Adidas FWD-01

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Adidas FWD-01 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jeroen 28-10-2020
  • Product gekregen

Erg fijne sport oordopjes!

Geschreven voor: Adidas FWD-01

Erg fijne sport in-ear koptelefoon. Geluid goed en makkelijk via de app aan te passen naar eigen smaak.
De “action button” is makkelijk in te stellen naar jou voorkeur.
Ondanks het wat grotere formaat blijft alles goed op zijn plek zitten tijdens intensieve workouts. Zeker een aanrader!

Wel denk ik dat het bandje op lange termijn vies word.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Draagcomfort erg goed!
  • Action Button

Minpunten

• Bandje dat mogelijk vuil aantrekt

Bill Mookhoek 27-10-2020

Fijne in ears voor het sporten!

Geschreven voor: Adidas FWD-01

Fijne in ears die goed blijven zitten tijdens het hardlopen. Ik ben over ear headphones gewend, maar de geluidskwaliteit is verbazingwekkend goed. Er zit een mooi stabiel laag in en verder is de klank helder. Soms hebben koptelefoons of in ears een bepaald 'karakter', veel bas of een heel 'crispy' geluid bijvoorbeeld. Maar dit product klinkt eerlijk en chique, dat is wat dit product zo prijzig maakt, denk ik.
Verder is het product licht en gaat het oordopje niet irriteren in het oor. Het product is makkelijk schoon te houden, wat prettig is omdat ik het gebruik tijdens het sporten.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Blijft goed zitten tijdens het sporten
  • Goed schoon te houden
  • Licht

Minpunten

• Duur
  • Verkrijgbaar in maar 1 kleur