Bosch Serie 8 PXV875DC1E - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 PXV875DC1E op Kieskeurig.nl.

JV 26-08-2020

gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Wij wilden niet meer op gas koken. En we wilden een kookplaat die snel verwarmd. Het toestel bevalt ons uitstekend

Pluspunten

• snelheid
  • gebruiksgemak

Jolanda 19-03-2018

gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Valt tegen; pannen moeten precies in kookzone staan. Anders valt hij in storing, enmoet dan worden gereset door stroom af te schakelen.

Marco 20-06-2020

Overzichtelijk en razend snel

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Na een uitgebreid vergelijkingsonderzoek uitgekomen op deze Bosch inductie kookplaat. Een echte aanrader. De plaat is ruim opgezet waardoor eenvoudig grotere pannen prima passen. De bediening zit goed vooraan waardoor deze overzichtelijk is de duidelijke display geeft in 1 oogopslag de status van alle platen. Deze kookplaat verwarmt razendsnel in vergelijking met onze vorige plaat van een ander Duits merk. Tevens is het design zeer strak en was de inbouw eenvoudig te realiseren met de bijgeleverde ophangbeugels. Alom een zeer goede inductieplaat met een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijke display
  • Strak design

Marco 03-10-2019

mooi design, eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

De vaste kookpunten zijn zeer eenvoudig te bedienen, de flexzone is ook eenvoudig maar eerst boekje lezen. Dat was bij de andere niet nodig, dat wees zich als vanzelf. Overzichtelijk bedieningspaneel.
Strak design door de rvs strip aan de zijkanten en glasfacet randen aan boven- en onderzijde. staat zeer chique in de keuken.
Schoonmaken is een peuleschilletje . Duurzaamheid moet nog blijken maar gezien de constructie heb ik daar wel vertrouwen in.

Pluspunten

• design
  • bedieningsgemak

Dave Kamlag 20-05-2019

Onze eerste inductie plaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Dit is onze eerste inductie plaat na altijd op gas te hebben gekookt. We zijn er snel aan gewend en een groot pluspunt is het makkelijk schoonhouden van de plaat. Ook de rechter kant is erg handig en gebruiken we vaak voor de braadslee. daarbij ziet het er strak en stijlvol uit, dit hadden we jaren eerder moeten doen!!

Pluspunten

• makkelijk schoonhouden, strak, stijlvol,
  • super snel en makkelijk om op te koken

Minpunten

• Te laat gekocht,
  • hadden we veel eerder moeten doen!

b.woerdeman 04-05-2019

beter dan gas

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

vanwege het afschaffen van gas in de toekomst zijn wij met tegenzin overgeschakeld op gas. Maar wat blijkt; inductie kookt sneller dan gas, is makkelijk in gebruik en maakt ook nog sneller schoon. En met alle extra functies, zoals een timer, stopwatch, gril-plaat en braadsensor maken het koken een fluitje van een cent.

Pluspunten

• sneller
  • makkelijker

Vincent 03-02-2018

Fijn formaat kookplaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Kookplaat uitgezocht op formaat en mogelijkheden. Reageert goed en snel en bedieningspaneel is duidelijk en overzichtelijk. Vele mogelijkheden nog te ontdekken vanuit de handleiding.
Weinig bijgeluiden van de kookplaat op normaal gebruik, bij stand 9 of Boost krijg je wat meer geluiden.

Pluspunten

• Formaat
  • Bedieningsgemak
  • Functies

Diana 22-11-2017

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Nieuwe keuken besteld en de afweging gemaakt om van gas over te stappen op inductie wegens gebruiksgemak en beter voor het milieu. Geen moment spijt van! Zeer snel gewend aan 'nieuwe' manier van koken!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooi
  • Gemakkelijk schoon te maken