ETNA KI390ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI390ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

h*****************@h********** 17-02-2023

Input vaatwasser

Geschreven voor: ETNA KI390ZT

Apparaat werkt volgens omschrijving, afvoerpomp ging kapot. Laten vervangen, prima service.

Officiele reactie van Atag 20-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. jouw review is geplaatst bij een verkeerd modelnummer, maar fijn om te horen dat het probleem met jouw vaatwasser goed is opgelost.

Marijke
Webcare ETNA

p*************@h****** 10-11-2021

goed voor weinig

Geschreven voor: ETNA KI390ZT

Ivm "van het gas af" eerst zonnepanelen laten plaatsen, toen de meterkast op 3 fasen laten zetten, en nu deze Etna gekocht.
Waarom deze? Wat zijn deze platen duur! En ik heb er geen verstand van wat goed, minder of slecht is.
Dan kom je uit, in mijn geval, bij " kieskeurig.nl"
Diverse prijsklasse en de daarbij "gewonnen" cijfers, maar deze kwam er volgens hun goed uit, prijs/ kwaliteit.
Hij doet het prima, de turbo's op 3 stuks zijn fijn, enig minder puntje, de plusjes en minnetjes indrukken.
Bij andere platen gezien een schuif systeem van laag naar hoog per warmte bron.
Bij deze moet je veel/ vaak op een plusje/minnetje drukken en dat is soms wat minder.
Verder na een week gebruiken, zeer tevreden, en hopelijk blijft dat zo!
Zeer betaalbaar en het lijkt een prima plaat!

Officiele reactie van Atag 11-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie en duidelijke beoordeling! Feedback is altijd erg welkom voor de verdere productontwikkeling. Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Gebruiker 13-10-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA KI390ZT

Prima product ideal dat je hem kan instellen / installeren op bijna elke elektrische installatie

Verder werkt de plaat na behoren

Officiele reactie van Atag 14-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de inductiekookplaat, de KI390ZT van ETNA, aan de verwachtingen voldoet. Veel kookplezier gewenst met uw aankoop.

Met vriendelijk groet,
Alice Webcareteam ETNA

H. van de Weerd 06-07-2021

Brede inbouw inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KI390ZT

Wij zochten voor onze keuken een brede inbouw inductiekookplaat met 5 kookzones. Deze hebben wij gevonden bij Etna. Hij is 90cm breed en 51cm diep. De kookzones zijn tevens aan elkaar te koppelen, wat zeer handig is met bijvoorbeeld een braadslede. De kookplaat is makkelijk bedienbaar in haar kookfuncties met de tiptoetsen.

Pluspunten

• de grote
  • koppeling van kookzones
  • tiptoetsen

Officiele reactie van Atag 07-07-2021

Geachte heer/ mevrouw Van De Weerd,

Wat leuk dat u de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de KI390ZT van ETNA.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Sjoerd Hoek 10-10-2020

Krachtige ruime kookplaat, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: ETNA KI390ZT

Besteld en geïnstalleerd met een ervaren electriciën. Op 3 fasen, dus speciale kookgroep in groepenkast. Installatie was duidelijk beschreven. Desondanks deden de 2 rechterkookzones het niet. Foutcode generator defect. Contact gehad met service, maar die hielden het op een verkeerde installatie en alles moest nog eens nagelopen worden. Gedaan, maar alles was goed, dus monteur laten komen. Afspraak kon snel en monteur was vriendelijk en kundig. Zag dat interne bedrading verkeerd was, fabrieksfout dus en gratis hersteld.
Het is een mooi ontworpen ruime plaat, met krachtige kookzones mede dankzij de boostfunctie. In het begin was het wel wennen om inductie te gebruiken, maar het is een mooietechniek die goed werkt. Bediening is centraal en werkt simpel en logisch. Restwarmte indicatie en timer zijn erg handig.
Ondanks de fabrieksfout en de niet zo behulpzame service(niet de monteur, die was een topper!) raad ik zeker deze kookplaat aan, hij is waar voor je geld!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Simpel in gebruik
  • Krachtige boost functie
  • Vriendelijke monteur, gratis snelle reparatie

Minpunten

• Fout interne bedrading; 2 kookzones werkten niet.
  • Service dacht alleen aan slechte installatie

Officiele reactie van Atag 12-10-2020

Beste Sjoerd,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ondanks dat onze apparatuur eerst wordt getest alvorens ze de fabriek verlaten, glipt er soms toch nog eentje doorheen. Echt heel vervelend natuurlijk. Gelukkig was er al snel een monteur :-)
Fijn te lezen dat je zo enthousiast bent over onze fraaie inductiekookplaat. . Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je heel veel kookplezier toe.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Marcell 20-07-2020

Lekker ruim

Geschreven voor: ETNA KI390ZT

Toen ik mijn nieuwe keuken kocht heb ik mijn apparaten van Etna gekozen, ook deze Inductie kookplaat. Lekker groot en eenvoudig in gebruik. Dit betekent wel dat met het aantippen meteen vinger afdrukken achterlaat, maar de plaat is na gebruik zo weer schoon. Wat bij deze plaat opvalt is de grootte van de pannen die je moet gebruiken. Een eierpannetje houdt extra ruimte over op het kleinste inductieplekje. De ringen zijn dus flink aan de maat. Je kunt er wel gewoon op koken, maar als je nog pannen moet aanschaffen zou ik daar op letten. Ik had mijn pannenset al en die zijn super. Maar dat is mijn tip. Een prima plaat verder, mooi strak en geen toeters en bellen. Staat prachtig in de keuken.

Pluspunten

• mooi strak
  • lekker ruim

Officiele reactie van Atag 21-07-2020

Beste Marcell,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Veel kookplezier gewenst.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Joseph 12-06-2020

Kookzone's indeling perfect

Geschreven voor: ETNA KI390ZT

Mijn oude keramisch kookplaat was toe aan vervanging een mooie gelegenheid om overstappen naar energie zuinige inductie.Ik vind wel dat randen v/d plaat voor mij wel een facet afwerking had mogen hebben.Ik heb voor dezen kookplaat gekozen om zijn prijs en zijn inbouwmaten.

Pluspunten

• Zone indeling

Minpunten

• Soms trage reactie v/d tiptoetsen
  • Facetrand ontbreekt

Officiele reactie van Atag 15-06-2020

Beste Joseph, dank je wel voor deze mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat je deze kookplaat aanbeveelt. De facet afwerking nemen we mee als feedback. Wij wensen je veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA