Inventum IKI7821

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKI7821 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Inventum kookplaat 14-07-2019

Inventum iki7821

Geschreven voor: Inventum IKI7821

Het werkt perfect, mijn man kookt bijna altijd en is zeer tevreden. Het is goed te regelen, helemaal super

Diepeveen, E.J. 01-05-2019

een klasse apart, inductiekookplaat IKI7821

Geschreven voor: Inventum IKI7821

Zeer goede kwaliteit, prachtige vormgeving. plaatopstelling (handig) Na de bestelling en goede info van de order verloop en levertijd. een zeer aan te bevelen produkt. Juist ook de grote maat in een zeer voordelige prijs. Wij zijn heel erg tevreden met deze aankoop.

Marleen 15-04-2019

Kookplaat type IKI7821

Geschreven voor: Inventum IKI7821

Prima kookplaat. Erg veel ruimte van de pannen. Gemakkelijk te bedienen met via en te onderhouden.
Gebruiksgemak: handleiding is duidelijk. Ik vind de bediening handig en eenvoudig: e. Vormgeving: mooie geheel zwarte koopplaat.
Mogelijkheden: voldoende: voor elke plaat een timer. Timer is ook afzonderlijk te gebruiken. En extra power optie is ook beschikbaar

Inventum inductie IKI 7821 17-03-2019

Inventum inductie kookplaat

Geschreven voor: Inventum IKI7821

Dit product voldoet aan mijn verwachting. We zijn overgestapt naar een andere manier van koken, van keramisch naar inductie. Prijskwaliteits verhouding past ons

Pluspunten

• Uitstraling
  • Goede handleiding

Dave 21-01-2019

Degelijk maar ....

Geschreven voor: Inventum IKI7821

Opwarm geluid tikkende/knetter wordt als storend ervaren.
Makkelijk in bediening Alleen boost functie lichtelijk overbodig warmt Zonder ook zeer shel op.

• Makkelijk schoon

Minpunten

• Opwarm geluid
  • Grote pan 28cm + lijkt Niet geheel warm te worden

RdR 12-09-2018

Goede inductiekookplaat

Geschreven voor: Inventum IKI7821

Mooie kookplaat. Voor mij een goed alternatief voor een kookplaat die maar 60 cm breed is. De ruimte tussen de kookpitten is groter en daardoor stoten de pannen elkaar niet aan. Bewust gekozen voor de kookplaat, omdat wij bijna geen wokbrander gebruiken, maar wel behoefte hadden aan meer ruimte tussen de kookpitten. Het vermogen is goed. Het bakken van vlees gaat zoals op gas (dit in tegenstelling tot onze oude keramische kookplaat). Strak design, goed schoon te houden en eenvoudig in gebruik.

• Prijs-Kwaliteit
  • Gebruiksmogelijkheden
  • Gebruiksersvriendelijke

Jan Bonis 24-06-2018

Kookplaat scheef in keukenblad

Geschreven voor: Inventum IKI7821

Oorzaak, glazen kookblad 7 m/m ongelijk op metalen frame gelijmd in de fabriek waardoor bij goed en zowel haaks en opmaat uitzagen de kookplaat scheef in het keukenblad zit. Is wel op te lossen maar het blijft wel knoeiwerk zeker voor een professioneel als ik. Als klap op de vuurpijl werkte de kookplaat niet,terwijl op het aansluitblok op de kookplaat de goede spanning stond.

Pluspunten

• Disign
  • Prijs

Minpunten

• Scheef af fabriek
  • Werkt niet

L.J Hopman 29-05-2015
Geschreven voor: Inventum IKI7821

De prijs/kwaliteitsverhouding heeft ons over de streep getrokken om deze kookplaat aan te schaffen, alsmede de goede garantievoorwaarden.
In het gebruik zeer eenvoudig en de kookplaat reageert goed op onze diverse pannen.