Siemens EP9A6SS90N

Bekijk alle Kookplaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EP9A6SS90N op Kieskeurig.nl.

van der Putten 31-08-2018

Goed Kookplaat

Geschreven voor: Siemens EP9A6SS90N

hebben deze kookplaat in December gekocht, hadden wat problemen met de display van een van de knoopjes - meteen Service gebeld, ze hebben ons heel goed geholpen en probleem was opgelost heel snel

helaas ik vind het een beetje lastig om te poetsen maar het is wel makkelijk te gebruiken

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • vuurkorven zijn groot genoeg

Minpunten

• display problemen
  • lastig met poetsen

kevin de geus 19-05-2018

Gasfornuis. Heerlijk groot en veilig

Geschreven voor: Siemens EP9A6SS90N

Groot genoeg om alle pannen erop te zetten. geeft goed aan dat het gasfornuis nog heet is na gebruik en mooi disign

kokkie57 21-11-2017

Snel koken op een prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens EP9A6SS90N

Ik kook nu een half jaar op deze mooie gaskookplaat en ben er heel tevreden mee. Vooral de wokbrander is ideaal voor snelle gezonde gerechten.
Het enige minpunt vind ik het onderhoud. Na het reinigen van de glasplaat blijven er altijd strepen/vegen achter. Ik heb al van alles geprobeerd zoals nadrogen met een schone zachte doek, maar helpt niet echt.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

fritsendebbie 02-08-2017

Mooie en praktische kookplaat

Geschreven voor: Siemens EP9A6SS90N

Fijne kookplaat met veel ruimte voor je pannen. Mooi design en de glazenplaat zorgt er voor dat hij makkelijk te reinigen is. Handige digitale weergave van de vlamsterkte en digitale aanduiding dat de pit nog heet is na gebruik.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com