Siemens EX777LEC1E

Bekijk alle Kookplaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX777LEC1E op Kieskeurig.nl.

FrankieB 11-09-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Effe wennen om met inductie te koken maar als je er eenmaal aan gewend bent is het top met deze kookplaat. Wij vinden ook dat de plaat makkelijk schoon te houden is.
Veel opties waarvan wij er nog een aantal van moeten ontdekken. Is de uitgave meer dan waard.

J. Rethans 19-06-2018

Mooie layout

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Wilde geen gas meer en inductie lijkt me goed en veilig alternatief . Daarnaast is het apparaat energiezuinig en tevens zeer gebruikersvriendelijk

Pluspunten

• Veilig
  • Energiezuinig

van wijngen 23-11-2017

fijne indeling en overzichtelijke bediening

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Tezamen met vier andere Siemens producten in een keer aangeschaft in nieuwe keuken. Gekozen voor goede en innovatieve producent.
Correcte informatie en documentatie door leverancier van keuken.
Prima tevreden.

Pluspunten

• mooie uitvoering
  • prima bedieningsgemak

Minpunten

hester 03-08-2017

super

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Na even wennen, werkt super
praktisch kunnen er nog wat kleine wijzigingen
gebruiksaanwijzing niet helemaal eenvoudig

Jos 31-07-2017

Wat een genot

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Koken vergt even wat gewenning, maar ik wil nu niet meer terug naar gas. De kookplaat heeft een hoop opties. Zo kun je bijv. timers instellen en kun je gerechten warmhouden. De flexzone is handig, omdat je er 1 grote of 2 kleine pannen op kunt zetten. Schoonmaken is ook erg fijn, aangezien het een glasplaat is.

In tegenstelling tot veel andere inductie kookplaten heeft deze geen fase 2 aansluiting heeft. Hierdoor hoef je dus geen extra groep aan te brengen.

Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen, aangezien ik de kookplaat nog geen maand in gebruik heb.

Pluspunten

• Flexzone
  • Warmhoudfunctie
  • Timers
  • Geen 2 fasen aansluiting nodig

Omar 10-07-2017

mooie inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

In juni 2017 wederom een nieuwe Siemens kookplaat aangeschaft. De oude is 15 jaar meegegaan. Deze kookplaat heeft veel mogelijkheden. De booster is fantastisch. Snel koken is waanzinnig.

Euft 06-06-2017

Super...

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Ik heb deze inductie kookplaat vorige maand gekocht en ben er erg gelukkig mee. Vooral de flex- en de braadzone.

Mara5 16-09-2016

geweldige uitstraling, strak modern disign.

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Wij hebben nu sinds 2 weken de inductieplaat van Siemens, voorheen hadden we een keramische kookplaat, ik ben zeer tevreden over het gebruiksgemak en heb meteen ook de bijpassende grilplaat en Teppanyaki gekocht, wat een nieuwe kookervaring met vele mogelijkheden biedt.

Cedejojo 13-09-2016

1e kennismaking met koken op inductie

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Onze eerste kennismaking met koken op inductie: gebruiksvriendelijk, korte kooktijd en heel gemakkelijk schoon te houden. Zeer tevreden!

Stephanie87 19-07-2016

Een geweldige verbetering!

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Vorige maand is onze nieuwe keuken geïnstalleerd en het is een feest om te koken met de Siemens apparaten. De kookplaat is eenvoudig te gebruiken. Een verbetering t.o.v. het koken met gas, gerechten kunnen op een lage stand rustig garen. Het gebruiksgemak is vriendelijk en de kookplaat is gemakkelijk schoon te maken, echt een tijdsbesparing!

Stroobach 10-07-2016

Een prachtige kookplaat met vele slimme functies

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

Kookplaat is 70cm breed en eenvoudig in te bouwen in een 56cm opening als vervanging van een halogeen kookplaat van 60cm. Plaatsing is in een kookeiland boven twee ladenblokken gaat zonder problemen. Bij de keuze van de kookplaat werd helaas vermeld dat er uitsluitend een tweefase aansluiting nodig was. Kookplaat is normaal op drie fasen aan te sluiten en kan ook op twee. Functies werken goed al moet de braadsensor nog worden ervaren. De levering van de Siemens pannen met sensor duurt echter vrij lang. Het studio-line design is prachtig en een aanwinst in de keuken.

Leonardus 01-12-2015

Simpel te bedienen

Geschreven voor: Siemens EX777LEC1E

We hebben de Inductiekookplaat nu twee dagen in gebruik en vinden het een geweldige en simpel te bedienen kookplaat. Hiervoor hebben we 23 jaar genoten van een gewone keramische kookplaat van Siemens. wij zijn nu al zeer tevreden met deze nieuwe inductie kookplaat en is echt een aanbeveling.