Philips SHE3000BK/10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE3000BK/10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

yelyouri 20-05-2013
Geschreven voor: Philips SHE3000BK/10 zwart

het zijn goeie oordopjes die een tijdje mee gaan. ik heb er van alles mee gedaan zo als mijn telefoon oplaten vangen als die uit mijn handen valt. er komt goed geluid uit voor oordopjes en ze zitten erg lekker. door de vorm blijven ze goed in je oorschelp liggen. ook als er een telefoon of mp3 aan hangt. één oordopje is gemarkeert zodat je weet of je de linker of recht oordop hebt zonder te kijken voor stereo geluid. daar naast hoor je alles om je heen maar je kan nog wel ongestoord luisteren naar je muziek. als je jezelf wilt afsluiten van anderen kunnen deze oordopje alleen helpen op een hoog volume.

kpsieval 07-11-2012
Geschreven voor: Philips SHE3000BK/10 zwart

prima dingetje! ben er erg blij mee. veel vorige oortjes gingen al storen na twee maanden, maar deze werken prima. lekkere bass!

vinootje 02-10-2012
Geschreven voor: Philips SHE3000BK/10 zwart

naar het review hierboven te lezen heb ik ze ook gekocht
zoals hij zegt ze zitten als gegoten je voelt ze niet zitten maar naar een tijdje wordt het een beetje onconfortabel de bass is inderdaar lekker diep

als ik zou moeten beoordelen tot 10 zou ik het een 8 geven

groetjes vino

Cliff17 11-09-2012
Geschreven voor: Philips SHE3000BK/10 zwart

Hele goede oordopjes voor slechts €10,-!!!

Als je niet te veel geld wilt uitgeven en een goede bass wilt én net als ik liever geen in ear oordopjes wilt, ik bedoel dan de oordopjes die echt helemaal innjenoor gaan.
Ze zitten als gegoten, voelt totaal niet dat je ze in hebt!