JBL J22 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL J22 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

davem 22-01-2016
Geschreven voor: JBL J22

Ik gebruik deze JBL oordopjes nu al meer dan 1 jaar en ze gaan nog steeds goed mee. Ik ben erg tevreden over de pasvorm en het geluid. Normaal ben ik niet al te zuinig met oordopjes en de meesten gingen na een paar weken/maanden altijd kapot, door de dikke draad en het design kan dit haast niet gebeuren.

Prima prijs en top kwaliteit.

Wessel_Meulen 09-04-2015
Geschreven voor: JBL J22

De JBL J22 heeft prima geluid. De bass die er in zit is niet te overdreven maar gewoon goed. Het enige nadeel is dat ik ze niet zo comfortabel vind zitten.
Kort om een prima product voor de prijs.

Kas Ander 07-02-2015

Waardeloos!
Door de opmerking "Diepe, krachtige JBL Pure Bass" welke op de verpakking staat zou je mogen verwachten dat de bas goed vertegenwoordigd is. Dit is absoluut NIET zo! Het lijkt alsof er helemaal geen bas in zit.
Dit is, voor de personen die bas in hun oortjes verwachten, een absolute afrader!!

En pas op met garantie: Winkels ruilen de oortjes niet om om hygienische redenen. Ook al klopt de gemaakte verwachting totaal niet!
Ook klagen bij JBL (Harman Kardon) heeft geen enkel nut.

Sjobosaya 23-01-2015
Geschreven voor: JBL J22 wit

Deze koptelefoon nu ongeveer een maand in bezit en wat een super geluid. Voorheen altijd geklooi met die kabeltjes die in de knoop zaten. Dit zetje heeft heerlijk helder geluid en prima bass niet te overheersend gewoon een stukje kwaliteit dat je van JBL mag verwachten. Voor dit geld echt een top produc.t

stijn_ 23-05-2014
Geschreven voor: JBL J22

deze jbl j22 dragen lekker en zitten goed, ze sluiten (te) goed af en ik vind het desgin er mooi uitzien.

aan het begin vond ik het geluid wel oke en dacht waar is de bass(zuiverheid altijd goed gebleven), maar die kwam later toch wel goed terug

snoer is ook heel makkelijk, want het gaat niet snel in de knoop. de aansluitingen zijn ook goed die gaan ook nog niet snel kapot. en je merkt er ook haast niks van dat het geluid achteruit gaat

ger 52 23-07-2013
Geschreven voor: JBL J22

plat snoer, raakt niet zo snel verward. goede weergave, lekker in de bas. degelijke bouw. stekker is zeer degelijk uitgevoerd. Verwacht een lange levensduur zoals je van dit A merk mag verwachten.