Bosch Serie 8 PIV895DC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Berry 10-04-2018

Gemak van elektrisch koken

We hebben deze kookplaat nu bijna 1 jaar in gebruik en zijn hier zeer tevreden mee. Het gemak en de snelheid van koken is een verademing ten opzichte van de eerdere keramische plaat die we eerst hadden. Omdat we geen gas aansluiting meer nodig hebben hiervoor is het ook nog eens energie zuinig en veilig! Perfect dus

Pluspunten

• Zeer snel op warmen met de boost functie
  • Gebruik van timer en looptijd ideaal
  • Schakelt uit bij overkoken
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Niet alle pannen geschikt voor inductie
  • Geen / minder goede wok optie

Van Noort 29-03-2018

Inductieplaat

Grote plaat met de mogelijkheid voor plaatsing van 5 pannen. Ook een wok pan kan je hierop plaatsen. Geen warmteverlies en het elektrisch koken daar is Groningen blij mee. Wij denken aan de toekomst.

Pluspunten

• geen warmteverlies
  • aan de plaat kan men niet de vingers branden.

Minpunten

• Vinger afdrukken op de tiptoetsen

Zomertjes 20-01-2018

Groot kookblad met voldoende ruimte voor grote pannen

Kookblad is groot en ruim opgezet zodat je makkelijk een aantal grote pannen tegelijk kunt opzetten. Gemakkelijk schoon te houden. Ideaal is ook de boost functie. Snel iets aan de kook brengen is een fluitje van een cent

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Boost functie

Betteke 01-12-2017

Spannende keus!

Voor het eerst van mijn leven koken op inductie..totaal anders dan ik gewend was! Oude pannen niet geschikt..Markering met de kruizen niet erg duidelijk. Toch denk ik een hele goede keus te hebben gemaakt. Strakke vormgeving!

Bergje60 29-09-2017

Super plaat.

Hele fijne kookplaat vooral de braadsensor functie super uitkomst en werkt perfect. Deze functie gebruik ik dus ook dagelijks. Plaat is goed en snel schoon te maken.

mirmar 18-09-2017

Super inductie kookplaat van Bosch

Deze 80cm inductie kookplaat van Bosch heeft veel ruimte voor meerdere pannen, makkelijk en duidelijk bedienbaar met tiptoetsen, gerechten zijn snel op temperatuur en plaat is zeer hygiënisch in onderhoud, doordat deze netjes over het aanrecht valt, geen vuil aantrekkende kitranden. Tevens een prachtige luxe uitstraling. Super tevreden!!

Cees van Duijn 07-09-2017

Zeer overzichtelijke inductieplaat

het is een duidelijke kookplaat met 5 volwaardige kookplaten, makkelijk te bedienen en door de boostwerking van 2 platen te gebruiken voor snelle braadmogelijkheden

Pluspunten

• kookplaten snel op temperatuur
  • boostmogelijkheden 2 platen
  • makkelijk schoon te maken
  • overzichtelijk
  • duidelijke indicatie per plaat

Minpunten

• wel even studeren op handleiding

bhaveman 06-09-2017

Koken met gemak!!!

Wat een uitvinding. Zeer tevreden, timers, klok, uitgebreide standen, overkook beveiliging noem maar op. Zo wordt koken wel erg gemakkelijk :) En vergeet niet de boost functie, het water kookt denk ik nog sneller dan met de waterkoker!

Ruben 21-07-2017

Stijlvol kookplaat

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken stonden wij ineens ook voor de keuze welke energiebron wij voor het koken zouden gebruiken. De keuze was al snel gemaakt nadat wij de kookplaat van Bosch hadden gezien. Nu wij de plaat daadwerkelijk in gebruik hebben blijkt die niet alleen mooi en stijlvol maar ook erg praktisch door de elektronische snufjes.

Pluspunten

• Stijlvol en mooi afgewerkt
  • Elektronische snufjes
  • Vlak dus geen opstaande randje

Minpunten

• volume zou misschien iets harder kunnen

Stefan 15-07-2017

Geweldig apparaat

Sinds gisteren deze inductieplaat gekocht en het design is geweldig.
Toetsen reageren goed en bediening is redelijk snel door heen te komen zonder het gebruik van een handleiding.
Water aan de kook brengen is me nog nooit zo snel gelukt! Komende tijd gaan we alles goed uit proberen.

Pluspunten

• Geweldig design
  • Makkelijk in gebruik
  • Zeer snel je pan op temperatuur.
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Je ziet snel je vingerafdrukken op de plaat