Bosch PPH616C91N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PPH616C91N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Mickey94 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch PPH616C91N

Ik vind het jammer dat de halfsnelbranders achter elkaar zitten. Had ze liever gekruist gehad. Verder een mooie en fijne gaskookplaat.

dingesdus 08-06-2015
Geschreven voor: Bosch PPH616C91N

Het gasfornuis maakt makkelijk schoon, er zitten geen onnodige randen aan. De vier roosters over de pitten zijn gelijk, dus daar zit je na het wassen niet mee te stoeien. De pitten zelf zijn verschillend van grootte en lijken erg op elkaar. Er zit een vlamverdeler bij die goed werkt. De aansluiting was gemakkelijk. Alles kan in de vaatwasser en de glasplaat lijkt een Brillo doekje goed aan te kunnen zonder krassen of doffe plekken achter te laten.

Gebruiksgemak is prima, doet wat hij van je verwacht. Het geheel ziet er solide uit en gaat waarschijnlijk nog jaaaaaren mee. Wel elke maaltijd schoonmaken, want aangekoekte aanslag blijf je zien en dat is zonde. De glasplaat glimt natuurlijk mooi en da's geen gezicht met plekken en vlekken.

Paul DJ 17-05-2015
Geschreven voor: Bosch PPH616C91N

ziet er strak uit. Door ondergrond van glas, makkelijk afneembaar. Wel zitten er zware gietijzeren houders bijgeleverd die aanwezig zijn. Persoonlijk vind ik dit mooi, echter kan dit als storend worden ervaren.

Corne84 10-02-2015
Geschreven voor: Bosch PPH616C91N

De pitten zijn mooi groot en de pannen staan heel ruim. Daarbij ziet het er prachtig uit op de glasplaat. Ook is het makkelijk deze schoon te houden door de losse stukken er makkelijk af te halen. Het schoonhouden van de glasplaat is een eitje.
Bij de juiste keuken is het een eye catcher