Siemens EX877LVC1E

Bekijk alle Kookplaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Cisca Visser - van der Heide 11-08-2017

ZEER makkelijk met schoonmaken

nooit geweten dat inductie koken zo geweldig makkelijk is anders was ik wel veel eerder overgestapt op inductie koken,

SUPER!

Pluspunten

• mooi ingebouwd
  • makkelijk in onderhoud/schoonmaken

Gerrit 30-10-2018

Lekker grote inductie kookplaat

Veel ruimte om grote pannen op te zetten, de kookzone is erg gemakkelijk voor grote pannen en braadsledes op te zetten.

Pluspunten

• veel ruimte
  • gemakkelijke bediening
  • makkelijk schoon te maken
  • snel afgekoeld
  • het eten is snel gaar

Minpunten

• niet gevonden

Sandra 22-10-2018

Mooi design en functioneert ook nog perfect!

Na jaren van dromen en plannen hebben wij dan eindelijk een prachtige open keuken. Een belangrijke voorwaarde voor ons was dat de apparatuur van Siemens moest zijn. Siemens heeft prachtig design en daarnaast uitsgekende functionaliteit en service. Deze inductie kookplaat is daar een voorbeeld van. De lekkerste recepten in een handomdraai.

• Functioneel
  • Kortere kooktijden

Anoniem 21-10-2018

Grote Kookplaat Siemens

We waren op zoek naar een grote inductieplaat. Plaat is eenvoudig in gebruik en van alle gemakken voorzien.

Gerda 14-10-2018

Inductiekookplaat met flexzone

Wij kookten hiervoor op gas, en ik merk dat ik nog steeds wel moet wennen. Hoe reageert de hitte bijvoorbeeld; moet ie op 5 of op 8? Ook zit er op de grote 'pit' al een laagje aangebrand vuil, dat er niet goed meer afgaat. Ik vind de plaat er wel heel mooi uitzien, echt superstrak. En ook de flexzone bevalt goed.

Pluspunten

• uiterlijk
  • flexzone

Minpunten

• wennen als je gas gewend bent
  • schoonhouden als iets is aangebrand

Ka 08-10-2018

Ruime kookplaat.

Het is een prettige en snelle kookplaat. Gemakkelijk in gebruik. Je kan er met gemak 5 pannen op kwijt en de grote zone kan een grote soeppan.

Pluspunten

• Plek voor een grote braadslede
  • Grote kookzones

Minpunten

• Krasgevoelig

Leo 20-09-2018

Prachtige kookplaat

Drie goede gewone pitten, op ruime afstand van elkaar zodat je ze ook echt kunt gebruiken. Dit omdat het een 90cm brede plaat is, een stuk prettiger dan een 80cm brede. De kookzones aan de rechterkant gebruiken we heel vaak, niet alleen voor pannen met een afwijkende vorm maar ook gewone pannen.
Alle pitten zijn voeldoende krachtig en kunnen snel verhitten. Ontwerp is mooi en goed schoon te houden. Dat is even wennen als je van ‘t gas komt, maar dat duurt maar heel even - doekje erover en klaar!
Kortom: fijne kookplaat, mooi, makkelijk in onderhoud,

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Heel functioneel met de pitten en kookzone

Jurgen 22-07-2018

Alle ruimte en heel flexibel.

Je betaalt er wat voor maar dan heb je ook wat. Van 4 pits gasfornuis overgestapt op inductie. Levert gigantisch vermogen. In no time aan de kook dus. Bovendien valt er wel met de warmte te spelen. Alle pannen kun je kwijt en zelf een braadslee kun je over de volle lengte goed gebruiken met de flex zone.
Verder ziet het er strak uit en is de bediening een eitje. Had ik jaren eerder moeten doen.

Pluspunten

• vermogen
  • hygiene
  • je kunt overal je pannen kwijt

Minpunten

• aan de prijs (maar dan heb je ook wat)

TinibonBini 15-07-2018

Eenvoudige bediening, makkelijk koken!

Ik kook nu een jaar op de plaat. Ben er erg blij mee! Pannen snel warm. Handige warmhoudfunctie. Timer per kookzone. ben ook fan van de rechthoekige kookzone.

Enilor 08-07-2018

Mooi en praktische inductie kookplaat

Heerlijk koken op inductie. Heel anders koken dan op electrisch maar wat een snelheid. Vlees bakken is wel wennen. Net als aardappels koken. Was gewend om de kookplaat uit te zetten doordat de plaat toch geruime tijd warm bleef. Dat is nu echt anders: aan is aan en uit is ook uit! Heel blij met deze keuze. Ruime plaat veel mogelijkheden.

sico 02-07-2018

schitterend

Wij wisten niet dat inductie zo makkelijk was, alleen jammer van onze "oude" pannen,nooit meer terug naar gas

Marloes 24-06-2018

Ruime inductiekookplaat

Mooie strakke inductiekookplaat met voldoende ruimte. De bediening werkt goed en is duidelijk leesbaar. Gaat vanzelf uit als de kookplaat uit is. Plaat geeft met een H of h aan als er nog veel of weinig restwarmte is. Zijn de timer-functie nog aan het uitproberen. Luxere kookplaten kun je ook via wifi verbinden met de afzuigkap, maar daar hebben wij niet voor gekozen.

Pluspunten

• veel ruimte
  • strak ontwerp

Minpunten

• geen wifi

angeliquev 24-06-2018

Gemak dient de mens met deze kookplaat

Deze kookplaat is zeer makkelijk in bediening en onderhoud. Een vaatdoekje over de plaat en het is schoon. De kookzone die je kunt vergroten en verkleinen is ook erg fijn. Mijn gietijzeren soeppan wordt over de hele bodem verhit in de grote stand en bij de gedeelde stand heb ik 5 kookpunten. Heerlijk

Marie 08-05-2018

Mooi, stijlvol design. Handig in gebruik

Flexplaat, erg handig. 5 platen zijn ruim voorzienend voor uitgebreide maaltijden. De WIFI-functie moeten we ons nog eigen maken.

hoveni 29-04-2018

Super gemakkelijke kookplaat

Super handige kookplaat, hiervoor hadden we gas. Bij aanschaf een beetje twijfel over de het zone gedeelte. Nu ben ik er heel blij mee! Het geeft je veel vrijheid waar je welke pan neer wilt zetten.
De kookplaat is snel en goed in te stellen waardoor iets niet snel te hard gaat.
Handig schoon te maken met een sopje. wel even droog nadoen zodat je geen strepen houdt.

Madbol 11-04-2018

Voor iedere kookliefhebber een must!

Ben helemaal blij met de grootte van de inductiekookplaat. Ik kan nu met gemak 3 middelgrote pannen en nog 2 kleine pannen op het 'swipe'gedeelte kwijt. Ook is dit gedeelte heel handig om een groot stuk vlees in een braadslee aan te braden en daarna in de oven verder te laten garen. Bedieningspaneel werkt ook prima.

Pluspunten

• ruimte voor 5 pannen
  • bedieningspaneel werkt prima

MH 04-04-2018

Zeer snel en makkelijk in gebruik

Erg blij met mijn inductiekookplaat. Er zitten erg handige functies op zoals een braadsensor, die voorkomt dat je eten aanbrandt en de move-functie die je helpt bij het braden van bijvoorbeeld biefstuk. Perfecte biefstuk zonder moeite!

Pluspunten

• Braadsensor
  • Move-functie
  • Warmhoudfunctie

Wim 23-03-2018

Siemens Kookplaat

Mooie vormgeving en heldere indicaties. Doet wat het moet doen. Goed schoon te houden. Gebruiksaanwijzing in heldere taal en goed bruikbaar. Blijven geen vragen over. M.a.w. mooi product !

Pluspunten

• Goed leesbare indicaties. Ook zonder bril :-)
  • Goed schoon te houden.

Chris 12-03-2018

Inductiekookplaat met extra's

Ideale kookplaat, zeker met de extra's zoals een kookwekker / stopwatch en de flexibele inductiekookplaat... het maakt dus nu echt niet meer uit hoe je je pan neerzet.

Pluspunten

• flexibele kookplaat
  • functies

Minpunten

• deze plaat is niet homeconnect

ctimmerman 12-03-2018

Kookplaat met extra functies

Ideale kookplaat met handige functies zoals de stopwatch en kookwekker. Erg handig is de flexibele plaat, waardoor het niet meer uitmaakt waar je je pan neerzet.