Kruidvat Oorthermometer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kruidvat Oorthermometer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

h*******@o********** 06-01-2024

Waardeloos.
Kom iedere keer op 33.2 graden uit. Beide oren
Echtgenote 34.
Lang en diep genoeg in de gehooringang.
Niet kopen. Ligt nu in de klikko. Ga weer rectaal meten. Die gaf keurig 37.2 aan.

Ruud 04-10-2021

Ronduit slecht

Geschreven voor: Kruidvat Oorthermometer

Totaal niet nauwkeurig wijkt ca 2 graden af (naar beneden). Dus zelf bij 39,5 had ik volgens deze thermometer 37,5

Minpunten

• onjuiste meting
  • hoesjes gaan er niet makkelijk om

Wijkverpleging 14-05-2021

Zeer onbetrouwbaar

Geschreven voor: Kruidvat Oorthermometer

Als wijkverpleging vertrouw ik op de uitslag van een meting. Dat was bij deze oorthermometer niet het geval. Bij het na-meten met een rectaal thermometer en andere oorthermometer kwam ik erachter dat de kruidvat thermometer 1.5 tot 2 graden onder de juiste waarde zat. Dit kan gevaarlijk zijn, wanneer ik mijn interventie of behandeling baseer op deze uitslag.

Minpunten

• afwijking van 1.5 tot 2 graden
  • opzetstukjes zijn niet gemakkelijk erop te zetten.

Wijkverpleging 11-05-2021

Zeer Onbetrouwbaar

Geschreven voor: Kruidvat Oorthermometer

Een cliënt in de thuiszorg voelde zich niet fit. Temp gemeten met deze oorthermometer die een waarde aangaf van 34.1 (Meerdere keren gemeten) Met een andere oorthermometer nagemeten die 1.5 tot 2 graden hoger aangaf. Als verpleegkundige maak ik een keuze voor een interventie of behandeling op basis van controles/ metingen die ik doe. Deze oorthermometer is niet betrouwbaar en kan lijden tot een verkeerde interventie of behandeling.

Minpunten

• Wijkt 1.5 tot 2 graden af van werkelijke waarde
  • Hoesjes zijn niet makkelijk aan te brengen.

Wouter 28-02-2021

Onnauwkeurig

Geschreven voor: Kruidvat Oorthermometer

Je gebruikt zo'n apparaat niet elke dag maar als je 'm wil gebruiken moet het apparaat het wel doen. Als je dan na het meten twijfels hebt aan de nauwkeurigheid en andere thermometers moet gaan raadplegen voldoet deze oor thermometer niet aan z'n doel.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Goed leesbaar

Minpunten

• Onnauwkeurig
  • Geheugen uitlezen ingewikkeld

Nadine 16-04-2020

Onbetrouwbaar

Geschreven voor: Kruidvat Oorthermometer

Helaas 'twijfel ik over de betrouwbaarheid van de oorthermometer van kruidvat. Bij elke meting een ander resultaat en regelmatig rond de 38 graden terwijl een rectale meter dan meer dan een graad lager aangeeft. Jammer, aangezien een oorthermometer veel handiger in gebruik is. Maar hier durf ik niet op te vertrouwen

Minpunten

• Altijd andere waarden
  • Regelmatig 'n graad hoger dan rectaal

Jeltje 24-11-2018

Onnauwkeurig

Geschreven voor: Kruidvat Oorthermometer

De thermometer is eenvoudig in gebruik en reageert snel, maar geeft bij elke meting een ander resultaat. Soms wel met een graad verschil, in hetzelfde oor, bij twee metingen direct achter elkaar. Vrij zinloos dus.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Onnauwkeurig
  • De hoesjes gaan niet al te lang mee.