Siemens ET875LMV1D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens ET875LMV1D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeroen 28-02-2018

Ronduit slecht

Geschreven voor: Siemens ET875LMV1D

Dit apparaat werkt volkomen onvoorspelbaar. Als je hoge temperatuur nodig hebt om bijvoorbeeld te wokken, ontstaat er een enorme terugval in temperatuur zodra je de te bakken spullen in de pan doet en krijg je die niet meer op temperatuur wanneer dat nodig is. Vlees en groenten worden dan gekookt in plaats van gebakken.
Let je daarna eventjes niet op, dan blijkt de temperatuur opeens zo snel op te lopen dat het eten opeens nog verder kapot kookt. Een dure biefstuk van de slager, kun je net zo goed in de magnetron bereiden.

Ik had eerder goede ervaringen met een zeer goedkope keramische kookplaat van het welbekende Zweedse woonwarenhuis, dus vertrouwde ik erop dat een echte Siemens nog beter zou zijn. Dus niet.

Het apparaat ziet er qua design leuk uit, maar verpest ieder plezier in het koken en leidt tot teleurstellende resultaten.

Sorry voor mijn sarcastische verhaal. Ik had graag iets positievers kunnen schrijven.

Pluspunten

• Ziet er leuk uit
  • Een forse pan water komt snel aan de kook

Minpunten

• Onvoorspelbare temperatuurregeling
  • Feitelijk niet mee te werken
  • Buitensporig duur gezien de slechte resultaten