Braun IRT 4520

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun IRT 4520 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rooiepieter 30-12-2012
Geschreven voor: Braun IRT 4520

de thermometer hebben we nu 3 jaar. zit een verschil met rectaal van 0.5Graden dit id een constante afwijking dus wij zijn erg tevreden.
de 1e batterijen zitten er ong steeds in geweldig apparaat

Henk 06-03-2012
Geschreven voor: Braun IRT 4520

Dit apparaat meet nauwkeurig. Meerdere metingen achter elkaar geven hooguit 0,1 graden verschil.

Het apparaat wordt gevoed met 2 penlite batterijen. Het maakt 'm wat groter dan sommige andere oorthermometers.

De thermometer voelt stevig aan.

Enige (kleine) minpunt vind ik dat je verplicht bent om wegwerp-lensfilters te gebruiken.

Dwid 28-02-2011
Geschreven voor: Braun IRT 4520

Meter is in mijn geval niet echt best, kan soms een graad verschil in zitten. Ik verwacht wel wat meer nauwkeurigheid voor die prijs. Meter wordt opgestuurd ter reparatie (of vervanging) Hopen dat het dan goed komt...

AudioKappie 17-02-2011
Geschreven voor: Braun IRT 4520

Prima apparaat en een verademing ten opzichte van de AEG FT 4919. Niet kopen, de AEG, die geeft met gemak een temperatuur aan die 1,5 tot zelfs 2 graden te laag is. Ik heb dit gecontroleerd in het ziekenhuis (Erasmus-MC Rotterdam) waar ze trouwens ook de Braun gebruiken. De Braun heeft een punt die voorverwarmd wordt waardoor temperatuurafwijkingen geëlimineerd worden. De meeste andere oorthermometers hebben dit niet waardoor zij, zeker als ze koud zijn, een veel te lage temperatuur aangeven. De Braun is prima en doet wat ie moet doen, bovendien is hij door de verwisselbare doorzichtige kapjes erg hygiënisch in het gebruik. Iets duurder maar veel beter.

zeeuwse12 28-01-2011
Geschreven voor: Braun IRT 4520

Erg tevreden over dit apparaat!!
weet niet hoelang hij meegaat, maar hoop toch wel een jaar of tien!!
Wel de batterijen eruit halen als je hem niet gebruikt!!

Johan - 001 19-10-2010
Geschreven voor: Braun IRT 4520

We hadden eerst een AEG, maar deze hebben we weer terug gebracht. Bij 3 x acherelkaar meten zate er wel 1,5 graad verschil in.

Deze Braun geeft keurig na 3 x acherelkaar meten in verschillende oren dezelfde (juiste) temperatuur.

De werking is erg makkelijk.

skandranon 01-10-2009
Geschreven voor: Braun IRT 4520

Hele handige, snelle koortsthermometer. Batterijen gaan lang mee, groot display, werkt binnen een paar seconden. Het display is helaas niet verlicht. Bevalt mij prima.