Siemens ED675FSB1E - Reviews

Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde
Aantal gasbranders/kookzones

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wim.V 13-06-2017

Siemens kookplaat

Mooie vormgeving , de betrouwbaarheid van het merk Siemens , gemakkelijke bediening en het koppelen van twee platen voor het gebruik van een grote grilplaat.

Pluspunten

• Makkelijk en overzichtelijk
  • Vertrouwen in het merk Siemens
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

Sandra 14-03-2017

Strak design met groot kookvlak

Het is een mooi design en praktisch in gebruik.
Heeft verschillende, duidelijke kookzones.
Prijs/kwaliteits verhouding is goed

pike3110 28-10-2016

Een aanwinst voor de keuken

Het is even wennen, van gas naar inductie. Maar na hem 2 weken gebruikt te hebben zou ik niet meer terug willen, ook al is het nog steeds een beetje nieuw allemaal. De temperatuur is heel goed regelbaar, een standje lager is ook gelijk een standje lager. Voor elke "pit" kan je de timer zetten, ook al gebruik je ze allemaal tegelijk. Als iets fout gaat schakelt hij gelijk uit, zoals laatst toen er plots wat overkookte. Dat is wel zo veilig. Hij geeft aan of de kookplaats nog warm of heet is nadat hij is uitgeschakeld. Buiten de plaats waar een pan staat wordt hij zowiezo niet heet. De plaat is heel gemakkelijk schoon te maken en te houden. De move-functie heb ik nog niet gebruikt. Het vrije kookdeel gebruik ik wel steeds voor de grotere pannen, die staan daar altijd goed. De inductie-kookplaat is een echte aanwinst in de keuken!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl