Inventum IKI7821 - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

6,2

L.J Hopman 29-05-2015

De prijs/kwaliteitsverhouding heeft ons over de streep getrokken om deze kookplaat aan te schaffen, alsmede de goede garantievoorwaarden.
In het gebruik zeer eenvoudig en de kookplaat reageert goed op onze diverse pannen.

RdR 12-09-2018

Goede inductiekookplaat

Mooie kookplaat. Voor mij een goed alternatief voor een kookplaat die maar 60 cm breed is. De ruimte tussen de kookpitten is groter en daardoor stoten de pannen elkaar niet aan. Bewust gekozen voor de kookplaat, omdat wij bijna geen wokbrander gebruiken, maar wel behoefte hadden aan meer ruimte tussen de kookpitten. Het vermogen is goed. Het bakken van vlees gaat zoals op gas (dit in tegenstelling tot onze oude keramische kookplaat). Strak design, goed schoon te houden en eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Prijs-Kwaliteit
  • Gebruiksmogelijkheden
  • Gebruiksersvriendelijke

Jan Bonis 24-06-2018

Kookplaat scheef in keukenblad

Oorzaak, glazen kookblad 7 m/m ongelijk op metalen frame gelijmd in de fabriek waardoor bij goed en zowel haaks en opmaat uitzagen de kookplaat scheef in het keukenblad zit. Is wel op te lossen maar het blijft wel knoeiwerk zeker voor een professioneel als ik. Als klap op de vuurpijl werkte de kookplaat niet,terwijl op het aansluitblok op de kookplaat de goede spanning stond.

Pluspunten

• Disign

Minpunten

• Scheef af fabriek
  • Werkt niet