Bosch Serie 8 PXV875DC1E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 PXV875DC1E op Kieskeurig.nl.

Jolanda 19-03-2018

gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Valt tegen; pannen moeten precies in kookzone staan. Anders valt hij in storing, enmoet dan worden gereset door stroom af te schakelen.

Minpunten

• valt snel uit, of valt zelfs in storing

Ingrid 17-08-2021

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie vormgeving en makkelijk mee om te gaan.

JV 26-08-2020

gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Wij wilden niet meer op gas koken. En we wilden een kookplaat die snel verwarmd. Het toestel bevalt ons uitstekend

Pluspunten

• snelheid
  • gebruiksgemak

willem 27-07-2021

top

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

top apparaat. werkt eenvoudig en heeft veel en uitgebreide instellingen. aanrader

Pluspunten

• warmt snel op
  • eenvoudige bediiening
  • mooie vormgeving

Geeske 05-06-2021

Prachtige kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen, mooie uitstraling, en voor mij een feestje, het schoonmaken

Gewoon top! 01-06-2021

Gewoon top!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel mogelijkheden. Mooi apparaat. Werkt perfect.

Marcel 14-05-2021

Functionaliteit en design

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De nieuwe kookplaat is echt heel mooi en met de flexibele zone indeling super handig.

van den Berg 19-03-2021

super kook plaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

fijn schoonmaken en vijf pannen er op kwijt dat is fijn met een gezin je kunt ook twee zones koppelen zodat je een groet pan er op kwijt kunt.

Pluspunten

• zie hier boven

Anoniem 18-02-2021

Perfecte kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In zijn totaliteit de perfecte kookplaat. Zeer veelzijdig, makkelijk in gebruik en top kwaliteit

Bosch keuken apparatuur 24-12-2020

uitstekend

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net als alle andere Bosch keuken apparatuur ( 8 st) mooi design, werkt probleemloos en eenvoudig

Tom en Wendy 10-09-2020

Fantastische Kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Over gestapt van gas naar inductie voor onze nieuwe keuken.
Een ontzettend goed bevallen overstap mag ik wel stellen.
Het voelt gewoonweg het zelfde aan alleen met een heleboel extra's.
Bediening is erg duidelijk (timer functies even wennen maar gaat daarna als vanzelf), deze Bosch kookplaat bied veel extra functies die ook echt toegevoegde waarde hebben , diverse timers, zelfs waarmee de pit uitgeschakeld word aan het eind, mocht je het per ongeluk vergeten of de handen vol hebben.
Warmhoud funties, booster waarmee het water in een oogwenk kookt.
te veel om op te noemen. We vonden het de investering meer dan waard!

Mark 08-09-2020

Even wennen, maar dan perfect!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is even overschakelen, van gas naar inductie, maar met deze kookplaat gaat dat eigenlijk heel snel. Wij willen nooit meer terug naar gas!

Dirk 05-09-2020

Een sieraad in de keuken en uitstekend keus

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat nu enige tijd in gebruik en ik ben daar zeer tevereden over. Vooral de boost functie is indrukwekkend. In no time is bijvoorbeeld het water voor de pasta op het kookpunt. Al enige malen positief geadviseerd aan famile en vrienden. Prima aankoop!

Martin 08-08-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideale kookplaat! Eenvoudige bediening, heel veel ruimte om meerdere gerechten tegelijk te verhitten.
En makkelijk schoon te houden!

Gerry te Grotenhuis 22-07-2020

Inductie kookplaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Kook nu 13 jaar met inductie kan het een ieder aan bevelen vooral nu er meer mogelijkheden zijn zoals met dit product.

Rianne 19-07-2020

Kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat bevalt heel goed. Genoeg ruimte voor meerdere pannen, makkelijk in onderhoud.

Noton 23-06-2020

Uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer uitgebreide mogelijkheden. Braadsensor werkt perfect.
Makkelijk schoon te houden.
Zeer luxe uitstraling

Marco 20-06-2020

Overzichtelijk en razend snel

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Na een uitgebreid vergelijkingsonderzoek uitgekomen op deze Bosch inductie kookplaat. Een echte aanrader. De plaat is ruim opgezet waardoor eenvoudig grotere pannen prima passen. De bediening zit goed vooraan waardoor deze overzichtelijk is de duidelijke display geeft in 1 oogopslag de status van alle platen. Deze kookplaat verwarmt razendsnel in vergelijking met onze vorige plaat van een ander Duits merk. Tevens is het design zeer strak en was de inbouw eenvoudig te realiseren met de bijgeleverde ophangbeugels. Alom een zeer goede inductieplaat met een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijke display
  • Strak design

Minpunten

• Te laat aangeschaft

John 23-05-2020

Overzichtelijke en efficient ingedeelde kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer gebruiksvriendelijke kookplaat. Goed ingedeeld voor gebruik van meerdere pannen en door gecombineerde kookgebieden ook een braadslee. Makkelijk te bedienen, handige timers.

Aljo 26-04-2020

Prettig inductie koken

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne kookplaat die aan de verwachting voldoet.