Siemens EX777LEC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX777LEC1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J. Rethans 19-06-2018

Mooie layout

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Wilde geen gas meer en inductie lijkt me goed en veilig alternatief . Daarnaast is het apparaat energiezuinig en tevens zeer gebruikersvriendelijk

Pluspunten

• Veilig
  • Energiezuinig

van wijngen 23-11-2017

fijne indeling en overzichtelijke bediening

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Tezamen met vier andere Siemens producten in een keer aangeschaft in nieuwe keuken. Gekozen voor goede en innovatieve producent.
Correcte informatie en documentatie door leverancier van keuken.
Prima tevreden.

Pluspunten

• mooie uitvoering
  • prima bedieningsgemak

Minpunten

• geen

Jos 31-07-2017

Wat een genot

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Koken vergt even wat gewenning, maar ik wil nu niet meer terug naar gas. De kookplaat heeft een hoop opties. Zo kun je bijv. timers instellen en kun je gerechten warmhouden. De flexzone is handig, omdat je er 1 grote of 2 kleine pannen op kunt zetten. Schoonmaken is ook erg fijn, aangezien het een glasplaat is.

In tegenstelling tot veel andere inductie kookplaten heeft deze geen fase 2 aansluiting heeft. Hierdoor hoef je dus geen extra groep aan te brengen.

Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen, aangezien ik de kookplaat nog geen maand in gebruik heb.

Pluspunten

• Flexzone
  • Warmhoudfunctie
  • Timers
  • Geen 2 fasen aansluiting nodig