ETNA KI390ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI390ZT op Kieskeurig.nl.

Sjoerd Hoek 10-10-2020

Krachtige ruime kookplaat, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: ETNA KI390ZT

Besteld en geïnstalleerd met een ervaren electriciën. Op 3 fasen, dus speciale kookgroep in groepenkast. Installatie was duidelijk beschreven. Desondanks deden de 2 rechterkookzones het niet. Foutcode generator defect. Contact gehad met service, maar die hielden het op een verkeerde installatie en alles moest nog eens nagelopen worden. Gedaan, maar alles was goed, dus monteur laten komen. Afspraak kon snel en monteur was vriendelijk en kundig. Zag dat interne bedrading verkeerd was, fabrieksfout dus en gratis hersteld.
Het is een mooi ontworpen ruime plaat, met krachtige kookzones mede dankzij de boostfunctie. In het begin was het wel wennen om inductie te gebruiken, maar het is een mooietechniek die goed werkt. Bediening is centraal en werkt simpel en logisch. Restwarmte indicatie en timer zijn erg handig.
Ondanks de fabrieksfout en de niet zo behulpzame service(niet de monteur, die was een topper!) raad ik zeker deze kookplaat aan, hij is waar voor je geld!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Simpel in gebruik
  • Krachtige boost functie
  • Vriendelijke monteur, gratis snelle reparatie

Minpunten

• Fout interne bedrading; 2 kookzones werkten niet.
  • Service dacht alleen aan slechte installatie

Officiele reactie van Atag 12-10-2020

Beste Sjoerd,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ondanks dat onze apparatuur eerst wordt getest alvorens ze de fabriek verlaten, glipt er soms toch nog eentje doorheen. Echt heel vervelend natuurlijk. Gelukkig was er al snel een monteur :-)
Fijn te lezen dat je zo enthousiast bent over onze fraaie inductiekookplaat. . Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je heel veel kookplezier toe.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Marcell 20-07-2020

Lekker ruim

Geschreven voor: ETNA KI390ZT

Toen ik mijn nieuwe keuken kocht heb ik mijn apparaten van Etna gekozen, ook deze Inductie kookplaat. Lekker groot en eenvoudig in gebruik. Dit betekent wel dat met het aantippen meteen vinger afdrukken achterlaat, maar de plaat is na gebruik zo weer schoon. Wat bij deze plaat opvalt is de grootte van de pannen die je moet gebruiken. Een eierpannetje houdt extra ruimte over op het kleinste inductieplekje. De ringen zijn dus flink aan de maat. Je kunt er wel gewoon op koken, maar als je nog pannen moet aanschaffen zou ik daar op letten. Ik had mijn pannenset al en die zijn super. Maar dat is mijn tip. Een prima plaat verder, mooi strak en geen toeters en bellen. Staat prachtig in de keuken.

Pluspunten

• mooi strak
  • lekker ruim

Officiele reactie van Atag 21-07-2020

Beste Marcell,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Veel kookplezier gewenst.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Joseph 12-06-2020

Kookzone's indeling perfect

Geschreven voor: ETNA KI390ZT

Mijn oude keramisch kookplaat was toe aan vervanging een mooie gelegenheid om overstappen naar energie zuinige inductie.Ik vind wel dat randen v/d plaat voor mij wel een facet afwerking had mogen hebben.Ik heb voor dezen kookplaat gekozen om zijn prijs en zijn inbouwmaten.

Pluspunten

• Zone indeling

Minpunten

• Soms trage reactie v/d tiptoetsen
  • Facetrand ontbreekt

Officiele reactie van Atag 15-06-2020

Beste Joseph, dank je wel voor deze mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat je deze kookplaat aanbeveelt. De facet afwerking nemen we mee als feedback. Wij wensen je veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA