Sony MDR-1RNC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-1RNC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jos WTRS 07-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-1RNC

Een jaar geleden kocht ik mij de MDR-1A hoofdtelefoon van Sony.
Ik kocht deze vooral voor het mooie design.
Het draagcomfort van deze hoofdtelefoon is uitstekend.
De oorkussens zijn super aangenaam en de hoofdtelefoon is daarbij zeer licht.
Het geluid is zeer goed.
Daarom besloot ik de Sony MDR-1RNC ook te kopen omdat deze de bijkomende functie heeft om het achtergrond lawaai weg te filteren.
De werking van de noise cancelling is indrukwekkend.
De hoofdtelefoon is wel wat zwaarder, waardoor het draagcomfort iets minder is dan bij de MDR-1A.
De opbergtas is zeer mooi.
Beide hoofdtelefoons zijn dus super.

FrankZamboni 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-1RNC

Zeer blij met deze noise cancellation koptelefoon. Lang geteijfeld of ik voor de bose zou gaan maar de geluidskwaliteit gaf de doorslag. Beter dan bose in mijn optiek. Enig puntje in geluid is de bas, die is zeker bij rock of metal wat minder aanwezig maar dat is met een equalizer app op bijvoorbeeld een telefoon zo op te lossen. Koptelefoon zit als gegoten en ook op langere vluchten gaat ie niet irriteren. Kortom, warm aanbevolen.

rvanderholst 02-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-1RNC

Echt een goede koptelefoon. Noise cancellation werkt helemaal perfect. Heerlijk stil in vliegtuig, maar ook thuis filtert ie de afzuigkap op volle toeren uit de muziek. Zelf bij rustige muziek hoor je die dan nauwelijks op 3 meter afstand. Geluidskwaliteit is boven gemiddeld voor een Noise cancellation koptelefoon. Zeker beter dan de bose qc 25. Er had echter wel wat meer bas in mogen zitten. Maar dat is eenvoudig op te lossen Door een equalizer app op je telefoon te installeren. Perfect geluid dan. Mooi is ook dat de koptelefoon erg lekker zit.

Heel blij met deze aankoop. Warm aanbevolen.