ETNA KI477ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI477ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HansQ 15-05-2020

Past prima in de bestaande uitsparing van het keukenblad!

Geschreven voor: ETNA KI477ZT

Erg fraai uiterlijk, past prima in de bestaande uitsparing van het keukenblad, functioneert uitstekend, maakt gemakkelijk schoon, laag energieverbruik. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Passend in bestaande uitsparing
  • Uitstekende kwaliteit

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste HansQ,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat deze mooie kookplaat in alle opzichten zo naar wens is. Wensen je heel veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

Splunder 11-02-2020

Mooie en brede kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI477ZT

Hele fijne kookplaat, snel en eenvoudig te bedienen. Mooie uitstraling van de plaat.
Fijn ook dat de linkerkant te koppelen is.
Kortom veel waar voor een zachte prijs

Pluspunten

• Mooi zwart en eenvoudig
  • Eenvoudige bediening
  • Koppelen linkerkant
  • Snel
  • Koelt snel af

Officiele reactie van Atag 12-02-2020

Geachte heer/mevrouw Splunder,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Het wordt door ons gewaardeerd dat je deze positieve review achter laat. Wij wensen je veel kookplezier toe met de KI477ZT van ETNA.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Jos Hofman 22-01-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI477ZT

Ik heb een marmerblad, dus ben gebonden aan de inbouw maat van max. 730x490. Na zoeken kwam ik op de Etna K1477ZT uit. Prima plaat en voldoet uitsteken. Eenvoudig in de bediening.

Officiele reactie van Atag 23-01-2020

Beste Jos, wat fijn dat je een geschikte kookplaat gevonden hebt voor in je aanrechtblad. En nog fijner is dat deze uitstekend bevalt. Ik wens je veel kookplezier met de KI477ZT.
Groet Heidi van webcareteam ETNA

Adrie Winkelaar 10-09-2019

Mooie inductiekookplaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA KI477ZT

De inductiekookplaat hebben we gekocht in combinatie met een nieuwe keuken en andere Etna apparatuur.
De inductiekookplaat is makkelijk aan te sluiten en vergt weinig onderhoud. De kookresultaten zijn goed. De mogelijkheid om de kookzones te koppelen is geweldig. Hierdoor zijn ook langwerpige pannen en (geschikte) schalen te gebruiken. Het bedienen is even wennen. De timer en het kinderslot zijn dankbare toevoegingen.

Pluspunten

• Ruime kookzones
  • Koppelbare zones voor afwijkende maten
  • Kinderslot

Officiele reactie van Atag 11-09-2019

Beste Adrie,

We zijn altijd blij met positieve reacties, want als u tevreden bent, zijn wij dat ook!
Wij waarderen het dat u als klant de tijd genomen hebt om onze producten en onze service te beoordelen.

Groet Heidi van webcareteam ETNA