Siemens EX877LVC1E - Reviews

inbouw
Pandragers
glas
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Cisca Visser - van der Heide 11-08-2017

ZEER makkelijk met schoonmaken

nooit geweten dat inductie koken zo geweldig makkelijk is anders was ik wel veel eerder overgestapt op inductie koken,

SUPER!

Pluspunten

• mooi ingebouwd
  • makkelijk in onderhoud/schoonmaken

Enilor 08-07-2018

Mooi en praktische inductie kookplaat

Heerlijk koken op inductie. Heel anders koken dan op electrisch maar wat een snelheid. Vlees bakken is wel wennen. Net als aardappels koken. Was gewend om de kookplaat uit te zetten doordat de plaat toch geruime tijd warm bleef. Dat is nu echt anders: aan is aan en uit is ook uit! Heel blij met deze keuze. Ruime plaat veel mogelijkheden.

sico 02-07-2018

schitterend

Wij wisten niet dat inductie zo makkelijk was, alleen jammer van onze "oude" pannen,nooit meer terug naar gas

Marloes 24-06-2018

Ruime inductiekookplaat

Mooie strakke inductiekookplaat met voldoende ruimte. De bediening werkt goed en is duidelijk leesbaar. Gaat vanzelf uit als de kookplaat uit is. Plaat geeft met een H of h aan als er nog veel of weinig restwarmte is. Zijn de timer-functie nog aan het uitproberen. Luxere kookplaten kun je ook via wifi verbinden met de afzuigkap, maar daar hebben wij niet voor gekozen.

Pluspunten

• veel ruimte
  • strak ontwerp

Minpunten

• geen wifi

angeliquev 24-06-2018

Gemak dient de mens met deze kookplaat

Deze kookplaat is zeer makkelijk in bediening en onderhoud. Een vaatdoekje over de plaat en het is schoon. De kookzone die je kunt vergroten en verkleinen is ook erg fijn. Mijn gietijzeren soeppan wordt over de hele bodem verhit in de grote stand en bij de gedeelde stand heb ik 5 kookpunten. Heerlijk

Marie 08-05-2018

Mooi, stijlvol design. Handig in gebruik

Flexplaat, erg handig. 5 platen zijn ruim voorzienend voor uitgebreide maaltijden. De WIFI-functie moeten we ons nog eigen maken.

hoveni 29-04-2018

Super gemakkelijke kookplaat

Super handige kookplaat, hiervoor hadden we gas. Bij aanschaf een beetje twijfel over de het zone gedeelte. Nu ben ik er heel blij mee! Het geeft je veel vrijheid waar je welke pan neer wilt zetten.
De kookplaat is snel en goed in te stellen waardoor iets niet snel te hard gaat.
Handig schoon te maken met een sopje. wel even droog nadoen zodat je geen strepen houdt.

Madbol 11-04-2018

Voor iedere kookliefhebber een must!

Ben helemaal blij met de grootte van de inductiekookplaat. Ik kan nu met gemak 3 middelgrote pannen en nog 2 kleine pannen op het 'swipe'gedeelte kwijt. Ook is dit gedeelte heel handig om een groot stuk vlees in een braadslee aan te braden en daarna in de oven verder te laten garen. Bedieningspaneel werkt ook prima.

Pluspunten

• ruimte voor 5 pannen
  • bedieningspaneel werkt prima

MH 04-04-2018

Zeer snel en makkelijk in gebruik

Erg blij met mijn inductiekookplaat. Er zitten erg handige functies op zoals een braadsensor, die voorkomt dat je eten aanbrandt en de move-functie die je helpt bij het braden van bijvoorbeeld biefstuk. Perfecte biefstuk zonder moeite!

Pluspunten

• Braadsensor
  • Move-functie
  • Warmhoudfunctie

Wim 23-03-2018

Siemens Kookplaat

Mooie vormgeving en heldere indicaties. Doet wat het moet doen. Goed schoon te houden. Gebruiksaanwijzing in heldere taal en goed bruikbaar. Blijven geen vragen over. M.a.w. mooi product !

Pluspunten

• Goed leesbare indicaties. Ook zonder bril :-)
  • Goed schoon te houden.

Chris 12-03-2018

Inductiekookplaat met extra's

Ideale kookplaat, zeker met de extra's zoals een kookwekker / stopwatch en de flexibele inductiekookplaat... het maakt dus nu echt niet meer uit hoe je je pan neerzet.

Pluspunten

• flexibele kookplaat
  • functies

Minpunten

• deze plaat is niet homeconnect

ctimmerman 12-03-2018

Kookplaat met extra functies

Ideale kookplaat met handige functies zoals de stopwatch en kookwekker. Erg handig is de flexibele plaat, waardoor het niet meer uitmaakt waar je je pan neerzet.

Tevreden afnemer 11-01-2018

Super Kookplaat

Mooi en super goede kookplaat ,makkelijk in gebruik en in te stellen.
Raad deze inductieplaat aan .
Ook andere producten van siemens gekocht hier ook zeer tevreden over

Pluspunten

• bediening

robw1882 07-01-2018

Mooi vormgegeven kookplaat met veel gemak

De kookplaat is zeer makkelijk en eenvoudig in gebruik. Hij warmt zeer snel op en koelt ook snel af. De optie om de plaat aan de rechterkant te verdelen in 2 delen is ook erg handig. De kookresultaten zijn uitstekend

mblok70 06-01-2018

Fantastische kookplaat

Ik heb dit product nu enkele weken in huis en het kookt fantastisch. De plaat is zeer eenvoudig te bedienen, heeft goeie functies (zoals de braadsensor), waardoor je gerechten niet meer kunnen mislukken. Dit werkt perfect en is geen verkoop truc van Siemens!
De handleiding bij het apparaat is erg duidelijk om te lezen om het apparaat in gebruik te nemen, alhoewel de bediening zeer intuitief is.
Tevens is de boost functie fantastisch; de pannen worden in no-time warm.
Er zit zelfs een functie op waarmee je kunt testen of je pannen geschikt zijn voor de plaat, zodat je zeker weet dat je je oude pannen nog kunt gebruiken (wat bij mij het geval was; ik kookte op gas). Het apparaat geeft na de test met een cijfer aan of je de pan kunt gebruiken. Zo bespaar je niet alleen energie, maar nog geld uit als je oude pannen geschikt zijn.
En schoonmaken is een lachertje! Een doekje erover heen en klaar.
Ik wil niets anders meer, ik ben enorm blij met deze kookplaat.

Baukje 03-01-2018

Veel ruimte en capaciteit om te koken!

Super fijne kookplaat! Wij gebruiken regelmatig 3 of 4 grote pannen tijdens het koken. Hier is genoeg ruimte voor. De boostfunctie is ideaal om water (of soep) snel te laten koken. Binnen 3 minuten een grote pan aan de kook, erg fijn!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Boostfunctie

fijnautjohn 13-12-2017

perfect product

De omschakeling van Keramisch naar Inductie was even wennen maar na twee weken gebruik zou ik niet meer anders willen want het bevalt prima heel makkelijk in schoonmaken.

Robert 02-12-2017

Koken met plezier

Een erg fijne inductiekookplaat met vele mogelijkheden. Het rechter vlak is superhandig en je kunt het in tweeën splitsen en apart gebruiken. Timer en stopwatch functionaliteit zitten er ook op en de bediening is intuïtief. Koken is eenvoudig, de warmtebron is stabiel. Schoonmaken is ook simpel.

Pluspunten

• bediening
  • snelheid

De Visser 30-11-2017

Inductie kookaparaat van Siemens

Wij hebben deze kookplaat nu drie maanden en zijn meer als tevreden. Vooral de halve standen zijn erg makkelijk bij bijvoorbeeld het sudderen. Verder heeft de kookplaat voldoende power om meerdere pannen op een hoge stand te gebruiken.

Pluspunten

• halve standen
  • één groot kookoppervlak
  • makkelijk schoon te maken
  • veilig
  • zuinig

Rob57 12-11-2017

Heerlijk om mee te werken

Gebruik deze kookplaat nu 1 maand en ik kan er alleen maar zeer positief over zijn. Makkelijk in gebruik en voor de flexzones zijn een uitkomst. Je kunt er grote pannen/ketels/wok op kwijt of een grote braadslee.
Ben zeer tevreden en blij met deze aanschaf