Marmitek BoomBoom 560 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marmitek BoomBoom 560 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

jowa1357 30-01-2017

Goede koptelefoon

Geschreven voor: Marmitek BoomBoom 560 zwart

Zeer comfortabele koptelefoon. Goede geluidskwaliteit.
Heb tot nu toe geen problemen met ze gehad, ze koppelen snel via bluetooth, de batterij gaat lang mee. Ik gebruik ze zo'n 2-3 uur per dag en ik kan dan rond één maand met een oplaadbeurt doen. De poorten voor opladen en via aux kabel verbinden zijn door het flexibele klepje soms moeilijk bereikbaar. Ik heb redelijk grote oren maar heb daar geen problemen mee want de 'cups' zijn groot genoeg.

Pluspunten

• comfortabel
  • goede geluids kwaliteit
  • voelt solide aan

bamischijfje123 27-03-2015
Geschreven voor: Marmitek BoomBoom 560 zwart

Ik heb de koptelefoon net binnen gekregen en ik ben helemaal tevreden. Het is alleen wel teleurstellend dat de knoppen voor het veranderen van het volume en het nummer alleen via bluetooth werken. De pauze en play knop werken via het draadje wel.

De teleurstelling is omdat de koptelefoon beter geluid geeft als je hem met het kabeltje verbindt. De bluetooth heeft wat stoorgeluiden, maar dat maakt niet veel uit.

Ik merkte echter wel dat je de bluetoothstoring meer merkte bij verschillende muziekstylen. Ik luister veel met de computer gemaakte muziek, zoals trap en DnB, en daar heb je niet veel last van de storing, maar bij bijvoorbeeld hardstyle of rock is meer sprake van storing.

Ik verwacht dat de koptelefoon lang mee zal gaan omdat audioapperatuur vaak kapot gaan door de draadjes die je hierbij kan vervangen of niet eens gebruiken.

De geluidskwaliteit is te vergelijken met de apple earpods die ik eerst had. De lage tonen zijn alleen iets beter en de hoge tonen iets minder.

Verder zit de koptelefoon lekker en ziet hij er mooi uit naar mijn mening.

Concluderend is deze koptelefoon een hele goeie in zijn prijsklasse, ik heb koptelefoonds van €100,- gehoord die min of meer hetzelfde geluid gaven.