Hotpoint KOT 7424 IO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hotpoint KOT 7424 IO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Etienne Hartman 03-01-2008
Geschreven voor: Hotpoint KOT 7424 IO

Twee weken voor kerst begaf onze Siemens keramische kookplaat het, 16 jaar oud. Eindelijk de kans om over te stappen naar inductie. Deze Ariston gekocht bij. Geen overbodige snufjes. Een nieuwe pannen set was wel noodzakelijk ( kijk eens voor Hendi pannen, goed en niet duur ). Het koken op deze plaat is een feest. Sneller als gas, zeker met de booster functie. Hadden we eigenlijk eerder moeten doen. De duurzaamheid heb ik op een 8 gezet, omdat er geen stalen rand om de plaat zit. Deze is heel mooi facet geslepen, maar dat noopt toch tot wat extra voorzichtigheid.

motoguzzi 18-01-2007
Geschreven voor: Hotpoint KOT 7424 IO

Heerlijk; na altijd alleen vertrouwen in gas te hebben gehad toch de overstap gemaakt naar inductie. Hadden we eerder moeten doen. Koeken gaat veel sneller, regelbaarheid beter, schoonmaken is geen punt meer: even een doek erover en klaar.

Booster funktie ideaal.....