Bosch Serie 8 PXV875DC1E - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 PXV875DC1E op Kieskeurig.nl.

Ralph 15-01-2019

Veel instelmogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Strak ontwerp, werkt redelijk snel. Flexibele “pit” was even wennen maar werkt echt fantastisch. Schoonmaak stand is ook een uitkomst.

Tessa 24-09-2018

Super ruime kookplaat!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Wat een vriendelijke makkelijke bediening... super boost functie en een functie moeten warm te houden zonder dat het verbrand..
Een timer en kookwekker.. alles zit erop! En niet te vergeten super mooi, want het oog wil ook wat!

Jolanda 19-03-2018

gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Valt tegen; pannen moeten precies in kookzone staan. Anders valt hij in storing, enmoet dan worden gereset door stroom af te schakelen.

Minpunten

• valt snel uit, of valt zelfs in storing

Joost LSO 16-03-2018

Wat een fijne kookplaat!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Kookplaat werkt erg prettig! Reageert snel en bediening is simpel. Handige extra functies, zoals timer per kookpit. Plaat blijft niet lang warm na gebruik en vooral schoonmaken is een eitje! Flexibele zone werkt heel erg fijn en vodoende ruimte om alle pannen te plaatsen. Erg blij met de keuze voor Bosch apparatuur in onze nieuwe keuken

Noton 23-06-2020

Uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Zeer uitgebreide mogelijkheden. Braadsensor werkt perfect.
Makkelijk schoon te houden.
Zeer luxe uitstraling [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marco 20-06-2020

Overzichtelijk en razend snel

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Na een uitgebreid vergelijkingsonderzoek uitgekomen op deze Bosch inductie kookplaat. Een echte aanrader. De plaat is ruim opgezet waardoor eenvoudig grotere pannen prima passen. De bediening zit goed vooraan waardoor deze overzichtelijk is de duidelijke display geeft in 1 oogopslag de status van alle platen. Deze kookplaat verwarmt razendsnel in vergelijking met onze vorige plaat van een ander Duits merk. Tevens is het design zeer strak en was de inbouw eenvoudig te realiseren met de bijgeleverde ophangbeugels. Alom een zeer goede inductieplaat met een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijke display
  • Strak design

Minpunten

• Te laat aangeschaft

John 23-05-2020

Overzichtelijke en efficient ingedeelde kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Zeer gebruiksvriendelijke kookplaat. Goed ingedeeld voor gebruik van meerdere pannen en door gecombineerde kookgebieden ook een braadslee. Makkelijk te bedienen, handige timers. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Aljo 26-04-2020

Prettig inductie koken

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Fijne kookplaat die aan de verwachting voldoet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 20-04-2020

Perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Kan niet beter, misschien kleur in het display. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 07-04-2020

storing oplossen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

na overkoken en het niet goed droog maken van de kookzone, ging de kookplaat in zijn geheel in storing. Na een telefoontje naar Bosch werd ons verteld dat de plaat echt losgekoppelt moest worden van het net (stekker er uit) en niet alleen de groep uitschakelen. Prima snelle oplossing. gelukkig dat dit formaat kookplaat nog leverbaar was/is
zo konden wij onze gaskookplaat NHT 835 T vervangen in de rvs kookunit SOT 985 A uit 2002 anders hadden wij een geheel nieuw composiet aanrechtblad moeten kopen, welke aan beide zijde van de kookunit is. Zo zie je maar dat als je een gerenomeerd merk als Bosch aanschaft, je ook in de toekomst niet voor een teleurstelling staat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Thijs 29-03-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Prima werkt goed was er snel aan gewend.
Makkelijk schoon te houden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anne 15-01-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Compleet en flexibel te gebruiken. Oogt erg mooi en strak. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marcel 20-12-2019

Mooie ruime plaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

De plaat is ruim en voldoet prima aan de eisen van de moderne tijd door zijn snelle verwarming.
We zijn er erg tevreden mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marco 03-10-2019

mooi design, eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

De vaste kookpunten zijn zeer eenvoudig te bedienen, de flexzone is ook eenvoudig maar eerst boekje lezen. Dat was bij de andere niet nodig, dat wees zich als vanzelf. Overzichtelijk bedieningspaneel.
Strak design door de rvs strip aan de zijkanten en glasfacet randen aan boven- en onderzijde. staat zeer chique in de keuken.
Schoonmaken is een peuleschilletje . Duurzaamheid moet nog blijken maar gezien de constructie heb ik daar wel vertrouwen in.

Pluspunten

• design
  • bedieningsgemak

Dave Kamlag 20-05-2019

Onze eerste inductie plaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Dit is onze eerste inductie plaat na altijd op gas te hebben gekookt. We zijn er snel aan gewend en een groot pluspunt is het makkelijk schoonhouden van de plaat. Ook de rechter kant is erg handig en gebruiken we vaak voor de braadslee. daarbij ziet het er strak en stijlvol uit, dit hadden we jaren eerder moeten doen!!

Pluspunten

• makkelijk schoonhouden, strak, stijlvol,
  • super snel en makkelijk om op te koken

Minpunten

• Te laat gekocht,
  • hadden we veel eerder moeten doen!

b.woerdeman 04-05-2019

beter dan gas

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

vanwege het afschaffen van gas in de toekomst zijn wij met tegenzin overgeschakeld op gas. Maar wat blijkt; inductie kookt sneller dan gas, is makkelijk in gebruik en maakt ook nog sneller schoon. En met alle extra functies, zoals een timer, stopwatch, gril-plaat en braadsensor maken het koken een fluitje van een cent.

Pluspunten

• sneller
  • makkelijker

RonV 02-12-2018

Mooie uitstraling en goede werking

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Het uiterlijk van de kookplaat is fantastisch! De werking was even wennen, we kwamen van een oude keramische kookplaat. Bijvoorbeeld het vinden van de stand waarop de pannen rustig blijven doorkoken was even zoeken, staat wat harder dan vooraf verwacht. Het is heerlijk om alle ruimte te hebben die je maar kunt wensen. De boostfunctie werkt erg snel.

Wiekenkamp 27-10-2018

Mooi design en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Werkt goed en veel opties zoals de flexibele zone en timer die de zone uitschakeld als de tijd over is.

Vincent 03-02-2018

Fijn formaat kookplaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Kookplaat uitgezocht op formaat en mogelijkheden. Reageert goed en snel en bedieningspaneel is duidelijk en overzichtelijk. Vele mogelijkheden nog te ontdekken vanuit de handleiding.
Weinig bijgeluiden van de kookplaat op normaal gebruik, bij stand 9 of Boost krijg je wat meer geluiden.

Pluspunten

• Formaat
  • Bedieningsgemak
  • Functies

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Diana 22-11-2017

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Nieuwe keuken besteld en de afweging gemaakt om van gas over te stappen op inductie wegens gebruiksgemak en beter voor het milieu. Geen moment spijt van! Zeer snel gewend aan 'nieuwe' manier van koken!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooi
  • Gemakkelijk schoon te maken