Neff vitrokeramische flexinductie kookplaat t58ts21n0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Marcel 24-01-2018

Alles kunner

Topapparaat. Buitengewoon handige instelknop. Naast simpele wijze van gebruik ook heel handig om schoon te maken.
Alles warmt supersnel op en alleen daar waar de pannen staan. Flexzone ook erg makkelijk in gebruik.

Piet 21-12-2017

Mooie kookplaat leuk disign

Ja produkt werkt goed en makkelijk.zou het niet meer willen missen en de vormgeving is uitstekend en kind veilig

Albert 16-12-2017

Pracht product

Werkt zeer effectief en handig in gebruik. De kookplaat is daarnaast zomaar schoon, en de platen zijn ook zo klaar voor gebruik.

fokke schuitema 03-10-2017

super kookplaat

goed werkende kookplaat
met veel mogelijkheden
het is even wennen maar na een week ben je er aan gewend

Jannie 14-09-2017

Had ik veel eerder moeten hebben

een kookplaat met veel mogelijkheden. Het flex gedeelte biedt veel toegevoegde waarde. Bediening met de twistknop heb je na enkele dagen onder de knie en is heel eenvoudig.

Pluspunten

• flexibiliteit in grootte v d pannen
  • bedieningsgemak

Helma 22-06-2017

Geweldige makkelijk te bedienen kookplaat

Ik heb de kookplaat nu 2 maanden en ben er zo blij mee. Makkelijk in bediening en makkelijk schoon te maken. Ook is hij ruim genoeg voor 4 grote pannen.

Familie107 21-06-2017

Goede kookplaat wel kras gevoelig

Makkelijk in onderhoud maar glas is kras gevoelig. Twistpad is minder te bedienen met natte of vette vingers

RBEvenhuis 21-06-2017

Snel en toch nog makkelijk

Een prachtige manier van eten klaar maken op de kookplaat. Het is nog wel wennen aan de bediening. Soms wil je te snel iets in stellen en doe je iets verkeerd. Maar uit eindelijk komt het eten wel klaar, goed en snel.

FrankE 20-06-2017

Veel mogelijkheden, maakt van koken een plezier

Inmiddels 4 maanden in gebruik. Wel even wennen. De kookzones werken prima. De variabele instelknop is soms wat lastig te gebruiken, vooral als vingers door het koken wat vet worden

Inja52 20-06-2017

Fantastische kookplaat

Vorige maand in gebruik genomen en in 1 woord een geweldig fijne kookplaat. Veel mogelijkheden en prima schoon te maken door de afneembare knop. Ook het gebruik van de dubbele zone is een aanrader, zeker met de grillplaat.