Whirlpool AKM 528 NA/C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool AKM 528 NA/C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,5

Rob 17-10-2018

Slecht product !!

Geschreven voor: Whirlpool AKM 528 NA/C

Erg slecht product, gaspitten stoppen er mee of gaan niet eens meer aan
Als je binnen garantie service wil moet je weken wachten en dan komt er een monteur met de verkeerde onderdelen.
Daarna hoor je niks meer, zit al weken zonder gasstel hierdoor en Whirlpool antwoord niet eens op je mails

Jan 16-11-2016

Whirlpoll Gaskookplaat AKM 528

Geschreven voor: Whirlpool AKM 528 NA/C

deze kookplaat gekocht vanwege de robuuste uitstraling en hij past mooi bij de rest van de keuken. de eerste twee jaar een prima apparaat, maar: af en toe wilde één van de pitten niet aan blijven, haperend Thermokoppel. Na twee jaar en 2 maanden thermokoppel echt kapot en geeft Whirlpool niet thuis. Wel een reparatie advies van €125,- of een garantieverlenging van €24,- per maand. dan heb ik in een jaar dit halfzachte product alweer terugbetaald. Je snapt wel, de nieuwe wordt géén Whirlpool.