Philips SHE3590BK/10

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,8

Onderzoeker 09-03-2016

Bijna super

Voor de aanschaf ben ik direct naar een fysieke winkel gegaan zonder eerst het internet af te struinen en specificaties te vergelijken. Het voordeel is dat je het product direct in handen hebt. Het nadeel is dat je achteraf pas beseft dat er eigenschappen ontbreken zijn die je ook graag wilde hebben. Zo mis ik tijdens het dagelijks gebruik op kantoor toch eigenlijk wel een handmatige volume controle op het apparaat zelf. Het volume telkens via de computer regelen is nu eenmaal erg omslachtig. Op dit puntje na ben ik zeker tevreden over mijn aankoop.

henk kiest 03-03-2015 Product paar dagen in bezit

5,8
Geluid is prima uit deze oordopjes. Bassen klinken goed en niet overdreven. Vooral op het moment dat je de grotere dopjes gebruikt waarbij het oor bijna helemaal afgesloten wordt is de bas goed. Hoge en middentonen hooguit een beetje blikkerig of hard. Maar voor de prijs heel redelijk.
Duurzaamheid heb ik mijn twijfels over. De dunne snoertjes zijn wel uiterst fragiel en wekken weinig vertrouwen. Jammer dat het goedkoopste onderdeel van het geheel dan zo kwetsbaar moet zijn.

Batavier 09-11-2013

Goede oortelefoon voor redelijke prijs !

Het voordeel van dit telefoontje is dat de bassen hier redelijk werken, meestal zijn deze soort telefoontjes nogal blikkerig van klank kleur.

Robdor 18-09-2013

Totaal geen bass. Miskoop!

Deze hoofdtelefoon is prettig om te dragen. Heeft totaal geen basis. Op de verpakking staat dyn bass!