Bosch PIE611BB1E - Reviews

Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw
Pandragers
glas

8,9

Martine 28-06-2016 Product kwartaal in bezit

inductie kookplaat

het water kookt snel dankzij de boost functie. het apparaat reageert snel. als je hem lager zet dan kookt die gelijk minder hard zodat het niet over kookt. ideaal om schoon te maken.

Kitchen princess 18-12-2016 Product paar maanden in bezit

Erg snel warm, ideaal in gebruik

Wij hebben bewust de keus gemaakt om voor Bosch te keizen, daar 1 de kwaliteit erg belangrijk is en 2 de looks van de apparaten en ook deze inductieplaat stelt niet teleur! Onze keuken wordt intensief gebruikt en wij blijven ons verbazen over de efficientie van de kookplaat. Enige nadeel dat wij toch hebben ondervonden is het feit dat er toch vlekken op het oppervlakte kunnen komen die moelijk weg te krijgen zijn. Voor de rest zeer tevreden.

Pluspunten

• mooi
  • snel
  • uitstraling
  • ruimte
  • kwaliteit

Minpunten

• toch snel vlekken.

Jacqueline 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer fijne kookplaat

Eenvoudig in gebruik, reageert snel, verhitting is beter dan de gaskookplaat die ik gewend was. Een aanrader!

Arnold 06-07-2016 Product paar weken in bezit

mooi strak en makkelijk te onderhouden

behalve functioneel en qua design, is de kookplaat gemakkelijk te onderhouden ook al er wat over gekookt is. gewoon doekje met afwas sopje erover en klaar is Kees.