Medisana FTD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana FTD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,1

Jurk 19-05-2022

Miskoop

Geschreven voor: Medisana FTD

Totaal belachelijke waarden gemeten. Ik blijk consequent onderkoeld te zijn. Gemiddeld 32 graden?

Minpunten

• Geen accurate meting

Guidy 02-10-2020

Veel te duur en onbetrouwbaar

Geschreven voor: Medisana FTD

Ik heb hem nu 2 jaar, dacht het te gebruiken als indicatie bij de kinderen om ze niet altijd te moeten pesten of wakker maken maar hij is zo onnauwkeurig dat je er echt niets aan hebt. Met regelmaat geeft hij 35 a 36 graden en dan met een rectale meting 38 of 39 graden. Vandaag ook weer hij geeft 36,8 aan dus je denkt misschien is ze gewoon warm door warme kleren ofzo. Toch maar even gemeten met twee verschillende rectaal thermometers en die geven 39,3 aan.

Minpunten

• Onbetrouwbaar

Victoria 19-08-2020

Niet accuraat

Geschreven voor: Medisana FTD

het is misschien handig in gebruik maar geeft onbetrouwbare resultaat weer. Bij de huisarts bleek dat mijn temperatuur 38 graden is, terwijl dit apparaatje maar 37 liet zien.

Jeroen 15-05-2020

Gevaarlijk slecht

Geschreven voor: Medisana FTD

Analoge thermometer geeft 37 aan deze nu 34.1 ik kwam erachter toen ik heel ziek werd.
Ik kocht deze thermometer en zei de dokter heb 37,2 dus geen koorts.
Maar in ziekenhuis had ik 39,8

Minpunten

• Temperatuur klopt niet
  • Batterij gaat snel leeg

JoLin 16-03-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Medisana FTD

Geeft altijd aan dat ik 36,8° heb. Lijkt me toch sterk. Bovendien heeft mijn broer dezelfde thermometer en ook die geeft steeds een temperatuur van, u raadt het al, 36,8°.

Pluspunten

• Display werkt
  • Geeft geluidssignalen

Minpunten

• Meet niets dan dezelfde temperatuur
  • Onduidelijk
  • Prul

joke 14-03-2020

Slechte thermometer

Geschreven voor: Medisana FTD

ik heb dit product nu een paar keer geprobeerd, en als je bij dezelfde persoon een paar keer probeert krijg je steeds een andere uitslag, het ding werkt voor geen meter onbetrouwbaar.

José 06-11-2018

Waardeloos

Geschreven voor: Medisana FTD

Gebruiksaanwijzing ingewikkeld en in minuscule letters gedrukt zodat je het bijna niet kunt lezen. Ook display symbolen vrijwel niet te zien. Maar bovendien werkt het apparaat niet. Uiteindelijk, na veel gedoe, bleek ik een lichaamstemperatuur van 31, 7 graden te hebben. En dat kan natuurljk niet. Onbruikbaar ding.

Minpunten

• Omslachtige gebruiksaanwijzing
  • Te kleine symbolen display
  • Werkt niet

Esther 14-06-2018

Geen goede keus

Geschreven voor: Medisana FTD

Onhandig te gebruiken, niet nauwkeurig. Slechte gebruiksaanwijzing. Dacht een fijne koop te hebben gedaan, maar het is een kat in de zak.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Slechte gebruiksaanwijzing
  • Onnauwkeurig

multinop 09-11-2017

Slecht apparaat

Geschreven voor: Medisana FTD

Ik heb deze thermometer al een tijdje in huis, je kan hem gebruiken als voorhoofd thermometer maar als je het kapje er af haalt is het een oor thermometer in beide gevallen klopt de waarden die het aangeeft helemaal niet deze zijn veel te laag, voor mij is dit een waardeloos apparaat.

John 25-07-2017

Leuk apparaat maar je hebt er niets aan.

Geschreven voor: Medisana FTD

Waardeloos apparaat. Werkt voor geen meter. Ik meet in mijn oor en heb een temperatuur van 23,8 (dit bestaat niet) . Het apparaat gaat niet na 1 min. uit, hij gaat helemaal niet uit. Je kunt hem ook niet uit doen. Dus de batterij gaat dan gauw leeg.
Je kun hem nog wel als klokje gebruiken.

Minpunten

• apparaat werkt niet

Teddy 23-08-2017

Je moet niet in het oor meten, het is een voorhoofdthermometer.......

Mieketjen87 25-01-2012
Geschreven voor: Medisana FTD

Ik heb hem enkele dagen en vind hem goed. Via het oor is hij niet nauwkeurig maar via het voorhoofd wel. Gewoon tegen je hoofd hoden en binnen 1 sec weet je jouw temperatuur! Niet aan te raden voor gebruik via het oor!

douwevt 15-01-2011
Geschreven voor: Medisana FTD

ik vind'm bijzonder onhandig in gebruik. Je moet het apparaat over het voorhoofd heen halen zonder dat je van de huid af gaat, maar door de stroefheid van de huid is dat vrijwel niet te doen. Het wordt pas echt erg als je de batterij moet vervangen. Het klepje gaat moeilijk open, je moet een uitgebogen paperclip gebruiken, en als dat een keer gelukt is zit de batterij vast met twee klemmetjes en half onder het huis van de thermometer. Als je probeert de batterij eruit te halen, is de kans groot dat één van de twee klemmetjes afbreekt.

Eigenlijk alleen goed te gebruiken als kamer- of buitenthermometer