De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGV558WRVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

t*********@h********** 15-01-2024

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Een mooi uiterlijk een wokbrander links voor niet in het midden erg fijn .
Makkelijk schoon te maken en als de klep er op is erg handig om wat op te zetten .
Ik denk dat ik hier lang veel kook plezier van ga krijgen eerste ervaring goed .

Pluspunten

• Wokbrander
  • Sudderbrander

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat de indeling en het gebruiksgemak van jouw nieuwe gaskookplaat jou zo goed bevallen!

We willen je bedanken voor de mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

a.l.bakker 10-10-2023

Mooie, degelijke gaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Mooie gaskookplaat met wokbrander. Doet wat-ie moet doen. De plaat is beveiligd zodat er geen gas ontsnapt als de pitten niet branden. De installatie was wat lastig, omdat je zelf de pootjes eronder moet schroeven en dat vergt wat precisie. Het typenummer zit onder de plaat dus maak een foto hiervan als je het toestel wilt registreren voor extra garantie. Het toestel later op z'n kop zetten is lastig.
Alles schoonmaken is een makkie, een natte lap erover en klaar. De glazen afdekkap ziet er fraai uit, helaas was een van de scharnieren niet goed, die schiet bij sluiten uit de houder. Gelukkig gaat Etna dat in orde maken dus de service is ook dik in orde.

Pluspunten

• Wokbrander
  • Fraai uiterlijk
  • Etna service
  • Beveiliging

Minpunten

• Installatie pootjes
  • Glazen afdekplaat defect

Beste heer / mevrouw Bakker,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling.

Wat vervelend om te lezen dat er een probleem is geweest met het scharnier van jouw nieuwe gaskookplaat.

We hopen natuurlijk dat dit naar tevredenheid is opgelost en jij weer lekker aan het koken bent! 😀

h**k@g**l.com 29-09-2023
Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Goed toestel. Vooral tevreden met de grote gaspitten.
Jammer dat ik een passende koppeling voor de gasslang moest aanschaffen.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling.
We wensen je veel kookplezier toe!

Ro 06-07-2023

fijn product, goede kwaliteit

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

mooi, makkelijk in gebruik en met handige wokbrander.

Sierdeksel plaat draait niet goed mee helaas.

Officiele reactie van Atag 07-07-2023

Beste Ro,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling!
Je geeft aan dat de kookplaat naast mooi ook gemakkelijk in gebruik is.

Helaas draait het sierdeksel niet goed mee. Zou je contact met onze Service willen opnemen door te bellen naar 088 88 21 803? We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.
Je mag ook een e-mail sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin een kopie van deze review en je contact- en adresgegevens. We kijken dan graag met je mee!

l**********@c******** 05-07-2023

Ik ben blij met mijn gaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Ik ben heel blij mee kook er 1 week op De kleine sudder pit daar heb ik v.d week verse appelmoes op gemaakt zonder aan te branden hoefden ook niet meer plaat op het gas te leggen om het vuur kleiner te maken Bij mijn oude gasfornuis moest ik dit wel doen De pannen passen naast elkaar als je het op het gastfornuis neer zet Het werk heel simpel

Pluspunten

• kan dingen lekker laten sudderen
  • verse appelmoes maken

Officiele reactie van Atag 06-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak, het mooie design en de vele mogelijkheden. Wat goed dat jij meteen lekker aan de slag bent gegaan en dat de appelmoes zo goed gelukt is!

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

f************@g******** 04-04-2023
Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Ik vind deze kookplaat erg goed koken op gas geen bijzonderheden gewoon ouderwets lekker bakken en branden en installeren is ook makkelijk.
Officiele reactie van Atag 06-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de kookplaat. Het doet ons goed dat ook de installatie zo soepel verlopen is.

Wij wensen jou heel veel bak en braad plezier!

heijes 10-08-2022

Stijlvol en degelijk, maar let op de beveiliging

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Solide, degelijk, en stijlvol apparaat. Zwaar, staat stevig, pootjes eenvoudig te stellen, de matglazen dekplaat zit stevig in twee profielen en is goed uitneembaar, Even afwachten hoe het RVS zich houdt maar lijkt verder in alle opzichten het geld waard. Minder: roosters mooi van vorm maar kunnen niet in de vaatwasser; voor gasaansluiting koppelstuk van de bouwmarkt nodig (slang en meegeleverd koppelstuk mee). Let op: instellen van de beveiliging tegen gas zonder vlam moet handmatig worden ingesteld en gecontroleerd (dat zou beter moeten kunnen), en de aanduiding op de knoppen aan/uit is wel heel minimalistisch. Omdat het hier gaat om (brand)veiligheid een 8, anders een 9.

Pluspunten

• solide en fraai
  • staat stevig en onwrikbaar
  • betrouwbaar systeem dekplaat

Minpunten

• koppelstuk gasleiding van bouwmarkt nodig
  • beveiliging handmatig instellen, lees beschrijving

Officiele reactie van Atag 11-08-2022

Beste heer/mevrouw Heijes,

Dank je wel voor deze beoordeling en de mooie complimenten voor de gaskookplaat. De feedback nemen we mee om deze gaskookplaat te blijven verbeteren. Wij wensen je heel veel kookplezier toe!

Chantal Webcare ETNA

Lubbe 06-08-2022

Prima keus

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Een bewuste keus om én een RVS kookplaat aan te schaffen én een goede wok brander te kunnen gebruiken.
Beiden zeer geslaagd in dit toestel. Tevens een heerlijk strak ontwerp dat heel makkelijk te reinigen is.
Wel even opletten met die grote brander als je hem gebruikt voor een 'normale' pan. Zelfs met getemperd vuur (wel fijn met de huidige hoge gasprijzen) wordt de temperatuur snel hoog. En als een fabrikant het aandurft om, na registratie, 3 jaar extra garantie te geven geeft mij dat een goed en vertrouwd gevoel.

Pluspunten

• strak naadloos ontwerp
  • gemak door automatisch ontsteking
  • veilig door afsluiten gas als de brander uitgaat

Minpunten

• sudderpit re voor

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste Lubbe,

Bedankt dat jij deze mooie review achtergelaten hebt.
Fijn om te lezen dat het mooie design en de goed wok brander, waar jij het toestel op uitgekozen hebt, jou zo goed bevallen.
Leuk dat de extra garantie jou een vertrouwd gevoel geeft, wij hebben vertrouwen in onze producten, en staan voor de kwaliteit!

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

a************@l****** 28-05-2022
Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Ben zeer tevreden over mijn.etna gascomfoor vooral de wokbrander is een uitkomst en geregeldin gebruik.beveel dit aan.

Officiele reactie van Atag 30-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de kookplaat. Dat jij tevreden bent met je aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

f***************@g******** 04-03-2022

Nice gas kookplaat

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

I really like this "4 pits gas kookplaats". Wok cooker burns good and I can cook frites in a short time. The small cooker is also very good to keep sth warm with using a little amount of gas.

Pluspunten

• Wok burner
  • Small burner with less gas keep warm
  • Free standing

Minpunten

• Gas prices
  • You should buy aansluitset by yourself

Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Dear sir / Madam,

Thank you for writing this review. It is nice to read that you are satisfied with the functioning of the gas hob.
We hope you enjoy your purchase.

Yours sincerely,
Marijke Webcareteam ETNA

p*************@g******** 21-02-2022

Tevreden en weer opnieuw gekocht.

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Dit is eigenlijk al de tweede versie van dit zelfde apparaat dat ik koop. De eerste had ik tweedehands overgenomen en heeft bij mij ook nog vijf jaar uitgehouden. Ik zie dat aan deze versie het nodige verbeterd is zo is er een automatische ontsteking en voelt het allemaal nog wat beter aan

Pluspunten

• Wokbrander
  • Goed regelbare vlam.
  • Stabiel
  • Automatische ontsteking

Officiele reactie van Atag 22-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je ook nu weer voor ETNA hebt gekozen. Bedankt voor het vertrouwen. Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Postma 11-06-2021

niet te groot

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

De prijs is goed en het apparaat werkt prima en je hoeft geen lucifers te gebruiken door de ontsteking

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makelijk schoon te maken

Officiele reactie van Atag 14-06-2021

Beste heer / mevrouw Postma,

Bedankt voor uw review. Wat leuk dat u voor ETNA heeft gekozen en deze kookplaat zo goed bevalt. We wensen u veel kookplezier.

Groet,
Marijke Webcareteam ETNA

Ben van Veen 31-05-2021

Degelijk gaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Een degelijke gaskookplaat voor een een mooie prijs. Stevige gietijzeren pannendragers die tegen een stootje kunnen.
Er zit een handige glazen kap bij zodat het geheel altijd netjes toont.

O ja, bij aankoop ook een verloopje voor de gasslang mee bestellen.

Pluspunten

• Ziet er netjes en solide uit
  • Stevige pannendragers
  • Glazen kap

Minpunten

• Geen standaard gasaansluiting; verloopje nodig

Officiele reactie van Atag 01-06-2021

Beste Ben Van Veen,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de KGV558WRVS aan je wensen voldoet.

Wij wensen je veel kookplezier toe,

s*******@z******* 16-05-2021

mooie gaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Ik heb deze gasplaat nu meer dan een jaar, werkt prima, alleen kregen we gisteren de schrik van ons leven, de glazendeksel viel opeens in 1000000 stukjes, zomaar, dat was een van de dingen wat voor ons belangrijk was

Pluspunten

• werkt naar behoren

Minpunten

• glasplaat knapt spontaan na ruim een jaar

Officiele reactie van Atag 17-05-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze feedback. Wij snappen dat jullie erg geschrokken zijn toen de glazen deksel stuk ging. Graag willen wij met jullie in contact komen om samen te kijken wat er mogelijk is. Wanneer jullie daar prijs op stellen graag je adres- en contactgegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Alice Webcareteam ETNA

Ikke 27-02-2021

Mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Ik heb hem nu een aantal maanden in gebruik. Schoonmaken van de rvs is een ramp ik krijg hem niet mooi.maar ja met wokbrander was hij er niet in wit. De kleinste brander vind ik nog de groot voor bv suddervlees of bouillon trekken dan leg ik er een sudderplaatje onder.

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Beste Ikke,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend te lezen dat het schoonhouden van het RVS niet wil lukken. We verwijzen je graag via deze link naar onze schoonmaaktips:

We wensen je veel kookgemak en plezier van je aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Anja 25-01-2021

Kookplaat met wokbrander

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Losstaande gaskookplaat met 4 pitten, waarvan 1 wokbrander.
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Product werkt naar verwachting en qua design ziet hij er goed uit.
Hij is makkelijk schoon te houden, gebruiksvriendelijk en stevig

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Gebruiksvriendelijke

Officiele reactie van Atag 26-01-2021

Beste Anja,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Met deze "rapport" cijfers zijn wij natuurlijk erg blij.
We wensen je dan ook heel veel kookplezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

De heer en mevrouw Ouwerkerk. 18-11-2020

Niet alleen praktisch, maar ook fraai van uiterlijk.

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Op onze leeftijd (beide 83 jaar) zoek je niet naar een merk voor kookapparatuur voor in de keuken, maar kies je zonder nadenken voor ETNA.
Samenvattend : Kwaliteit zoals van ouds!

Pluspunten

• Doet waarvoor het is aangeschaft.
  • Fraai uiterlijk voor in de keuken.

Minpunten

• Geen.

Officiele reactie van Atag 19-11-2020

Beste heer/mevrouw Ouwerkerk,

Wellicht is deze review per abuis 2 maal verstuurd, dat vinden wij helemaal niet erg. U bent erg blij met deze kookplaat en een groot fan van ons merk ETNA
Wij wensen u nogmaals heel veel kookplezier!

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Anneke 09-11-2020

mooie uitstraling/vormgeving

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

ik heb de keuze vooral gemaakt omdat dit toestel een wokbrander heeft.En mooie stevige pannendragers.

Pluspunten

• wokbrander

Minpunten

• Toestel was er niet in wit email

Officiele reactie van Atag 10-11-2020

Beste Anneke,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de KGV558WRVS. De kookplaat is er ook in een witte uitvoering; https://www.etna.nl/collectie/kgv558wit/ Bedankt voor deze mooie review.
Veel kookplezier gewenst.

eric 19-05-2020

ETNA KGV558WRVS

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

prachtig design en makkelijk te bedienen.
Wokken is geen probleem , en dan ook nog de roosters van gietijzer,zodat de pannen stabiel staan

• kleur
  • bedieningsgemak
  • echt een top kookplaat

Officiele reactie van Atag 22-05-2020

Beste Eric,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over deze kookplaat. Veel kookplezier!

Groet Heidi

Bottenheft 05-02-2020

Een sieraad voor in de keuken!

Geschreven voor: ETNA KGV558WRVS

Mooi,doet het prima en is goed afgewerkt elektrische ontsteking werkt perfect en is goed schoon te houden.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • uitvoering

Officiele reactie van Atag 06-02-2020

Geachte heer/mevrouw Bottenheft,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat u zo tevreden bent.
Veel kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula