Marmitek BoomBoom 560 - Reviews

Kleuren
zwart
Soort
koptelefoon (over oor)

Beoordeling op basis van 1 review

bamischijfje123 27-03-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de koptelefoon net binnen gekregen en ik ben helemaal tevreden. Het is alleen wel teleurstellend dat de knoppen voor het veranderen van het volume en het nummer alleen via bluetooth werken. De pauze en play knop werken via het draadje wel.

De teleurstelling is omdat de koptelefoon beter geluid geeft als je hem met het kabeltje verbindt. De bluetooth heeft wat stoorgeluiden, maar dat maakt niet veel uit.

Ik merkte echter wel dat je de bluetoothstoring meer merkte bij verschillende muziekstylen. Ik luister veel met de computer gemaakte muziek, zoals trap en DnB, en daar heb je niet veel last van de storing, maar bij bijvoorbeeld hardstyle of rock is meer sprake van storing.

Ik verwacht dat de koptelefoon lang mee zal gaan omdat audioapperatuur vaak kapot gaan door de draadjes die je hierbij kan vervangen of niet eens gebruiken.

De geluidskwaliteit is te vergelijken met de apple earpods die ik eerst had. De lage tonen zijn alleen iets beter en de hoge tonen iets minder.

Verder zit de koptelefoon lekker en ziet hij er mooi uit naar mijn mening.

Concluderend is deze koptelefoon een hele goeie in zijn prijsklasse, ik heb koptelefoonds van €100,- gehoord die min of meer hetzelfde geluid gaven.