op een comfortabele manier muziek kan luisteren. Van te voren had ik mijn vraagtekens bij het model, met het gedeelte dat in je nek zit, maar daar heb ik tijden het hardlopen helemaal geen last van gehad. Het gebruik maken van deze oortjes tijdens het hardlopen is me juist super goed bevallen. Ze zijn gemakkelijk in gebruik, ook tijdens de regen. Wanneer je ze aan zet, wordt de batterijduur vermeld, zodat je weet wat je verwachten kunt.
Met de knopjes is het ook gemakkelijk om bijvoorbeeld het volume aan te passen en door te gaan naar een volgend nummer. Ik ben fan!!

Pluspunten

• comfort
  • bediening
  • waterbestendig

Chris L. 04-05-2020

Fijne draadloze oortjes om me te sporten

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Ik gebruik de oortjes vooral met hardlopen. Aangezien ik eerst muziek luisterde met oortjes met draad, zijn deze van Sony een hele verademing. Ondertussen werd ik ook moe van de vele witte oortjes die je in het straatbeeld ziet. Deze zijn matzwart en hebben een luxe uitstraling. Daarnaast zijn ze licht en gemakkelijk in gebruik. In de doos zitten verschillende rubbertjes, waardoor je de oortjes kunt aanpassen naar wat jij prettig vindt.

Qua geluid zijn ze lekker punchy waardoor je nog wat sneller gaat als ze je draagt tijdens het rennen. Over rennen gesproken, je voelt totaal niet dat je wat om je nek heen hebt. Zelfs wanneer je begint te zweten.

Van tevoren had ik al een goed gevoel bij deze oortjes. Ze zien er robuust uit en alsof ze tegen een stootje kunnen. Dat bleek ook toen ik de oortjes gebruikte tijdens mijn runs. Het feit dat ze waterbestendig zijn, zorgt ervoor dat ik me niet druk maak over eventuele beschadigingen. Ik raad deze oortjes dan ook aan. Zeker wanneer je van sporten houdt!

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Comfortabel
  • Je kunt de oortjes aanpassen
  • Punchy beats

Phlipse 03-05-2020

Prima wireless in ear oordopjes voor het sporten

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Deze oordopjes doen wat je van een merk als Sony mag verwachten: goed geluid, goede connectiviteit, goede pasvorm. Blinkt uit met zijn lange batterijduur en werkt ook goed om mee te bellen.

Als je op de racefiets zit of tegen de wind in jogt, hebben de microfoons wel veel last van de ruis.

Persoonlijk zou ik een klasse duurder gaan om active noise canceling toe te voegen, maar dit is denk ik wel een van de betere in zijn klasse!

Pluspunten

• Batterij
  • Pasvorm
  • Makkelijk gebruik
  • Makkelijk setup
  • Blijft goed zitten bij sporten

Minpunten

• Geen ANC
  • Bellen in de wind veel ruis

Janna89 01-05-2020

Makkelijk in gebruik en goed geluid

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

De oordopjes zijn zo vanuit de verpakking meteen te gebruiken, makkelijk te verbinden met je smartphone en blijven goed in je oren zitten. Bij het aanzetten van de oordopjes krijg je te horen hoeveel percentage batterij er nog in zit zodat je van tevoren weet of je eerst moet opladen of niet. Verder is hij makkelijk te bedienen met de knopjes aan de headset. De in ear dopjes blijven comfortabel in je oor zitten en zorgen er voor dat het geluid optimaal in je oren komt. Let op hij sluit je oren wel goed af waardoor het tijdens het hardlopen misschien handiger is om 1 oordopje in te doen ipv 2. Het bas geluid in de oordoppen is prima maar voor mij niet het meest belangrijke voor een sport koptelefoon. Telefoongesprekken voeren tijdens het sporten gaat ook makkelijk en het geluid is goed, ook bij de ontvanger is het geluid goed. Tijdens het fietsen raakten de oordoppen de verbinding een aantal keren kwijt (telefoon in fietstas)

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • blijven goed in je oren zitten
  • goede bas

Minpunten

• raakt verbinding makkelijk kwijt buiten

Feline87 01-05-2020

Fijne headphone voor het sporten

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Het is een fijne headphone die doet wat het moet doen. Bij het openen van het doosje viel het mij op dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat. Dit was echter geen probleem, want de korte uitleg op de doos was voldoende om de werking van de headphone te begrijpen. Tijdens het wandelen viel helaas het contact met mijn bluetooth soms weg. Mijn mobiel heb ik dan vaak in mijn kontzak, mogelijk zorgt het zwaaien met mijn armen voor onderbreking van de bluetooth. Wanneer ik ga hardlopen zit mijn mobiel in een armband om mijn bovenarm. Hierdoor bleef de headphone tijdens het hardlopen wel goed in contact met mijn mobiel. Wel jammer dat je daar dus rekening mee moet houden, aangezien ik dat van dit product niet had verwacht. Het geluid van de headphone was erg goed. Zowel voor muziek als voor luisterboeken. Ik merkte ook weinig geluid op van de omgeving. Een groot voordeel van deze headphone is de levensduur van de batterij. Na enkele uren is de batterij nog ruim voldoende opgeladen. Erg fijn om niet na elk hardlooprondje te moeten opladen. Bij de headphone worden oordopjes geleverd met verschillende groottes. Zo zit de headphone ook fijn met kleine oren. De headphone is ook makkelijk te bedienen met de knoppen waar structuur op zit. Hierdoor hoef je niet steeds te kijken welk knopje je moet gebruiken en kan je onder het hardlopen makkelijk nummers overslaan.

Pluspunten

• Levensduur batterij
  • Draagcomfort

Minpunten

• Bluetoothcontact niet altijd optimaal

RG 01-05-2020

Goed en voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Sony WI-SP510 zwart

Ik was op zoek naar headphones om mee te sporten en aangenaam verrast door de Sony WI-SP510. Het koppelen met in mijn geval een Garmin Fenix 5 plus gaat snel en de verbinding is stabiel (geen uitvallers gehad). Zoals gezegd gebruik ik het om mee te sporten en tijdens het hardlopen blijven de dopjes goed zitten. Het is natuurlijk even passen welke van de oordopjes het beste blijven zitten en comfortabel aanvoelen. Er worden drie maten meegeleverd. Ik dacht eerst dat "nekband" hinderlijk zou zijn maar dat valt reuze mee, de de oordopjes blijven mede door deze band goed zitten. Het geluid is goed en vooral de bass is mooi in balans. De accuduur is volgens mij goed want ik heb na ongeveer 10 uur gebruik nog niet hoeven opladen. Mede door de redelijke prijs een aanrader voor de sporters welke tijdens een workout naar muziek willen luisteren.

Pluspunten

• accu
  • geluid
  • prijs
  • geschikt om mee te sporten