Bosch Serie 8 PXV875DC1E - Reviews

• Best Reviewed feb 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 PXV875DC1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

De Boer 14-09-2022

Verrassend goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Via de Bosch site een hele mooie prijs gekregen waardoor de prijs/kwaliteit verhouding echt geweldig is. Kookplaat was een moetje omdat we van het gas wilden, maar als ik dit had geweten had ik het al jaren terug gedaan.
Vooral de AI functies voor het braden van het vlees zijn ontzettend fijn. Scheelt een hoop stress en aangepakt vlees.

Bomans 07-09-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in bediening, veel opties incl kookwekker per zone in te stellen

gsmt 05-08-2022

Fijne kookplaat, waar voor je geld!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn van te voren gewaarschuwd, je moet echt wennen aan een inductiekookplaat. Maar we wilden van het gas af. Het is ons reuze mee gevallen. Niet in de laatste plaats omdat dit gewoon een kookplaat is die echt waar voor zijn geld biedt. Makkelijk te bedienen en makkelijk schoon te maken. Hebben wel een beschermende plaat er bij gekocht, om hem zo lang mogelijk mooi te houden!

Huub 14-07-2022

Geweldige inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inductie kookplaat heeft veel functies en is toch eenvoudig te bedienen.

Hans 19-06-2022

Perfecte inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Netjes afgewerkt en handige mogelijkheden met koppelen kookzones zodat altijd alle pannen passen.

Anoniem 17-06-2022

Een goede investering voor de beur en kookgenot

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben onlangs een goede investering gedaan en onze oude 5 pits gaskookplaat vaarwel gezegd. De Bosch inductiekookplaat ingebouwd ziet er mooi en strak en erg dun uit deze keuze hadden wij eerder moeten doen eerlijk gezegd. een absolute plus punt is de pandetectie en overkookdetectie, met de boostfunctie kun je snel water koken in een paar tellen, handig en makkelijk om alles op elkaar af te stemmen kun je per zones kooktijd instellen met afschakeling van de zones.
De inductiekookplaat is makkelijk en simpel schoon te houden. Het koken om een culinair gerecht te maken maakt het nu nog makkelijker en simpel door de vele mogelijkheden die het apparaat biedt. Wij hebben 5 zones, en kunnen zelfs 2 zones een maken om bijvoorbeeld een grote bakplaat of een grillplaat/teppanyaki erop zetten, dit is geweldig.
mijn partner kookte niet graag, nu met de Bosch Inductiekookplaat heeft ze er geen moeite meer mee, kortom onze investering hebben wij absoluut geen spijt van en zijn super te vreden over het apparaat.
Zelfs de Bosch service zijn wij goed geholpen en geadviseerd.

Fietser 01-06-2022

Over op inductie

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze keuze is gevallen op deze Bosch Serie 8 kookplaat. Nu enkele dagen in gebruik vooralsnog perfecte kookplaat met gemakkelijke bediening.
Nog geen minpunten ontdekt.

Jaap 04-05-2022

Perfecte inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is onze eerste inductiekookplaat en dus ook de eerste ervaring met inductie koken. Wat een verademing dit hadden we veel eerder moeten doen! Wat een mooi en gemakkelijk te bedienen apparaat

BOSCH Serie | 8 Inductie 03-04-2022

BOSCH Serie | 8 InductiekookplaatPXV875DC1E

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het koken is de komende jaren weer up to date.

Inductiekookplaat 31-03-2022

Prima kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inductie plaat voldoet prima aan de verwachting. Er was wel een er late levering. bijna een 1/2 jaar zonder kookplaat in onze nieuwe keuken moeten doen.

p**t@g**l.com 04-03-2022

Beste koop voor een prima prijs.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

De kookplaat voldoet aan onze verwachting. De boosterfunctie is echt een uitkomst. Water kookt in een mum van tijd. De inductiekookplaat is gemakkelijk te bedienen ook de flexibele zone is mooi te gebruiken bij onze grote pannen.
De inductiekookplaat is een aanrader. Beste koop voor een prima prijs.

Pluspunten

• Booster functie
  • Flex zone
  • Bedieningsgemak

Johan 15-02-2022

Een echte aanrader

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Onze gaggenau kookplaat was weer stuk na recente reparatie. Gezocht naar een nieuw model welke past in de bestaande sparing, daarbij kwam de Bosch PXV875DC1E boven voor ons boven drijven. In gebruik werkt deze fantastisch, makkelijke en overzichtelijke bediening, boosterfunctie werkt goed, makkelijk schoon te houden en mooi design.

Pluspunten

• krachtige Boosterfunctie
  • grootte zone voor braadslee of teppanyaki plate
  • makkelijke en overzichtelijke bediening
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog geen gevonden

l**e@d**k.com 05-02-2022

Degelijk apparaat en gebruiksvriendelijk erg blij mee beveel het daarom aan iedereen aan

i**e@g**l.com 05-02-2022

5-zones inductiekoken

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Inductie is nieuw voor mij dus moest me eerst goed inlezen. Duidelijke handleiding. Mooi strakke vormgeving, bediening gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Strak vormgegeven
  • Gebruiksvriendelijk

Anoniem 05-02-2022

Top product

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Gekozen voor Bosch ivm betrouwbaarheid. De aluminium rand zorgt voor extra bescherming van de plaat. Display bediening ruim en duidelijk opgezet. Erg fijn. Altijd gekookt op gas maar Inductie veel fijner. Even wennen maar wil niet meer anders. De Boosterfunctie is supersnel.

Pluspunten

• Gebruik gemakkelijk
  • Display erg duidelijk
  • Vormgeving

he.bulthuis@noorderpoort.nl 26-01-2022
Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Mooi design en gebruiksvriendelijk. Meer panruimte dan bij onze vorige. De mogelijkheid om de warmte oppervlakte aan te passen is ideaal. Hij was wel een cm breder qua inbouw dus er moest we gezaagd worden.

Pluspunten

• Mooi design,
  • Sneller heet
  • Veegsysteem

Minpunten

• Duurder
  • Inbouw aanpassing

Hans 10-01-2022

Beoordeling inductiekookplaat Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijn apparaat is deze kookplaat
Handigevopties, goed schoon te houden en zo aan gewend na jaren koken op een kookplaat met gas op glas ook van Bosch

tgmleemans@gmail.com 01-01-2022

bevalt goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

onze vorige inductieplaat (miele) was weer defect ,en rep was erg duur.
op advies van de reperateur hebben wij deze Bosch inductieplaat aangeschaft.

Ivo 30-12-2021

Bevalt uitermate goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Mooie grote kookplaat 3 pitten en een vrij grote kookzone.
En heel eenvoudig te bedienen

Pluspunten

• Groot
  • Overzichtelijk
  • Bedieningsgemak

Richard 20-12-2021

mooi en top kwalitiet

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Mooie kookplaat, mooi plat, makkelijk te installeren met een duidelijke beschrijving.
Handig en snel, koot snel, kun je de kookstanden makkelijk instellen
Top kwaliteit

Pluspunten

• mooi plat
  • vriendelijk en makkelijk in gebruik
  • prima prijs en kwaliteit verhouding