Siemens EH647FFB1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH647FFB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erwin 27-03-2019

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH647FFB1E

Voor deze inductiekookplaat gekozen vanwege de goede prijs. Tevens zijn we ook gegaan voor Siemens, daar we al vele jaren goede ervaring hebben met Siemens apparatuur. De kookplaat is erg makkelijk in gebruik. We waren koken op gas gewend. Nu wil ik al niet meer anders. Het water kookt erg snel. (zeker met boost functie) Voordeel is ook dat je het bereide eten op een hele lage stand warm kan houden. Bij gas is dit veel lastiger. Echt een top product

Pluspunten

• Boost functie
  • Eenvoudige bediening
  • Meerdere grote pannen passen met gemak erop

havenemperor 05-11-2018

Fijn apparaat, met alle functies die echt nodig zijn

Geschreven voor: Siemens EH647FFB1E

Deze plaat was direct onze introductie tot 'inductie'. Het betreft een fijne 4 'pits' kookplaat met genoeg ruimte voor grote pannen en wat kleinere ernaast. Mooi ook de BOOST functie die per groep (L/R) 1 plaats heel wat extra vermogen geeft. Zeer handig om bijvoorbeeld een pan water snel aan de kook te brengen. Het gebruik van inductie is wennen maar het gebruik van de plaat is vrij intuïtief. Na het koken is de plaats uiterst gemakkelijk schoon te maken met een vochtige doek. De 'dubbele' kookplaat links boven is geschikt voor langwerpige pannen (28 cm) en de grote rechts onderin groot genoeg voor een Wok (boost tot 3700W). Voor het aansluiten heb je net als bij vele andere inductie kookplaten een zogeheten 'kook-groep' nodig.

Pluspunten

• Hoog vermogen en rendement
  • Makkelijk te reingen
  • Ingebouwde timer en kookwekker
  • RVS rand om beschadigen door stoten te voorkomen.
  • Gebruiksgemak, niet te veel 'poespas'.

Minpunten

• 'Slechts' 4 platen
  • RVS rand misschien minder mooi dan een Facet rand

Jan van Lierop 17-10-2018

Snel koken

Geschreven voor: Siemens EH647FFB1E

Overgestapt van gas naar inductie, perfect en ook nog energie zuinig.
Alles zeer snel warm en plaat perfect schoon te houden

Pluspunten

• Snelheid,
  • Milieu vriendelijk

antondb 15-06-2018

Kookgenot

Geschreven voor: Siemens EH647FFB1E

Een totaal andere belevenis met inductie koken, het is razendsnel en ook meteen weer afgekoeld. We hadden eerst keramisch koken en dat vonden al geweldig, maar dit is echt subliem.

Pluspunten

• traploos instellen
  • boost knop voor wel heel snel koken

Minpunten

• geen
  • geen

FRANS MIDDENDORP 15-02-2018

INDUCTIE KOOKPLAAT EH647FFB1E/02

Geschreven voor: Siemens EH647FFB1E

NA 20 JAAR TROUWE DIENST GAF MIJN VORIGE INDUCTIE KOOKPLAAT (EVENEENS EEN SIEMENS) DE GEEST.
EEN ZIJDE (twee kookstations) VIEL UIT. WAS NIET MEER TE REPAREREN I.V.M. OUDERDOM (GEEN ONDERDELEN MEER LEVERBAAR)
NIEUWE GEKOCHT. EVENEENS EEN SNEL WERKEND PRIMA APPARAAT MET ALS VOORDEEL DAT 1 KOOKZONE GESCHIKT IS VOOR LANGWERPIGE PANNEN.

Pluspunten

• 1 KOOKZONE GESCHIKT VOOR LANGEWERPIGE PANNEN
  • LEKKER SNEL

Minpunten

• GEEN