ETNA A194VWRVSA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA A194VWRVSA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Mr Concept 11-07-2014
Geschreven voor: ETNA A194VWRVSA

Ik zocht een kookplaat met de wokbrander op de goede plaats, opzij van de vier andere pitten. Bovendien moest de kookpit afstanden zo groot mogenlijk zijn.
Dan valt er al heel veel af, want biij de meeste kookplaten zitten de knoppen of voor de vier pitten of ernaast, waardoor de kookpitafstand kleiner wordt.
Helaas is er geen enkele in emaille te vinden, waardoor de keuze beperkt wordt door gas op glas en RVS.
Gas op glas is ook niet optimaal (heb al van meerdere mensen gehoord over de elend van schoonmaken), dus werdt het de RVS.
Mijn oordeel als diegene die kookt en diegene die moet schoonmaken: koken, prima maar schoonmaken is een ellende. Wie verzint er toch steeds dat het in RVS moet ? Waarschijnlijk iemand die nooit zelf hoeft schoon te maken. Ik heb hiervoor een fornuis met emaille gehad, ideaal , makkelijk schoon te maken. Emaille kun je in diverse kleuren maken. Waarom mag de consument (diegene die alle lonen van het bedrijf betaald) niet zelf kiezen. Volgende keer maar andere consessies doen, maar emaille zal het worden, hoe dan ook.
Je kunt helaas geen cijfer geven voor onderhoudsvriendelijk, want dat zou een 1 worden.

121879 27-03-2011
Geschreven voor: ETNA A194VWRVSA

Heb deze strakke kookplaat al ruim 5 jaar, ben nog steeds verliefd op het design. Werkt ook nog prima.Ga nu verhuizen en wil heel graag deze kookplaat weer!