Siemens StudioLine

Bekijk alle Kookplaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens StudioLine op Kieskeurig.nl.

Willem 30-11-2018

Flexibele en ruimtebesparende kookplaat

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Een mooi stukje design van Siemens. Strakke en degelijke kookplaat inclusief afzuiging. Wat scheelt dit een hoop ruimte in de keuken. Geen irritante afzuigkap meer op ooghoogte.
Met name de mogelijkheid voor recirculatie (via een koolstoffilter) is ook vanuit energiezuinigheid slim. De warmte verdwijnt niet meer naar buiten. Na 1-2 maanden koken ruik ik nog steeds geen geurtjes. De plaat zuigt goed, is stil en biedt allerlei bedienings-/instelmogelijkheden. De ingebouwde 'braadsensoren' zijn een plezier om mee te werken. Geen overkokende pannen meer!

Pluspunten

• Geïntegreerde afzuiging
  • De vele instelmogelijkheden
  • Ingebouwde braadsensoren

Minpunten

• Het is geen goedkoop product

MD123 05-11-2018

Kookplaat met afzuiging

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Ik moest wel een plaat nemen met afzuiging in de plaat (erboven plaatsen ging niet), maar dat is zeker geen straf! Ben er erg blij mee. Werkt super. En de ruimte die ik in het kastje eronder kwijt ben valt enorm mee. Nog voldoende ruimte voor pannenlades eronder.

beste064 02-11-2018

Slimme en eenvoudige bediening en afzuiging

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Nu 1 week in gebruik en zeer tevreden. Bediening intuitief en snel aangeleerd. De boost werkt erg goed en de afzuiging werkt goed. Afzuiging maakt niet meer herrie dan een traditionele afzuiging. Na gebruik blijft de afzuigign op een age stand afzuigen en dat werkt erg goed om de laatste luchtjes kwijt te geraken.

Peggy 18-10-2018

hele fijne inductieplaat met afzuigsysteem

Geschreven voor: Siemens StudioLine

wij zijn erg tevreden met deze keuze. Omdat we een kookeiland hebben en nogal een hoog plafond, is deze inductieplaat met inbouw afzuigsysteem echt ideaal. Het werkt ook erg prettig en doet het goed!

Pluspunten

• goed en handig schoon te houden
  • mooi afgewerkt

Minpunten

• je mag er niets opzetten

Bon103 17-10-2018

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens StudioLine

We hebben deze kookplaat eind Augustus gekocht en zijn er heel tevreden over. De pannen zijn snel heet en bakken/koken fijn. Verder is de kookplaat en afzuiging erg eenvoudige en snel schoon te maken. Echt een aanrader!

Vader 13-10-2018

prima ding

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Inductiekookplaat met vele mogelijkheden. Afzuigfunctie werkt goed. Geluidsniveau iets aan de hoge kant.

Jonk 22-09-2018

Was spectisch maar werkt prima

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Deze kookplaat werkt echt helemaal top! Ik was zeer sceptisch over het zuigvermogen maar alles wordt er toch echt ingezogen. Je ziet het rook gaan.

Pluspunten

• Verwarmt zeer snel
  • Verwarmt alleen het gedeelte waar je de pan op zet

Minpunten

• duur in aanschaf

andrekruk 13-07-2018

Voordeel van de twijfel bevestigd

Geschreven voor: Siemens StudioLine

In mijn nieuwe keuken besloten om weer op inductie te gaan koken. Dat beviel eerder al prima en nu (na een paar weken) opnieuw. Handig te koppelen of te splitsen zones. De werking van de afzuiging valt me erg mee. Het geluidsniveau is wel duidelijk aanwezig.

mark_van_den_brink 09-07-2018

Blikvanger!

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Nu twee weken in gebruik. Voor het eerst inductie en bevalt prima. De bediening is gemakkelijk. Samen met de sensor is het helemaal top. En het design... gewoon prachtig!

Bas 24-06-2018

Mooi koken!

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Onze eerste ervaring met inductie, de afzuiging in tussen de pannen werkt perfect, geen nare luchtjes in huis!

Pluspunten

• ingebouwde afzuiging, geen schouw boven je fornuis
  • makkelijk schoon te maken

Palimar 24-05-2018

Fantastisch keuze

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Wij hebben dit apparaat sinds vorige maand in gebruik in onze nieuwe keuken. Meer dan tevreden over het gebruik en de mogelijkheden. Nog steeds ontdekken we nieuwe. Prima afzuiging (daar hadden we de meeste zorgen over). Betere keuze hadden we denken wij niet kunnen maken

de houten schelling 15-03-2018

goede afzuiging

Geschreven voor: Siemens StudioLine

We wilden geen afzuiging boven ons keukeneiland. We hebben daarom verschillende merken met afzuiging in inductieplaat vergeleken. We kwamen op deze kookplaat van Siemens uit. Spannend of de afzuiging inderdaad zou werken, zeker omdat wij hem hebben aangesloten op een recirculatie- systeem met een plasmafilter. Na enkele kookbeurten, met zelfs een flinke stapel pannekoken erbij, kunnen wij zeggen: de plaat werkt fantastisch!
De flexzones zijn prettig. Kunnen wij goed vergelijken omdat we hiervoor ook een inductieplaat van Siemens hadden. Een minpuntje is dat er, door een afzuiging in het midden, iets minder ruimte is voor pannen op de kookplaat.

Pluspunten

• flexzones
  • afzuiging

Minpunten

• totale ruimte op kookplaat

MarjoVis 13-12-2017

het gemak van kookplaatafzuiging

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Na 35 jaar ceramisch te hebben gekookt, nu sinds een maand een inductie-kookplaat met kookplaatafzuiging.
Het directe reageren op de kookstandregeling (net zoals bij gas) is makkelijk, maar het feit dat de kookplaat nauwelijks heet wordt en dus heeeel makkelijk schoon te maken is, is echt ideaal.
Ook de kookplaatafzuiging voldoet prima.
klein minpuntje is iets meer geluid dan de afzuigkap die ik gewend was van Siemens.
Maar daar staat een grote plus tegenover:
heel veel vrijheid in het ontwerpen van de keuken.
In ons geval voor een raam....

Willem62 06-12-2017

Prachtige kookplaat en afzuiging perfect

Geschreven voor: Siemens StudioLine

We vonden dit een prachtige kookplaat met al zijn mogelijkheden. Natuurlijk even sceptisch of de afzuigunit in de kookplaat goed zou werken. Nu 4 weken in gebruik en het werkt perfect. We hebben nog niet alle functies ontdekt maar zijn nu al heel erg blij met onze keuze.

Edelenbos 06-10-2017

Inductie kookplaat met midden afzuiging

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Super deze fantastische inductie kookplaat met afzuiging in het midden van de kookplaat. het is een waar feest om op met deze inductiekookplaat te werken.

Pluspunten

• mooi design
  • gemakkelijk in gebruik

Koelkastje 25-08-2017

Geweldig afzuigsysteem

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Nu twee maanden mee gekookt,is wel even wennen maar is erg functioneel als je het door hebt.
Afzuiger werkt prima ( gaat naar buiten) hierdoor is onze keuken veel ruimtelijker

Moreno01 04-07-2017

Zelfdenkend apparaat

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Sinds n week in ons bezit. Afzuiging is grandioos. Schakelt zelf in en harder of zachter. Na t koken schakelt de afzuiger zelfstandig zachter en blijft op nivo 1 nog zachtjes na afzuigen. Zeer mooi design, een juweeltje in je keuken.

Annemariekenr1 27-06-2017

Wow, wat een prachtig SIEMENS apparaat!!

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Wij wilden geen afzuigkap in onze keuken en hebben wij deze inductie kookplaat met ingebouwd afzuigsysteem aangeschaft. Wow, wat een pracht apparaat en wat een schone lucht in ons huis. met een glimlach roer ik elke dag in mijn potten en pannen.

Vaessen 22-06-2017

Super!

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Prachtig vormgegeven inductie. Afzuiging naar beneden werkt erg goed! Ik moet voor alle verschillende mogelijkheden en functies nog eens goed de gebruiksaanwijzing doorlezen, maar de 'normale' dingen wijzen zich vanzelf. Klein nadeel: er ontstaan vrij snel witte vlekjes op de plaat. De monteur vertelde mij dat dit eiwitten zijn van bijvoorbeeld aardappelen of pasta. Als je pan iets overkookt of er valt een druppel op de plaat kunnen deze achterblijven. Gemakkelijk te reinigen met het speciale schoonmaakmiddel van Siemens voor kookplaten!

BenGSP 15-05-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens StudioLine

Pas 2 weken in gebruik maar we zijn zeer tevreden. De afzuiging is beter dan we van te voren hadden bedacht. Koken is een verademing na 20 jaar op keramische kookplaat. We moeten alle functies nog leren kennen.