Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cellularline Petit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cees Vrijhof 12-11-2020

Goed geluid echter blijven niet goed in het oor zitten

Geschreven voor: Cellularline Petit

Ik heb dit product gekocht vanwege de uiterst aantrekkelijke prijs. Het geluid dat deze inears geven is goed maar niet geweldig, en ben daarom best tevreden. Echter met de mee geleverde gel buds is comfort zéker niet gewaarborgd, het veroorzaakt zelfs pijn. Bovendien bleven bij mij zelfs de siliconen achter in het oor!!! En heb ik daardoor memoryfoam plugjes moeten kopen om een beter comfort te verkrijgen.

Jelle Uijt de boogaardt 09-04-2020

Cellularline Petit

Geschreven voor: Cellularline Petit

De kwaliteit van het geluid is zeer goed te noemen! Echter is bij mij het probleem dat ze niet blijven zitten in de oren. Ik heb dit product bij Mediamarkt gekocht en die willen je niet helpen dit probleem op te lossen vanwege de hygiëne.
Ik heb dus nu een product wat niet naar behoren werkt en ook niet kan omruilen!

=================================
28-07-2020 Aanvulling
=================================
Het Cellular Petit line oordopje heeft na de maanden, dat ik ze heb inderdaad nog steeds een goed geluid, maar je moet ze regelmatig opladen!
Verder valt het mij erg tegen dat ze maar moeilijk passend te krijgen zijn in je oren.
Bij het melden ervan bij de firma werd je niet verder geholpen en dus heb je eigenlijk een product aangekocht wat uiteindelijk niet bevalt!

Pluspunten

• Kwaliteit geluid,
  • Oplaadcapaciteit is prima.
  • Je kunt ze lange tijd gebruiken.

Minpunten

• Passen slecht in het oor.
  • Ze zijn nogal aan de grote kant