Bosch PIA611T16E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch PIA611T16E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

H 2012 09-01-2012
Geschreven voor: Bosch PIA611T16E

Hallo, We hebben de plaat een paar weken, maar hij voldoet volkomen aan onze verwachtingen. We waren eerst nog even wantrouwig voor de aansluiting op één groep,maar dat was snel van de baan. We kookten eerst op gas, maar op inductie gaat veel sneller, en de plaat gaat goed met het verdeelde vermogen van één groep om. Vooral de booster funtie werkt voortreffelijk als je iets snel aan de kook moet hebben. Goede keus, maar één nadeel, je moet mischien de vooraad pannen die geschikt zijn voor inductie uitbreiden.Voordeel: zeer makkelijk en goed schoon te maken. Cijfer 9.

E.G Vos 11-07-2012

Dag ik heb net een reactie gegeven over de fagor IFH-4R, die het al na 4 jr begaf ,ik echt niet weet wat ik doen moet en al weken geen kookplaat heb, ik heb een MIVa keuken,=mindervalide, ik heb pech,na 3 jr garnaite op die plaat is het voorbij.
Weer zoveel geld uitgeven? 439 lijkt weinig,is voor mij een berg! Ik moet echt inbouw door die keuken en toen in 2008 kosste die 334 € ,dus geen 3000 euro zoals een man hier vermeld ! HIj was toen afgeprijst van 1100 adviesprijs naar 334 en is nu 319 gellof ik. Jammer dat er hier over deze Bosch niet vermeld staat dat de 4 zones niet tegelijk gebruikt kunnen worden, als de ene zone te veel krijgt dan gaan de andere zones automatisch lager branden, dus niet allemaal op de hoogste stand koken en als je een veel lager vermogen hebt,dan kookt het veel langer dan voorheen op gas. Dus bezuinigen we nu wel of niet met indcutie? Bij 7, 2 KW kookt je water zeer snel dan bij 5,9,dus bij deze Bosch duurt dat langer en kost minder energie,maar staat langer op je plaat,dan heb je dus geduld nodig. Ik wil zo graag de ervaringen lezen vanmensne die een kookplaat al jaren gebruiken en dat type,nr,want ik heb nu niks aan de informatie,als men dus pas een paar weken of 1 jr ene kookplaat heeft, het gaat toch uiteindelijk om de duurzaamheid??? Hoe lang doe je met je kookplaat? Die is er heel netjes ingezet door de installateur..... vr gr mevr.e g vos