Siemens EX877LVC1E

ATAG HI 7271 SI Magna Inductiekookplaat met Iris Slide

ATAG HI 7271 SI Magna Inductiekookplaat met Iris Slide

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Cisca Visser - van der Heide 11-08-2017

ZEER makkelijk met schoonmaken

nooit geweten dat inductie koken zo geweldig makkelijk is anders was ik wel veel eerder overgestapt op inductie koken,

SUPER!

Pluspunten

• mooi ingebouwd
  • makkelijk in onderhoud/schoonmaken

Rob57 12-11-2017

Heerlijk om mee te werken

Gebruik deze kookplaat nu 1 maand en ik kan er alleen maar zeer positief over zijn. Makkelijk in gebruik en voor de flexzones zijn een uitkomst. Je kunt er grote pannen/ketels/wok op kwijt of een grote braadslee.
Ben zeer tevreden en blij met deze aanschaf

Jim Barmentloo 29-10-2017

fantastische bediening en heerlijke die aparte zones

de bediening is super, een alarm per zone. de losse verwarming zones zijn super. dit apparaat doet gewoon wat je er van verwacht!

Pluspunten

• losse verwarming zones
  • een alarm per zone

Minpunten

• soms werkt bediening slecht met natte haden

T M B 12-10-2017

Fantastische degelijk en gebruiksvriendelijk!

In het begin was het even goed inlezen, deze plaat kan zo veel!! Maar als je er uiteindelijk mee aan de slag gaat is het echt een fantastisch ding. Ik wil nooit meer anders

Suzannevdb 13-09-2017

Super inductieplaat

Altijd op gas gekookt en nu sinds 3 weken kook ik op inductie. In combinatie met een Quooker is dit het einde. Binnen no time kookt het eten en overkoken behoort tot de verleden tijd. Echt het einde! En na het koken de plaat schoonmaken is zo fijn. Blinkend!

Lidy56 09-09-2017

Een sieraad op mijn aanrecht.

Vorige maand is onze inductiekookplaat geïnstalleerd in de keuken. Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen. Vooral de verschillende kookzones is een aanrader. De geïntegreerde kookwekker is erg handig. Tijdens het koken kan deze zo ingesteld worden. Duidelijke display, zodat je kunt zien of de plaat eventueel nog warm is. Door de werkbreedte van 80 cm en de verscheidene zones kunnen er diverse gerechten gelijktijdig bereid worden. Zeer goed en eenvoudig te reinigen.

H. Fronik 08-09-2017

5 pannen tegelijk, een uitdaging

Mooie plaat, makkelijke bediening met de tiptoets-schuifregelaar. Goed in te stellen in 18 kleine stapjes. Snel aankoken. Even bijblijven en dan lekker laten doorkoken. Braadsensor nog niet uitgeprobeerd. Erg tevreden over de prestaties en het uiterlijjk.

Pluspunten

• uiterlijk
  • aantal pitten
  • makkelijke bediening

Marcel de Rond 31-08-2017

Een genot om op te koken

Na lang twijfelen overgestapt van een 'gasfornuis' op inductie. Kook er nu een paar maanden om maar ben tot de conclusie gekomen dat ik dit jaren eerder had moeten doen. Ten eerste is inductie een feest om op te koken en ten tweede heeft dit apparaat zoveel mogelijkheden. Eenvoudig te bedienen, reageert onmiddellijk en is in een handomdraai schoon.

Sonja 09-08-2017

Overzichtelijke plaat, makkelijk te bedienen

Makkelijk te bedienen, genoeg ruimte voor alle pannen, zeer onderhoudsvriendelijk. Vooral rechter zone ideaal! Je kan deze in 2 afzonderlijke zones gebruiken of in zijn geheel. Wij hebben voor deze zone nog een grillplaat erbij gekocht.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • veel ruimte voor al je pannen
  • onderhoudsvriendelijk
  • re. kookzone voor meerdere doeleinden te gebruiken

Minpunten

• Blijft glas......dus wel krasgevoelig

AenJ 31-07-2017

Wat een fijne kookplaat!

In onze nieuwe keuken bewust voor een luxe Siemens inductiekookplaat gekozen. Hij voldoet geheel aan de verwachting!

HansenGon 29-07-2017

Erg veel mogelijkheden.

Na 3 weken is het nog wennen met de mogelijkheden. ( ik ben niet zo snel met dit soort dingen) Maar het komt en ik krijg er steeds meer lol in. De 80 cm vind ik een mooie maat onder een 90 cm afzuig kap.

Dirk Addink 07-07-2017

Juweeltje

Prachtig apparaat, een aanwinst voor mijn keuken. Ben er zeer trots op en beveel het ieder aan om op inductie te koken. Zeer duidelijk en makkelijk te hanteren met tiptoetsen, warmt zeer snel en uit is uit.

Jaap Siemens 16-06-2017

Inductiekoken is toch erg fijn

Wij hebben sinds twee maanden een inductiekookplaat van Siemens. Vooraf hebben we wel getwijfeld maar na twee maanden koken willen we niet meer anders. Het werkt super. De kookplaat ziet er mooi uit en werkt heel makkelijk. De plaat is makkelijk te reinigen en zorgt ook nog eens voor extra ruimte in de keuken als we niet koken. Kortom: we zijn erg tevreden,

Ron2017 11-06-2017

Kooktoestel met prachtig design

Gebruiken dit apparaat naar volle tevredenheid. Veel mogelijkheden zowel qua functies als zones op het apparaat. Verder heel mooi design.

liesbet 07-06-2017

prima product

hebben dit onlangs gekocht en zijn er uitermate tevreden mee ook vanwege de vele mogelijkheden en bedieningsgemak

Rob1960 01-06-2017

Veilig en gemakkelijk

De eerste keer dat wij op inductie koken. Nog nooit zo gemakkelijk gekookt. Snel, makkelijk instelbaar en ooit meer vergeten dat het gasstel nog aan staat door de beveiliging en timer

jank 30-05-2017

goede inductiekook[laat.

Een goed werkend kookplaat met leuke optie zo als de braadsensor deze werkt uitstekend met vlees braden de boter en het vlees branden niet meer aan. Ook de kook weker werkt er goed.

Leon Smits 02-05-2017

Fantastische koolplaat!

Sinds 2 maanden in onze nieuwe keuken en nu willen nu al niet meer zonder.
Heerlijk vlot opwarmen, goed te reinigen en een mooi design uiteraard.

S. 25-04-2017

Siemens EX877LVC1E

Ik kook nu voor het eerst op inductie. Voorheen kookte ik op gas.
Ik ben helemaal niet ontevreden over koken op inductie. De overstap is mijn totaal niet tegengevallen.
Mijn eten in een kookpan bereikt enorm snel een het kookpunt.
Mijn eten lijkt ook wel warmer (beter door verwarmd) te zijn dan op gas.
Deze kookplaat heeft o.a. een aantal handige functie: kookwekker, warmhouden, een test om te kijken of je pannen het goed doen en ik kan een grote pit maken of twee kleintjes. Handig voor als je veel pannen kwijt wilt of een grote pan.

Pluspunten

• eten is snel aan de kook
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Heb wel nieuwe koekenpannen moeten kopen

Rob V 18-04-2017

Een kookplaat om bij stil te staan!

Rechtstreeks uit de serie Nightrider komt deze kookplaat. Voor de gadget-freak een genot om aan te koken! Eenvoudige en duidelijke bediening.