De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WL B4060 CPNE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

k***@n************ 21-01-2024
Geschreven voor: Whirlpool WL B4060 CPNE

Voorheen hadden we een AEG kookplaat maar in ons nieuwe huis was de afmeting van het gat in de (stenen) aanrecht te klein voor de meeste kookplaten. Vandaar dat we uitgekomen zijn op deze Whirpool. Uiteraard ga je dan vergelijken met eerdere ervaringen met inductiekoken. Helaas valt de Whilpool dan wat tegen.
De plaat heeft een flexzone. Die doet het echter alleen met hele grote pannen. Is dus nutteloos voor een pan van bijvoorbeeld 4 liter. Echt een tegenvaller als je vlees wil aanbraden in een echt niet kleine hapjespan.
De knoppen zijn niet erg responsive. Soms moet je 3 of 4 keer drukken voordat ze reageren.
Afnemen met een vochtig doekje kan maar je krijgt een hevig gepiep van de plaat.
Als je een pan op een lage stand zet dan geeft de plaat afwisselend een hoog en (ik denk) geen vermogen. Wellicht doet elke plaat het wel maar als je eieren kookt dan kookt het water afwisselend heel erg en dan een paar seconden weer laag. Het interval is dus gewoon te groot.
De sudderfunctie en aan de kook houdt functie gebruik ik niet omdat die gewoon slecht zijn. (koken als een tierelier en op ongedefinieerde temperatuur gehouden)
Voor een best wel dure plaat valt het me erg tegen.