Zanussi ZKT 652 DBV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZKT 652 DBV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gert Peeters 13-11-2008
Geschreven voor: Zanussi ZKT 652 DBV

Wij hebben een inductiekookplaat gekocht omdat onze vitrokeramische er de brui aan gaf. Wij hebben vroeger een tijd op gas gekookt en dat beviel ons beter dan op vitrokeramisch. Wij hebben thuis geen aardgas dus viel de keuze op inductie.
Voor de aanschaf van de zanussi 652 DBV hebben wij ons volledig laten leiden door Test-Aankoop België. Deze kookplaat kwaam er gewoon als beste uit. Nu 11 maanden later zijn wij zeer tevreden over dit toestel. Het heeft aan al onze verwachtingen voldaan.
Enig probleem dat wij nu hebben is ivm onze inbouwoven die net onder de kookplaat staat. Het is een oven van 12 jaar oud en hij geeft veel te veel warmte af naar buiten toe waar door onze kookplaat regelmatig moet gereset worden (zekering af en aan) vooral na een bereiding op t° boven de 200°C.
Dit heeft uiteraard niets te maken met de kookplaat en het zou zich voordoen bij elk eander type of merk van moderne kookplaat.
Wij kunnen de Zanussi enkel aanbevelen zeker voor die prijs. Super toestel!!