Siemens EH611BFB1E - Reviews

inductie
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH611BFB1E op Kieskeurig.nl.

Willem 13-05-2020

Mooi om te zien en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

De plaat werkt zeer snel en is na gebruik eenvoudig schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Smith 29-03-2020

Zeer fijne inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Zeer prettige inductie kookplaat, reageert erg snel en geeft ook goed aan of de plaat nog warm is. Tevens is het kinderslot erg prettig. Makkelijk schoon te houden. Genoeg ruimte voor een grote wokpan en extra pannen.

Pluspunten

• Groot
  • Veilig
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

Fam Toutenhoofd 03-03-2020

Prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Heel gebruiiksvriendelijke kookplaat met handige kookwekker die ook gelijk de kookzone uitschakeld [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lau 25-01-2020

Prima apparaat.

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Prima apparaat, boost functie is heel erg handig.
Jammer dat je niet 1 pit makkelijk uit kunt zetten: Alle pitten uit, of lang ingedrukt houden tot ie helemaal naar 0 is gedraaid. De links boven pit is nog een beetje een onduidelijk in gebruik.

Pluspunten

• Boost functie is heel handig

Minpunten

• Kan niet 1 pit apart uitzetten met 1 knop.

Robin 24-10-2019

Prima product

Prima product.
Alleen de piepjes mogen wel ietsjes zachter.
Verder tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

N Steijn 19-03-2018

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Ik heb hem nu een paar maanden en ben erg tevreden. Het is erg gebruiksvriendelijk, de booster is ook ideaal. Alleen de piepgeluidjes heb ik uitgezet.

amieke 24-12-2017

supersnel verwarmende kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

De kookplaat werkt volop zodra hij aanstaat. Wennen om steeds de "temperatuurtrap" af op op te gaan i.p.v. het gas snel hoog of laag te zetten.

Henk Steinvoort 08-07-2017

Prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Ik heb deze kookplaat uitgekozen, omdat ik meerdere inbouw apparatuur van Siemens heb en daar zeer tevreden mee ben.
Kookplaat heeft een makkelijke bediening, geruisloos en op verschillende manieren aan te sluiten. Duidelijke handleiding.

Mars35 14-06-2017

Mooie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Mooi design. 4 pits waarmee je alle kanten op kan. Heerlijk schoon te maken. Fijn dat je per pit een kookwekker kunt zetten waarna de pit vanzelf uitgaat.

BiBi 28-12-2016

Veel extra's en handige braadfunctir

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Een mooie, strakke inductiekookplaat.
Handige extra's zoals QuickStart, wat 50% sneller is en ook 50% energie zuiniger.
Per kookzone makkelijk in te stellen.
Linksboven een braadworst dmv extra brede kookzone. Hierop kun je een braadslede zetten, mits geschikt voor inductie. Makkelijk in gebruik en genoeg functies.

Pluspunten

• Quickstart
  • Nooit overkokende pannen
  • Braadfunctie
  • Makkelijk schoon te maken

Bastiaanbaaijens 28-08-2016

Prima inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Deze kookplaat doet wat hij moet doen. Snel opwarmen. Veel verwarmingsstanden zodat je altijd de juiste hitte hebt. De plaat is ook met 3 fases aan te sluiten waardoor je vol vermogen hebt. Schoonmaken is ook een fluitje van een cent. Wel mis ik in de installatie beschrijving wat de ventilatie eisen zijn. En de knoppen hebben geen hele snelle reactie tijd, of als je er een ander iets oplegt dat de knop al reageert ipv je eigen vingers. Verder heel blij ermee!

H.J. van Haastregt 20-08-2016

Eenvoudige montage, goede gebruiksaanwijzing.

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Fijn, eenvoudig, veilig en gebruiksvriendelijk kookapparaat. Behoorlijke kookzones. Makkelijk schoon te maken. Daar kwam bij dat de levering zeer snel en volgens afspraak is uitgevoerd. De binnendienst van BSH heeft via e-mail schakelschema voor ons opgesteld en stond paraat om eventueel telefonisch bij te springen. In een woord: topservice.

Pluspunten

• booth
  • snel op temp.

Sinsino 09-05-2016

Prachtige inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Sinds een week in gebruik, hiervoor een keramischeplaat, dit gaat toch even sneller, de piepjes bij het hoger of lager instellen van de stand vind ik wat irritant. Verder heel blij met de plaat.