Siemens ER3A6AD70N - Reviews

Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

Richard 03-03-2018

flinke brander

Goede wok brander. Der wok ligt stabiel op de brander en he tapparaat heeft een goed bedienbare vlam.

GAM 02-03-2018

prima aanvulling in de keuken

Ik heb het nog maar kort in mijn bezit, net alle andere apparatuur van Siemens. Maar nu heb ik al veel plezier van de wokbrander gehad. Het is gemakkelijk te bedienen. En het geeft goede warmte aan het te bereiden wokgerecht. Waardoor het gerecht goed tot zijn recht komt.

Pluspunten

• bediening
  • uiterlijk
  • werking

copa 19-06-2017

toch gemakkelijk

Deze wokbrander is erg gemakkelijk als je kiest voor inductiekoken. Je kunt het naast zo'n plaat laten plaatsen. Het kan van heel zacht branden tot heel intensief branden. Dus een stoofpotje maken of intensief wokken; alles is mogelijk
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

JudithD 07-06-2017

Waanzinnige wokbrander, top-product!

Ik ben echt blij met al mijn 8 Siemens apparaten maar deze wokbrander spant wel de kroon. Nu kan ik echt wokken, in plaats van roerbakken. De 6 KW brander is uiteraard snel warm, maar vooral ook handig is dat je bij stand 3 en kleiner een enkele vlam krijgt zodat je ook echt wat hebt aan een kleiner gas. Ik had gedacht al mijn gaspannen weg te moeten gooien omdat ik naast de wokbrander een inductieplaat kreeg, echter, de wokbrander kan ook goed overweg met mijn oudere gaspannen. Ik heb dan wel ook een wokring erbij, voor het echte wokwerk. Natuurlijk ook een goede wok gekocht, een echte plaatstalen van DeBuyer, die werkelijk exact in de wokring past en zonder de steel vasthouden alleen kan staan... Man man, wat ben ik blij met die wokbrander, en genot om mee te werken, werkelijk waar. Mijn gezin is ook erg blij : regelmatig staat er een orientaals gerecht op het menu, zie de foto.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com