Philips SHL3000/00

zwart
One for All HP1010

7,3

LiannevanAlphen 30-06-2014 Product paar dagen in bezit

Onlangs deze headphone aangeschaft en ik moet zeggen, een top aankoop! Deze headphone ziet er stijlvol uit met mooie glanzende oorstukken (die af en toe te flexibel zijn, waardoor het soms moeilijk is om hem goed op te krijgen). Echter kan dit voor een DJ makkelijk zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee. Diepe klanken komen zeer goed tot zijn recht en ook de bass is zeer vol (bij verschillende muziekstijlen). Merk dat er aan de buitenkant, niet super veel geluid doorkomt, maar het is hoorbaar. Ook na langere tijd luisteren krijg je absoluut geen pijn aan je oren. Al met al een zeer goede aanschaf, zeker gekeken naar de prijs/kwaliteitsverhouding!

yigit 17-06-2013 Product maand in bezit

5,2
heb dit product gekocht omdat mijn sennheiser hd201 kapot is gegaan, en heb er eigenlijk spijt van. Het geluid van mijn sennheiser was vele malen beter terwijl hij me maar 5 euro meer had gekost. ik had 'm al 3 jaar en was er zeer tevreden mee. (20 euro). Deze koptelefoon is niet super slecht, maar zeker niet goed. In het hoog is deze erg schel en in het laag en midden heel erg slordig. je hebt het gevoel dat alles is samengesmolten. zeker niet aangenaam. Erg jammer. Maarja hoge verwachtingen moet je sowieso niet hebben aangezien hij 15 euro kost. maar als je deze vergelijkt met de sennheiser hd201. is de hd201 vijf miljoen keer beter en hij kost maar 5 euro meer! ik zou zeggen, ga voor die! die zit ook om je oor heen en er niet op, dus je krijgt geen last van je oren. plus hij ziet er veel volmaakter en mooier uit naar mijn mening.

RLav 22-02-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Philips SHL3300 koptelefoon in gebruik en ben er uitermate tevreden over.
Het product heeft mijn werkelijk verrast met een superhelder en diep geluid. Bovendien wordt het omgevingsgeluid helemaal geblokt, iets dat mij tijdens het gebruik in bijvoorbeeld een vliegtuig zeer goed bevallen is.

Een erg professioneel ogend product dat werkelijk alle muziekstijlen probleemloos aankan, inclusief knallende bassliners! Topper!