Bosch PIE611BB1E - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIE611BB1E op Kieskeurig.nl.

Kitchen princess 18-12-2016

Erg snel warm, ideaal in gebruik

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Wij hebben bewust de keus gemaakt om voor Bosch te keizen, daar 1 de kwaliteit erg belangrijk is en 2 de looks van de apparaten en ook deze inductieplaat stelt niet teleur! Onze keuken wordt intensief gebruikt en wij blijven ons verbazen over de efficientie van de kookplaat. Enige nadeel dat wij toch hebben ondervonden is het feit dat er toch vlekken op het oppervlakte kunnen komen die moelijk weg te krijgen zijn. Voor de rest zeer tevreden.

Pluspunten

• mooi
  • snel
  • uitstraling
  • ruimte
  • kwaliteit

Martine 28-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

het water kookt snel dankzij de boost functie. het apparaat reageert snel. als je hem lager zet dan kookt die gelijk minder hard zodat het niet over kookt. ideaal om schoon te maken.

Ans H 31-10-2018

Prima inductiekookplaat!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Prima inductiekookplaat, zeer gemakkelijk in gebruik voor een 84-jarige die nog nooit anders gekoot heeft als op gas.

Bobo 16-06-2018

Bij Budgetplan in de aanbieding voor 399 euro

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Elders goedkoper bij budgetplan in de aanbieding , heden gekocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arnold 06-07-2016

mooi strak en makkelijk te onderhouden

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

behalve functioneel en qua design, is de kookplaat gemakkelijk te onderhouden ook al er wat over gekookt is. gewoon doekje met afwas sopje erover en klaar is Kees.

Harrie 07-03-2019

Koken op inductie is makkelijk

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Je kan snel en veilig aan de slag met deze inductiekooplaat. De meeste pannen, behalve de koekepannenen, konden we blijven gebruiken. De test met een magneetje viel positief uit. De kookplaat heeft ook een testprogramma maar die kregen we nog niet werkend.

Arjan 21-10-2018

Prima Kookplaat!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Na overstap van gas voor dit model gekozen. Bevalt prima. Eenvoudige en duidelijke bediening. Werkt zonder problemen. Handig dat je met deze plaat je oude pannen kan testen of ze geschikt zijn.

Jacqueline 03-08-2016

Zeer fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Eenvoudig in gebruik, reageert snel, verhitting is beter dan de gaskookplaat die ik gewend was. Een aanrader!

Venom 21-02-2021

Helemaal goed

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt echt goed, makkelijk te bedienen, goed schoon te houden, relatief stil

Anoniem 29-01-2021

Prachtige inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van op gas koken naar inductie....blijkt geen enkel probleem. Goed regelbaar met eigenlijk 18 standen per zone. Zeer overzichtelijke bediening en intuïtief.
Een minpuntje is dat je alleen centraal alle zones kunt uitzetten; als je per zone een uitknop had, zou het top zijn. Nu moet je terugtoetsen naar stand 0.

Tilly 27-12-2020

Prima en eenvoudig

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt net zo makkeljk als onze vorige kookplaat. Blij mee.

Marcel 27-11-2020

Had ik eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijke bediening , duidelijke display en makkelijk schoon te houden!

joltje 07-10-2020

nieuwe bosch inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] geweldig.....had een aantal jaren geleden al eens een inductiekookplaat van bosch.......ben enorm blij er weer een te hebben de snelheid de gebruiksvriendelijkheid en de vormgeving is geweldig voor mij niets anders meer

Brinkman 06-10-2020

Prima inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds we gebruik maken van de inductiekookplaat van Bosch zijn we erg tevreden. De kookplaat voldoet aan onze wens en is makkelijk in onderhoud.

Mr Happy 17-09-2020

Inductie kookplaat van goede kwaliteit van Bosch

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inductiekookplaat is makkelijk te bedienen en heeft een timerfunctie die goed is in te stellen .Ook heeft deze kookplaat een boosterfunctie waarbij snelle opwarming een feit is Alle viet de platen zijn makkelijk in te stellen en ook is deze plaat makkelijk schoon te maken .Een echte aanrader van die je van Bosch kan verwachten.

Moontje 09-09-2020

Inductie heerlijk

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne kookplaat! Verwarmt snel en gelijkmatig. De timer functie en het kinderslot wat er opzit zijn makkelijk en handig in gebruik... ik hoef niet meer bang te zijn of de kat perongelijk iets aan zet... met pasta koken is de timer ideaal..

Dirk Jan 12-08-2020

Ideale plaat!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hadden eerst een tweedehands maar uiteindelijk toch voor nieuw gekozen.

Marcel 06-08-2020

Werkt goed en ziet er mooi uit

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Water kookt erg snel, zit ook een turbo boost functie op.

familie Regelink 05-08-2020

Bosch Serie 4 Inductiekookplaat PIE611BB1E

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt op 1 punt na helemaal zoals verwacht alleen kan je niet in 1 tapje ''individueel'' ( wel alle 4 in 1 keer door hem uit te zetten) een kookgedeelte uitzetten.Daar zelf ook niet aan gedacht met het uitzoeken van een nieuwe plaat. Voor rest zeker een prachtige plaat met een prima prijs kwaliteit verhouding.

J. Baas 18-07-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een genot. Van gas overgestapt op deze 2 fasen inductie kookplaat.
Had ik veel eerder moetem doen.