Siemens EX877LVC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Cisca Visser - van der Heide 11-08-2017

ZEER makkelijk met schoonmaken

nooit geweten dat inductie koken zo geweldig makkelijk is anders was ik wel veel eerder overgestapt op inductie koken,

SUPER!

Pluspunten

• mooi ingebouwd
  • makkelijk in onderhoud/schoonmaken

Madbol 11-04-2018

Voor iedere kookliefhebber een must!

Ben helemaal blij met de grootte van de inductiekookplaat. Ik kan nu met gemak 3 middelgrote pannen en nog 2 kleine pannen op het 'swipe'gedeelte kwijt. Ook is dit gedeelte heel handig om een groot stuk vlees in een braadslee aan te braden en daarna in de oven verder te laten garen. Bedieningspaneel werkt ook prima.

Pluspunten

• ruimte voor 5 pannen
  • bedieningspaneel werkt prima

MH 04-04-2018

Zeer snel en makkelijk in gebruik

Erg blij met mijn inductiekookplaat. Er zitten erg handige functies op zoals een braadsensor, die voorkomt dat je eten aanbrandt en de move-functie die je helpt bij het braden van bijvoorbeeld biefstuk. Perfecte biefstuk zonder moeite!

Pluspunten

• Braadsensor
  • Move-functie
  • Warmhoudfunctie

Wim 23-03-2018

Siemens Kookplaat

Mooie vormgeving en heldere indicaties. Doet wat het moet doen. Goed schoon te houden. Gebruiksaanwijzing in heldere taal en goed bruikbaar. Blijven geen vragen over. M.a.w. mooi product !

Pluspunten

• Goed leesbare indicaties. Ook zonder bril :-)
  • Goed schoon te houden.

Chris 12-03-2018

Inductiekookplaat met extra's

Ideale kookplaat, zeker met de extra's zoals een kookwekker / stopwatch en de flexibele inductiekookplaat... het maakt dus nu echt niet meer uit hoe je je pan neerzet.

Pluspunten

• flexibele kookplaat
  • functies

Minpunten

• deze plaat is niet homeconnect

ctimmerman 12-03-2018

Kookplaat met extra functies

Ideale kookplaat met handige functies zoals de stopwatch en kookwekker. Erg handig is de flexibele plaat, waardoor het niet meer uitmaakt waar je je pan neerzet.

Tevreden afnemer 11-01-2018

Super Kookplaat

Mooi en super goede kookplaat ,makkelijk in gebruik en in te stellen.
Raad deze inductieplaat aan .
Ook andere producten van siemens gekocht hier ook zeer tevreden over

Pluspunten

• bediening

robw1882 07-01-2018

Mooi vormgegeven kookplaat met veel gemak

De kookplaat is zeer makkelijk en eenvoudig in gebruik. Hij warmt zeer snel op en koelt ook snel af. De optie om de plaat aan de rechterkant te verdelen in 2 delen is ook erg handig. De kookresultaten zijn uitstekend

mblok70 06-01-2018

Fantastische kookplaat

Ik heb dit product nu enkele weken in huis en het kookt fantastisch. De plaat is zeer eenvoudig te bedienen, heeft goeie functies (zoals de braadsensor), waardoor je gerechten niet meer kunnen mislukken. Dit werkt perfect en is geen verkoop truc van Siemens!
De handleiding bij het apparaat is erg duidelijk om te lezen om het apparaat in gebruik te nemen, alhoewel de bediening zeer intuitief is.
Tevens is de boost functie fantastisch; de pannen worden in no-time warm.
Er zit zelfs een functie op waarmee je kunt testen of je pannen geschikt zijn voor de plaat, zodat je zeker weet dat je je oude pannen nog kunt gebruiken (wat bij mij het geval was; ik kookte op gas). Het apparaat geeft na de test met een cijfer aan of je de pan kunt gebruiken. Zo bespaar je niet alleen energie, maar nog geld uit als je oude pannen geschikt zijn.
En schoonmaken is een lachertje! Een doekje erover heen en klaar.
Ik wil niets anders meer, ik ben enorm blij met deze kookplaat.

Baukje 03-01-2018

Veel ruimte en capaciteit om te koken!

Super fijne kookplaat! Wij gebruiken regelmatig 3 of 4 grote pannen tijdens het koken. Hier is genoeg ruimte voor. De boostfunctie is ideaal om water (of soep) snel te laten koken. Binnen 3 minuten een grote pan aan de kook, erg fijn!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Boostfunctie

fijnautjohn 13-12-2017

perfect product

De omschakeling van Keramisch naar Inductie was even wennen maar na twee weken gebruik zou ik niet meer anders willen want het bevalt prima heel makkelijk in schoonmaken.

Robert 02-12-2017

Koken met plezier

Een erg fijne inductiekookplaat met vele mogelijkheden. Het rechter vlak is superhandig en je kunt het in tweeën splitsen en apart gebruiken. Timer en stopwatch functionaliteit zitten er ook op en de bediening is intuïtief. Koken is eenvoudig, de warmtebron is stabiel. Schoonmaken is ook simpel.

Pluspunten

• bediening
  • snelheid

De Visser 30-11-2017

Inductie kookaparaat van Siemens

Wij hebben deze kookplaat nu drie maanden en zijn meer als tevreden. Vooral de halve standen zijn erg makkelijk bij bijvoorbeeld het sudderen. Verder heeft de kookplaat voldoende power om meerdere pannen op een hoge stand te gebruiken.

Pluspunten

• halve standen
  • één groot kookoppervlak
  • makkelijk schoon te maken
  • veilig
  • zuinig

Rob57 12-11-2017

Heerlijk om mee te werken

Gebruik deze kookplaat nu 1 maand en ik kan er alleen maar zeer positief over zijn. Makkelijk in gebruik en voor de flexzones zijn een uitkomst. Je kunt er grote pannen/ketels/wok op kwijt of een grote braadslee.
Ben zeer tevreden en blij met deze aanschaf

Jim Barmentloo 29-10-2017

fantastische bediening en heerlijke die aparte zones

de bediening is super, een alarm per zone. de losse verwarming zones zijn super. dit apparaat doet gewoon wat je er van verwacht!

Pluspunten

• losse verwarming zones
  • een alarm per zone

Minpunten

• soms werkt bediening slecht met natte haden

T M B 12-10-2017

Fantastische degelijk en gebruiksvriendelijk!

In het begin was het even goed inlezen, deze plaat kan zo veel!! Maar als je er uiteindelijk mee aan de slag gaat is het echt een fantastisch ding. Ik wil nooit meer anders

Suzannevdb 13-09-2017

Super inductieplaat

Altijd op gas gekookt en nu sinds 3 weken kook ik op inductie. In combinatie met een Quooker is dit het einde. Binnen no time kookt het eten en overkoken behoort tot de verleden tijd. Echt het einde! En na het koken de plaat schoonmaken is zo fijn. Blinkend!

Lidy56 09-09-2017

Een sieraad op mijn aanrecht.

Vorige maand is onze inductiekookplaat geïnstalleerd in de keuken. Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen. Vooral de verschillende kookzones is een aanrader. De geïntegreerde kookwekker is erg handig. Tijdens het koken kan deze zo ingesteld worden. Duidelijke display, zodat je kunt zien of de plaat eventueel nog warm is. Door de werkbreedte van 80 cm en de verscheidene zones kunnen er diverse gerechten gelijktijdig bereid worden. Zeer goed en eenvoudig te reinigen.

H. Fronik 08-09-2017

5 pannen tegelijk, een uitdaging

Mooie plaat, makkelijke bediening met de tiptoets-schuifregelaar. Goed in te stellen in 18 kleine stapjes. Snel aankoken. Even bijblijven en dan lekker laten doorkoken. Braadsensor nog niet uitgeprobeerd. Erg tevreden over de prestaties en het uiterlijjk.

Pluspunten

• uiterlijk
  • aantal pitten
  • makkelijke bediening

Marcel de Rond 31-08-2017

Een genot om op te koken

Na lang twijfelen overgestapt van een 'gasfornuis' op inductie. Kook er nu een paar maanden om maar ben tot de conclusie gekomen dat ik dit jaren eerder had moeten doen. Ten eerste is inductie een feest om op te koken en ten tweede heeft dit apparaat zoveel mogelijkheden. Eenvoudig te bedienen, reageert onmiddellijk en is in een handomdraai schoon.