Bosch PIE611BB1E - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIE611BB1E op Kieskeurig.nl.

Kitchen princess 18-12-2016

Erg snel warm, ideaal in gebruik

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Wij hebben bewust de keus gemaakt om voor Bosch te keizen, daar 1 de kwaliteit erg belangrijk is en 2 de looks van de apparaten en ook deze inductieplaat stelt niet teleur! Onze keuken wordt intensief gebruikt en wij blijven ons verbazen over de efficientie van de kookplaat. Enige nadeel dat wij toch hebben ondervonden is het feit dat er toch vlekken op het oppervlakte kunnen komen die moelijk weg te krijgen zijn. Voor de rest zeer tevreden.

Pluspunten

• mooi
  • snel
  • uitstraling
  • ruimte
  • kwaliteit

Minpunten

• toch snel vlekken.

Martine 28-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

het water kookt snel dankzij de boost functie. het apparaat reageert snel. als je hem lager zet dan kookt die gelijk minder hard zodat het niet over kookt. ideaal om schoon te maken.

Bobo 16-06-2018

Bij Budgetplan in de aanbieding voor 399 euro

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Elders goedkoper bij budgetplan in de aanbieding , heden gekocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arnold 06-07-2016

mooi strak en makkelijk te onderhouden

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

behalve functioneel en qua design, is de kookplaat gemakkelijk te onderhouden ook al er wat over gekookt is. gewoon doekje met afwas sopje erover en klaar is Kees.

Harrie 07-03-2019

Koken op inductie is makkelijk

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Je kan snel en veilig aan de slag met deze inductiekooplaat. De meeste pannen, behalve de koekepannenen, konden we blijven gebruiken. De test met een magneetje viel positief uit. De kookplaat heeft ook een testprogramma maar die kregen we nog niet werkend.

Ans H 31-10-2018

Prima inductiekookplaat!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Prima inductiekookplaat, zeer gemakkelijk in gebruik voor een 84-jarige die nog nooit anders gekoot heeft als op gas.

Arjan 21-10-2018

Prima Kookplaat!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Na overstap van gas voor dit model gekozen. Bevalt prima. Eenvoudige en duidelijke bediening. Werkt zonder problemen. Handig dat je met deze plaat je oude pannen kan testen of ze geschikt zijn.

Jacqueline 03-08-2016

Zeer fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Eenvoudig in gebruik, reageert snel, verhitting is beter dan de gaskookplaat die ik gewend was. Een aanrader!

Marcel 06-08-2020

Werkt goed en ziet er mooi uit

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Water kookt erg snel, zit ook een turbo boost functie op. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

familie Regelink 05-08-2020

Bosch Serie 4 Inductiekookplaat PIE611BB1E

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Werkt op 1 punt na helemaal zoals verwacht alleen kan je niet in 1 tapje ''individueel'' ( wel alle 4 in 1 keer door hem uit te zetten) een kookgedeelte uitzetten.Daar zelf ook niet aan gedacht met het uitzoeken van een nieuwe plaat. Voor rest zeker een prachtige plaat met een prima prijs kwaliteit verhouding. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J. Baas 18-07-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Wat een genot. Van gas overgestapt op deze 2 fasen inductie kookplaat.
Had ik veel eerder moetem doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

R.Wiersma 15-07-2020

Prima Inductie plaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Ben blij dat ik van gas over ben naar deze Bosch inductieplaat. Water kookt binnen een minut (op gas echt veel langer). Gebruiksaanwijzing niet nodig gehad, alles wijst zichzelf. Ingebouwde kookwekker is ook superhandig. Het bijgeleverde snoer had wel iets langer genomen, 120 cm past maar net naar het stopcontact onder de kast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loorbach 14-07-2020

Van gas los!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

In 1962 maakten mijn ouders de overstap van kolen naar gas. Nu, anno 2020 stapen wij over van gas naar electrisch. Na lang zoeken, wikken en wegen,hebben we besloten om te gaan inductiekoken. het was voor ons geen twijfel welk merk dat moest zijn. Bosch! Alle keukenapperatuur bij ons is al jaren Bosch, vaatwasser, koelkast, droger, wasmachine, dus logisch voor ons dat het de Bosch PIE611BB1E moest worden. Voor ons de juiste keuze. En war een verschil ten opzichte van gas koken. Ja, je moet wennen aan inductie koken en wellicht dat je andere pannen dient aan te schaffen maar na een week waren we al niet anders gewent! Ons advies is, koop een Bosch dan krijg je zeker geen spijt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loorbach 13-07-2020

Van gas los!!

Loorbach 13-07-2020

Van gas los!!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Nadat mijn ouders in 1963 van kolen overgingen naar gas was dat de standaard, dus ook voor mij ging dat op. Totdat de energie transitie in werd gevoerd, Nederland van gas! Omdat we toch aan iets nieuws toe waren en ons steentje willen bijdragen zijn we over gestapt op inductie koken! Wat een verademing, geen restwarmte wat je wel verliest bij gas koken. En het tempo waarmee het water of voedsel klaar is voor gebruik is werkelijk verbluffend! We hebben gekozen voor de Bosch PIE611BB1E inductie kooplaat voor zijn prijs, gebruikersgemak en o ja, eigenlijk zijn al onze keukenapparaten van Bosch, zelfs de wasmachine en droger. Kortom, koop je een Bosch, dan ben je verzekert van jarenlange plezier! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nish 29-06-2020

Leuke kookplaat voor de beste prijs!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Mooie inductiekookplaat die gemakkelijk te bedienen is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marijke 18-06-2020

Bosch inductieplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Ik heb voor het eerst plezier om te koken.
Geweldig!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kookplaat 05-04-2020

Uitstekend!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Wordt snel warm met 2 zones voor boost extra warmte! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M weeber 30-03-2020

Goed product, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Installatie had wat voeten in de aarde, maar heel erg blij met het resultaat! Goed product, prettig in gebruik [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Louk 22-03-2020

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Veel mogelijkheden, turbostand werkt prima. Wijziging in vermogen werkt bijzonder snel. Makkelijk schoon te maken.